Sweetpea25 Skrevet 11. desember 2010 #1 Del Skrevet 11. desember 2010 Som overskriften sier: Hva skal du gi til din kjære til jul? Spør fordi jeg trenger tips Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
PecanPie Skrevet 11. desember 2010 #2 Del Skrevet 11. desember 2010 Min kjære skal få en lydbok og Melkehjerter. Også slenger jeg kanskje på noe mer, en Pondusbok kanskje. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Blubberella Skrevet 11. desember 2010 #3 Del Skrevet 11. desember 2010 En morsom t-skjorte fra tskjortebutikken.no og nytt operativsystem til PC'n (Windows 7 64-bits) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Independent_ Skrevet 11. desember 2010 #4 Del Skrevet 11. desember 2010 Billetter på weekendtur til Paris Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sc@rlett Skrevet 12. desember 2010 #5 Del Skrevet 12. desember 2010 Jeg skal gi min kjære to DVD bokser med favoritt serien hans og en fin lue Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 12. desember 2010 #6 Del Skrevet 12. desember 2010 Jeg vet enda ikke hva jeg skal gi, men man blir litt klokere av å se litt HER! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2010 #7 Del Skrevet 12. desember 2010 rc helikopter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 12. desember 2010 #8 Del Skrevet 12. desember 2010 Billett til TopGear og parfyme fra Bruno Banani Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LineGourmet Skrevet 14. desember 2010 #9 Del Skrevet 14. desember 2010 Halvparten av en ny stor kontinentalseng fra Jensen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Joyce* Skrevet 14. desember 2010 #10 Del Skrevet 14. desember 2010 Ny kaffekvern. (Og da er det altså kvern, ikke "kaffekutter". ) Den gamle er i ferd med å ta kvelden, og han koser seg fælt med å lage seg god kaffe på morgenen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Estë Skrevet 14. desember 2010 #11 Del Skrevet 14. desember 2010 Rollespill-regelbok fra et nytt system han er interessert i å teste pluss tilhørende DM-screen (en sånn med masse regler og nyttige tall og slikt på innsiden). Er man nerd er man nerd, og siden han nå er 'dungeon master' for vår nyoppstartede rollespillgruppe syntes jeg det var passende. Men det er nok et dårlig tips til kjærester generelt sett, selv om jeg tror det blir perfekt til min. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
RødeDrage Skrevet 14. desember 2010 #12 Del Skrevet 14. desember 2010 Boka GraffWars (bok om Star Wars-inspirert grafitti), bucky balls (216 små magnetiske kuler, de er helt sykt morsomme, jeg har dem selv og han stjeler mine hele tiden ) og snus og Urge Intense, for hver gang jeg spør hva han ønsker seg, svarer han "snus og Urge Intense" Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Silvermist Skrevet 14. desember 2010 #13 Del Skrevet 14. desember 2010 Han får et av de rimeligere speilrefleks-kameraene. Har ikke råd til toppmodellene, og han har ikke hatt speilrefleks før, så da er det vel greit å begynne med noe basic Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*appifany* Skrevet 14. desember 2010 #14 Del Skrevet 14. desember 2010 Buckyballs så utrolig fasinerende ut, jeg må ha slike selv! Jeg har ikke kjøpt han noen gave enda, og jeg er enda i tvil om hva jeg skal kjøpe. Og jeg drar på ferie på fredag så det haster litt. :dåne: Flere som kan komme med tips? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Raptuza Skrevet 14. desember 2010 #15 Del Skrevet 14. desember 2010 Han ønskjer seg sportsko til treninga, så då blir det vel det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
maipai Skrevet 14. desember 2010 #16 Del Skrevet 14. desember 2010 Her blir det anisktskrem og hudkrem. Han liker faktisk sånt, men kjøper det aldri selv. Må vel finne noe verktøy også, sånn at det blir litt mer mandig preg over det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2010 #17 Del Skrevet 15. desember 2010 Min får ny GPS til bilen. Den gamle tok kvelden her i sommer. Håper han blir glad for den! Også får han hansker, og kanskje en skjorte Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
wahaj Skrevet 15. desember 2010 #18 Del Skrevet 15. desember 2010 Siden vi egentlig ikke hadde råd til gave i år (akkurat hatt bryllup), så blir det kun et spill han har veldig lyst på til 500kr Jeg fikk selv en vinterjakke, som jeg plukket ut selv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pooo Skrevet 15. desember 2010 #19 Del Skrevet 15. desember 2010 jeg har kjøpt janmes bond collection hos platekompaniet kostet nesten 700. En gave jeg vet han kommer til å like. Spørs om ikke jeg pakker inn noen øl og en potetgullpose Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Silvermist Skrevet 15. desember 2010 #20 Del Skrevet 15. desember 2010 (endret) jeg har kjøpt janmes bond collection hos platekompaniet kostet nesten 700. En gave jeg vet han kommer til å like. Spørs om ikke jeg pakker inn noen øl og en potetgullpose Genialt! Han blir nok veldig fornøyd Endret 15. desember 2010 av Silvermist Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå