Gå til innhold

Gave til jente min 21? HJELP trengs nå!

ken

Anbefalte innlegg

hun er supersporty og trener og ser på fotball kamper / håndball og all sport egentlig :)

jeg derimot er mer stille og leser bøker og ser på romantiske komedier :)

litt motsatte roller egentlig i forhold til vanlige gutter / jenter interesser

men i år rykket Fredrikstad (hennes norske fotball lag opp igjen) og hun var kjempefornøyd med det.. og kom da på å kjøpe superterutstyr til henne :) / kjøpt skjerf og en tannkost med ffk logo :):) kjempeartig tenkte jeg da.. men alle jeg har nevnt det for.. bare rister på hodet og lurer på hva jeg tenker på...

er det en utrolig teit gave? hva skal jeg kjøpe i tilegg evnt??? (julepresang)

på forhånd takk for hjelpen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Purple Haze

Så lenge hun er en ivrig supporter, blir hun sikkert glad for det! Om du vil kjøpe noe mer, så kjøp et søtt sølvsmykke eller noe liknende.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis hun ikke har skjerf fra før av, så tror jeg nok hun blir glad for det. Eller så blir de fleste glad for gavekort:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig, siden hun er så engasjert må hun jo bli glad for det der. Det viser at du er opptatt av hennes interesser og bryr deg nok til at du får med deg hvilket lag hun liker. Kjempeflott :)

Skal du kjøpe noe annet kan du kjøpe en slags typisk kjærestegave - kinobilletter til dere to, sølvsmykke, hjertesjokolade, invitasjon til middag (enten at du lager, eller du tar henne med på restaurant).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke dumt i det hele tatt. Har selv kjøpt supporterutstyr i julepresang og det ble godt mottatt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg synes ikke det var teit i det hele tatt. Men ville kjøpt et smykke eller en ring i tillegg, slik at gaven blir litt mer personlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes det høres ut som en fin gave. Men en ekstragave så det blir mer personlig ville jeg også gått for. Smykke, ring etc ser jeg ikke på som veldig personlig. Hva med hjemmelaget gavekort/klippekort eller noe annet kreativt? Eller bilde av dere i en pen ramme?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hun er supersporty og trener og ser på fotball kamper / håndball og all sport egentlig :)

jeg derimot er mer stille og leser bøker og ser på romantiske komedier :)

litt motsatte roller egentlig i forhold til vanlige gutter / jenter interesser

men i år rykket Fredrikstad (hennes norske fotball lag opp igjen) og hun var kjempefornøyd med det.. og kom da på å kjøpe superterutstyr til henne :) / kjøpt skjerf og en tannkost med ffk logo :):) kjempeartig tenkte jeg da.. men alle jeg har nevnt det for.. bare rister på hodet og lurer på hva jeg tenker på...

er det en utrolig teit gave? hva skal jeg kjøpe i tilegg evnt??? (julepresang)

på forhånd takk for hjelpen :)

Det hørtes jo veldig koselig og gjennomtenkt ut det der da! Jeg ville lagt på en typisk kjæreste-gave i tillegg kanskje? Undertøy?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes det høres ut som en fin gave. Men en ekstragave så det blir mer personlig ville jeg også gått for. Smykke, ring etc ser jeg ikke på som veldig personlig. Hva med hjemmelaget gavekort/klippekort eller noe annet kreativt? Eller bilde av dere i en pen ramme?

booooooooooooring. hvem faen vil ikke ha ring liksom? jeg kunne kjøpt meg en bil for hver finger jeg har. Diamonds are a girls best friend. Men hvis TS er en fattig reke og ikke har råd til en skikkelig dyr ring, kan han igrunn la være.

Jeg ler meg ihjel av folk som går rundt med en allianse ring og skryter over å ha fått en ny diamant i ringen til bursdagen. De pingle ringene der ville jeg ikke hatt om de så ble kastet etter meg,

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men hvis TS er en fattig reke og ikke har råd til en skikkelig dyr ring, kan han igrunn la være.

Det er nettopp en dritdyr ring som er booooring. Vil en type absolutt bruke masse penger på meg setter jeg mer pris på en reise/opplevelse sammen med han... Små personlige gaver er mye bedre enn en upersonlig skikkelig dyr ring.

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonym1538

Synes det høres ut som en super gave jeg :) Men du kan jo kjøpe en litt mer romantisk gave også og ha ved siden av? Et armebånd eller så?

Har flere fotballfrelste jenter på jobben, og de ville gjerne gått i suporterutstyr fra topp til tå. Men de har ikke tatt seg råd til det. Vet at de hadde blitt glade for mer utstyr :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Du kan jo kjøpe noe litt mer "jentete" i tillegg kanskje. Smykke, dusjgreier, undertøy ellerno.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

syntes det høres ut som en koselig gave jeg.. især om hun er sportsinteressert. Jeg hadde blitt fornøyd =)

Om du dkule finne på noe i tilleg ville jeg gått for et smykke, armband, øredobber eller kjede. Personelig syntes jeg ring er noe man bør vente med :P;)

Ellers er parfyme eller undertøy, bøk, eller bare et søtt kort der du skriver hvor gla du er i henne og hvor mye hun betyr for deg ;)

Uansett husk; det er tanken som teller og som oftest blir alle uansett fornøyd =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bra å høre at jeg ikke var helt på bærtur <3 takk for svar, og jeg tror jeg går for en liten tilleggsgave ja, noe søt og personlig, får se hva jeg finner på :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gullfunn har fått inn kjempefine gillidaff klokker til 400 kr (finnes billigere også).. Hva med å kjøpe med en sånn? Da får hun både bruksgave, smykke og supporterskjerf som er en morsom variant??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes ikke det var teit i det hele tatt. Men ville kjøpt et smykke eller en ring i tillegg, slik at gaven blir litt mer personlig.

Jeg kan virkelig ikke se hvordan en ring - som i følge deg alle kvinner liker - er mer personlig enn supporterutstyr til favorittklubben hennes...

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

booooooooooooring. hvem faen vil ikke ha ring liksom? jeg kunne kjøpt meg en bil for hver finger jeg har. Diamonds are a girls best friend. Men hvis TS er en fattig reke og ikke har råd til en skikkelig dyr ring, kan han igrunn la være.

Jeg ler meg ihjel av folk som går rundt med en allianse ring og skryter over å ha fått en ny diamant i ringen til bursdagen. De pingle ringene der ville jeg ikke hatt om de så ble kastet etter meg,

Du er virkelig ei sjarmerende dame!

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Wolfmoon

Du kan jo kjøpe noe litt mer "jentete" i tillegg kanskje. Smykke, dusjgreier, undertøy ellerno.

La meg se, hva kunne jeg helst tenke meg.. En gave om noe som betydde noe for meg, eller dusjsåpe, smykke eller undertøy bare fordi det er jentete :klø:

Jeg vet hva jeg ville valgt iallefall..

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...