Gå til innhold

Hvilken innflytningsgave er best av disse to?

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Hva er best å gi broren sin (+ dama hans) i innflytningsgave??

1. Digital badevekt i tøft design, eller:

2. To store badehåndklær??

:roll:

Takknemlig for deres meninger!!

:)

Endret av Smørblomsten
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nr 2, for en badevekt velger man bare, om de har ønsket seg en slik.

• Liker 1
Skrevet (endret)

Jeg tror jeg hadde smilt pent og takket for begge to, og deretter anbragt det rett opp på loftet når gjestene gikk...

Hvordan kan en badevekt ha tøff design, forresten? Send meg en link, for den skulle være rimelig tøff for at det skal slå an.

Endret av Airi
Gjest Blondie65
Skrevet

Jeg tror jeg hadde smilt pent og takket for begge to, og deretter anbragt det rett opp på loftet når gjestene gikk...

Hvordan kan en badevekt ha tøff design, forresten? Send meg en link, for den skulle være rimelig tøff for at det skal slå an.

Jaha? Bruker du ikke badehåndklær? Sånn på generell basis?

Skrevet

Jaha? Bruker du ikke badehåndklær? Sånn på generell basis?

Jo, men jeg har ikke akkurat manko av dem. Det har samlet seg opp noen i årenes løp, selv om jeg ikke har fått noen i innflyttingsgave...

Skrevet

Av de to alternativene: badehåndklær.

Forbehold:

1. Kunne gitt badevekt hvis og bare hvis de hadde sagt at de ønsket seg en.

2. Enkelte er utrolig kresne på håndklærne sine og vil kun ha en bestemt type som matcher alt annet de har. Det har jeg lært her inne. Hvis de er av den typen ville jeg ligget unna håndklær også.

Skrevet

Kan aldri få nok håndklær så jeg sier det jeg :)

Skrevet

Vel, jeg ville blitt glad for en badevekt, siden jeg ikke har noen. Eventuelt hvis min var gammel og sliten. Men om de har en badevekt som er bare et par-tre år gammel, er det jo ikke et alternativ.

Badehåndklær ville jeg blitt mindre glad for, med mindre de var i fargen jeg samler på.

Går ut fra du kjenner din bror godt nok til å vite om de blir fornærmet for å få badevekt ;)

Skrevet

Takk for mange svar allerede :)

Badevekten har jeg ikke link til, men den er i et stilig design i børstet stål som jeg vet de liker evt.

Badehåndklærne er av GOD kvalitet, i en fin beige naturlig farge.

Så det er vanskelig.

Min bror har IKKE mye av noenting siden han nettopp har flytta sammen m sin kjære. Men vet ikke om de har badevekt da...

Skrevet

Badevekt er noe jeg ville vært uhyre forsiktig med å gi til noen. Ikke alle som vil like å få et signal om at de kanskje trenger en slik :gjeiper: Håndklær er kanskje den kjedeligste gaven jeg får.. kan da ikke være mange som har manko på det. Men har du ikke flere alternativer ville jeg heller gitt håndklær enn vekt :)

Gjest Purple Haze
Skrevet

Jeg kunne nok blitt litt snurt hvis noen ga meg en badevekt. Mener du at jeg trenger å passe vekta, liksom? :ler:

Badehåndklær, tja...ikke den sprekeste gaven å gi bort, men nyttig.

Hva med et fint bilde å ha på veggen? Noen pene glass? Bestikk, kaffekopper, sengetøy, kule lysestaker eller noe til kjøkkenet? Må det være til badet?

Skrevet (endret)

Neida, det må ikke være til badet. Men min bror har veldig egne meninger om interiør og møbler og hater "dill dall". Men jeg vet f.eks at badehåndklær er noe han ikke har noen pene av fra før...

Spørst om det blir badehåndklærne....

Fine glass får han nemlig til jul :)

Og forresten: de er slanke og fine begge to, så de ville ikke tatt det ille opp med badevekt.

Endret av Smørblomsten
Skrevet

Kommer an på vekta til dama. Er hun i Pondus-Else klassen så er håndklærne et sikrere kort.

Skrevet

Ville definitivt gått for badehåndkær. Vekta er et følsomt tema for de fleste tror jeg.

Skrevet

enig med resten her!

ville gått for håndklærne =)

Gjest Purple Haze
Skrevet

Neida, det må ikke være til badet. Men min bror har veldig egne meninger om interiør og møbler og hater "dill dall". Men jeg vet f.eks at badehåndklær er noe han ikke har noen pene av fra før...

Og forresten: de er slanke og fine begge to, så de ville ikke tatt det ille opp med badevekt.

Så du mener at jeg er feit, bare fordi jeg kunne tatt det ille opp å få badevekt? :lur:

Kjøp håndklær du, de blir sikkert glade for det :)

Skrevet

Jeg ville definitivt satt mest pris på håndklær. Jeg har rett og slett ikke noe behov for en badevekt.

Skrevet

Jeg liker begge gaveforslagene, jeg. Om jeg personlig måtte velge en av dem, ville jeg sagt badehåndklær. Håndklær er lett å finne billig, så det å unne seg et litt dyrere, fin håndkle er noe som kommer veeeldig langt nede på prioriteringslista mi. Samtidig som et ordentlig håndkle virkelig bidrar til litt "hverdagsluksus". Men det var altså min smak - du vet best selv hva som passer til broren din. :)

Skrevet

Virker på meg at de fleste er bekymret for vekta enten de trenger det eller ikke. Har jo vært tråder her på KG alla, "jeg er 170 høy og veier 50 kilo, er jeg for feit?"

Skrevet

Jeg sier også håndkleer.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...