Gjest Kittybride ulogget Skrevet 16. oktober 2003 #1 Skrevet 16. oktober 2003 Nå blir det kanskje maibryllup på meg og min kjære - selskapslokalene var ikke ledige på datoen vi hadde satt i september, og siden kirken vår er så populær blir 15. mai det beste alternativet...og plutselig føles bryllupet så mye mer virkelig - da er det jo ikke ett år til, men kun noen måneder! Noe som betyr at jeg kan kjøpe kjole snart! Og kjøpe hus...(men det får min bedre og ikke minst rikere halvdel ta seg av!) Hjeeelp! Er både spent og lykkelig! Da må vi kanskje få på oss forlovelsesringene snart, da...hint hint til min kjære... Klem Kitty
Gjest Tex Skrevet 16. oktober 2003 #2 Skrevet 16. oktober 2003 Dere har fastsatt bryllup og bestilt lokaler.... men ikke satt på dere forlovelsesringene? Er det bare meg som ikke skjønner noe her?
Gjest Anonymous Skrevet 16. oktober 2003 #3 Skrevet 16. oktober 2003 Hva har huskjøpet med bryllupsdatoen å si? Har dere bestemt å kjøpe hus først etter bryllupet eller?? Men gratulerer med fremskyndet bryllup!
nessi Skrevet 16. oktober 2003 #4 Skrevet 16. oktober 2003 Gratulerer med ny bryllupsdato :D Man kan jo være forlovet uten å ha satt på ringene enda. Ringen er jo bare et symbol på forlovelsen.
Gjest Kittybride ulogget Skrevet 16. oktober 2003 #5 Skrevet 16. oktober 2003 Vi bor ikke sammen ennå, skjønner du...vi bor ikke i samme land, engang... :cry: Men jeg flytter over på nyåret. Han leier sammen med venner, men vi skal selvfølgelig bo i samme hus, og vi har planglagt huskjøp lenge...og ringer: vi bestemte oss for å gifte oss i sommer, selv om det har ligget i kortene lenge (har vært sammen i over tre år). Men min kjære vil fri på ordentlig vis. Derfor er vi ikke offisielt forlovet, kun nær familie vet det. Planlegging må skje lenge i forveien, så derfor har det blitt sånn...litt omvendt rekkefølge, men sånn er det! Vi har ikke bodd sammen, så sånn sett er vi litt unormale i dagens samfunn, hvor jeg har inntrykk av at de fleste er samboere og ofte har barn før de gifter seg (ikke kritikk av det, egentlig - alle får finne ut for seg selv hva som passer dem!). Vi flytter ikke offisielt sammen før etter at vi er blitt gift, men vi skal nok tilbringe mye tid sammen likevel...
Gjest Kittybride ulogget Skrevet 16. oktober 2003 #7 Skrevet 16. oktober 2003 Puh, fint at ingen tror jeg kritiserer samboere nå! Har vært samboer i et tidligere forhold selv, så jeg har ikke fordommer mot samboerskap! Har fått mange hevede øyenbryn når jeg forteller venner at "nei, vi skal ikke flytte sammen med en gang" når jeg flytter til hans hjemland. Tilmed foreldrene mine synes vi er litt rare! Hej då. Kitty Nå må jeg se å logge meg inn...
Gjest Fighter Skrevet 16. oktober 2003 #8 Skrevet 16. oktober 2003 Vi bor ikke sammen ennå Vi flytter ikke offisielt sammen før etter at vi er blitt gift' date=' men vi skal nok tilbringe mye tid sammen likevel...[/quote'] Kult :D Synes folk er litt for opptatt av at man MÅ bo sammen først. Er selv samoboer, men synes ikke det er et must å være det før man gifter seg hvis man likevel kjenner hverandre godt og er glade i hverandre.
Holly Hobbie Skrevet 18. oktober 2003 #9 Skrevet 18. oktober 2003 Nå blir det sannsynligvis ikke mai likevel, men 3. juli! Etter å ha blitt fortalt at kirken var helt fullbooket hele sommeren, viser det seg likevel at vi litt mer å velge i, så da blir det et kompromiss mellom september og mai. Er veldig fornøyd med det!
Holly Hobbie Skrevet 19. oktober 2003 #11 Skrevet 19. oktober 2003 Har blitt litt mye frem og tilbake, ja. Men så lenge jeg blir gift med min kjære en eller annen gang innen høsten 2004 så er jeg fornøyd! Blir lettere å velge kjole, også, slipper å tenke på om det blir for kaldt med bare skuldre.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå