Alvina Skrevet 11. desember 2010 #1 Skrevet 11. desember 2010 Jeg kunne knust tven når jeg slo på og så at Annsofi hadde fått for få stemmer. Jeg ble helt fortvila, men trøsten er jo at hun er unik uansett. Nå heier jeg på Hans, men vet ikke hvem som er best. De er jo unike og forskjellige. Hva skjer tror dere med en deltager, med disse, har ikke hørt stemmen til annsofi før f.eks., og de andre overbeviser, men Hans er bra. Når jeg lytter, hører jeg og ser ikke på tv, i fare for å bli påvirket av scenesetting.
AnonymBruker Skrevet 11. desember 2010 #2 Skrevet 11. desember 2010 Jeg er utdannet sangpedagog og kan med hånden si at denne jenta overhode ikke bærer kontroll i stemmen. Det er helt fryktelig for meg å sitte å høre på henne når hun synger. Hun har en kraftig stemme, Men desverre skriker hun mer enn hun synger. Det at hun har en heshet i stemmen gjør at det høres extra "kult" ut. Men mennesker men gehør, kan høre at dette ikke er noe særlig til sangtalent. Den absolutt mest stødige her er Atle. Ellers er de beste gått ut av konkuransen allerede før dirketesendingene startet. Trist. 1
AnonymBruker Skrevet 11. desember 2010 #3 Skrevet 11. desember 2010 Jeg har også reagert på stemmen hennes, men hun gikk jo ut og sa at hun hadde stemmefeil. Heier ikke på noen mer, det er fjortisnorge som styrer. Sa til tantene mine at atle vil vinne pga mobilbruk. Men han er dyktig og har unik stemme. Det triste med konkurranser er at noen kan gi opp, andre kan få dårlige tilbud. Jobber ikke som stemmeped, men har en venn som gjør det og han er dyktig. Vet ikke helt hva jeg skal mene om mentorer, men dette e jo tv da.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå