AnonymBruker Skrevet 11. desember 2010 #1 Skrevet 11. desember 2010 Jeg tenkte å kjøpe en vinflaske til en som fyller 18 år, noen gode å anbefale?
AnonymBruker Skrevet 11. desember 2010 #4 Skrevet 11. desember 2010 Black Tower er (grøss) så søt at (blærk) de fleste 18-åringer liker den. Ja, jeg har drukket min andel av den, og JA jeg har fått min dose for livet. Men det er en veldig fin måte å starte "vinkarriæren" på da Andre alternativer i samme gate er Green Gold og Liebfraumilch, Evt Peach Canei(NB lav alkoholprosent). De rangeres ikke høyt blant de litt mer "forståsegpåete, forfinete" vinkjennerne, men de funker vanligvis aller best for de unge Slenger på et kjempestort for sikkerhets skyld, for jeg blir sikkert lynsjet av noen nå. Mange av utsagnene mine er mest for moro, men navnene på vinene er seriøse nok 1
Rødtoppen86 Skrevet 11. desember 2010 #5 Skrevet 11. desember 2010 Hvis personen ikke er vant til vin, og liker søtt, så kan jeg anbefale Riesling Kabinett eller Riesling Himmelreich. 1
Gjest Cho Skrevet 11. desember 2010 #6 Skrevet 11. desember 2010 Blue Nun er så søt som saft. Men veldig god (jeg er en vin-pingle, så jeg har virkelig peiling på billig vin).
Gjest Iah Skrevet 11. desember 2010 #7 Skrevet 11. desember 2010 (endret) Jeg vil nå heller si at Black Tower og Blue Nun vil ødelegge enhver fremtidig lyst på vin. Selv som 18-åring klarte jeg ikke svelge slik søtt skvip uten å brekke meg. En av mine favoritter når det gjelder relativt billige viner er Rosemount både rød og hvit. Eventuelt Torres San Valentin som et annet alternativ til hvitvin. Endret 11. desember 2010 av Iah
AnonymBruker Skrevet 11. desember 2010 #8 Skrevet 11. desember 2010 Hvis det må være søtt, ville jeg faktisk heller gått for en lett dessertvin, heller enn sånne syntetiske greier. Mitt forslag: http://www.matogvinnett.no/?p=1585 Alkoholsvak, men det er kanskje bare en fordel.
Chiquita Skrevet 11. desember 2010 #9 Skrevet 11. desember 2010 Rødvin: La/le (sweet) filou. ev er La Luna en veldig "lett" rødvin som smaker veldig lite
Dark Star Skrevet 11. desember 2010 #10 Skrevet 11. desember 2010 (endret) Signerer Iah over her, gi nå for Guds skyld tenåringen en god opplevelse og skygg unna Liebfraumilch, Blue Nun og det andre skvipet. Sats på en lekker champagne heller Dagens 18-åringer er faktisk hakket mer sofistikerte enn da vi var ung *gammel og traumatisert* Endret 11. desember 2010 av Dark Star
AnonymBruker Skrevet 11. desember 2010 #11 Skrevet 11. desember 2010 Jeg vil nå heller si at Black Tower og Blue Nun vil ødelegge enhver fremtidig lyst på vin. Selv som 18-åring klarte jeg ikke svelge slik søtt skvip uten å brekke meg. En av mine favoritter når det gjelder relativt billige viner er Rosemount både rød og hvit. Eventuelt Torres San Valentin som et annet alternativ til hvitvin. enig i denne, taklet ikke hvitvin før jeg smakte på halvtørre rieslinger som er en ganske grei start. en god regel er bare å styre unna veldig søtt og veldig tørt. spør på polet etter en lett halvtørr hvitvin, og si den kun skal drikkes
M0niq Skrevet 11. desember 2010 #12 Skrevet 11. desember 2010 La salle er veldig god:) Søt, men også litt syrlig Første vinen jeg likte godt
Gjest LilleLovely Skrevet 13. desember 2010 #13 Skrevet 13. desember 2010 Boheme (rødvin) drakk jeg fra 18-års alderen og ut studenttida.. er veldig mild, men god. 1
Wonders Skrevet 14. desember 2010 #14 Skrevet 14. desember 2010 Blue Nun hahaha og den er god! http://www.google.no/images?um=1&hl=no&client=firefox-a&rls=org.mozilla%3Anb-NO%3Aofficial&biw=1044&bih=642&tbs=isch%3A1&sa=1&q=blue+nun&aq=f&aqi=g3&aql=&oq=&gs_rfai= 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå