Gå til innhold

Hva skal du gi til kjæresten/samboeren/forloveden/mannen din til jul? :)

Sweetpea25

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Min kjære skal få en lydbok og Melkehjerter. Også slenger jeg kanskje på noe mer, en Pondusbok kanskje.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ny kaffekvern. (Og da er det altså kvern, ikke "kaffekutter". ;)) Den gamle er i ferd med å ta kvelden, og han koser seg fælt med å lage seg god kaffe på morgenen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rollespill-regelbok fra et nytt system han er interessert i å teste pluss tilhørende DM-screen (en sånn med masse regler og nyttige tall og slikt på innsiden). Er man nerd er man nerd, og siden han nå er 'dungeon master' for vår nyoppstartede rollespillgruppe syntes jeg det var passende. :fnise:

Men det er nok et dårlig tips til kjærester generelt sett, selv om jeg tror det blir perfekt til min.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Boka GraffWars (bok om Star Wars-inspirert grafitti), bucky balls (216 små magnetiske kuler, de er helt sykt morsomme, jeg har dem selv og han stjeler mine hele tiden

) og snus og Urge Intense, for hver gang jeg spør hva han ønsker seg, svarer han "snus og Urge Intense" :fnise:
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Silvermist

Han får et av de rimeligere speilrefleks-kameraene. Har ikke råd til toppmodellene, og han har ikke hatt speilrefleks før, så da er det vel greit å begynne med noe basic :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Buckyballs så utrolig fasinerende ut, jeg må ha slike selv! :nigo:

Jeg har ikke kjøpt han noen gave enda, og jeg er enda i tvil om hva jeg skal kjøpe. Og jeg drar på ferie på fredag så det haster litt.

:dåne:

Flere som kan komme med tips?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her blir det anisktskrem og hudkrem. Han liker faktisk sånt, men kjøper det aldri selv. Må vel finne noe verktøy også, sånn at det blir litt mer mandig preg over det :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Min får ny GPS til bilen. Den gamle tok kvelden her i sommer. Håper han blir glad for den!

Også får han hansker, og kanskje en skjorte :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Siden vi egentlig ikke hadde råd til gave i år (akkurat hatt bryllup), så blir det kun et spill han har veldig lyst på til 500kr :)

Jeg fikk selv en vinterjakke, som jeg plukket ut selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg har kjøpt janmes bond collection hos platekompaniet kostet nesten 700. En gave jeg vet han kommer til å like. Spørs om ikke jeg pakker inn noen øl og en potetgullpose ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Silvermist

jeg har kjøpt janmes bond collection hos platekompaniet kostet nesten 700. En gave jeg vet han kommer til å like. Spørs om ikke jeg pakker inn noen øl og en potetgullpose ;)

Genialt! Han blir nok veldig fornøyd :)

Endret av Silvermist
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...