Gjest BrunUtflod Skrevet 11. desember 2010 #1 Skrevet 11. desember 2010 Hei! Jeg skal ha mens på onsdag om 4 dager. Jeg fikk brun utflod på mandag, nesten en uke etter eggløsning og har hatt det siden. Har aldri hatt det før mens, bare noen timer før mens men ikke en hel uke før. Det er ikke mye, og ikke særlig mørk i farge heller. Nå har jeg hatt brun utflod i 6 dager. Det er ikke smertefult og jeg kjenner heller ikke noen andre symptomer på graviditet, bare noen stikninger i nedre del av magen. Går ikke på prevansjon! Håper på noen svar! Hadde vært fint å høre fra noen med erfaringer med brun utflod også!
Gjest Charming Skrevet 11. desember 2010 #2 Skrevet 11. desember 2010 Periodevis har jeg også brun utflod før mensen. Kan vare lenge, men vanligvis ikke ei uke. Brun utflod er vel som regel utflod + gammelt blod i en fin miks. Tror ikke det er noe farlig hvertfall
AnonymBruker Skrevet 11. desember 2010 #3 Skrevet 11. desember 2010 Hei! Jeg skal ha mens på onsdag om 4 dager. Jeg fikk brun utflod på mandag, nesten en uke etter eggløsning og har hatt det siden. Har aldri hatt det før mens, bare noen timer før mens men ikke en hel uke før. Det er ikke mye, og ikke særlig mørk i farge heller. Nå har jeg hatt brun utflod i 6 dager. Det er ikke smertefult og jeg kjenner heller ikke noen andre symptomer på graviditet, bare noen stikninger i nedre del av magen. Går ikke på prevansjon! Håper på noen svar! Hadde vært fint å høre fra noen med erfaringer med brun utflod også! Hahahh, slapp av. Det er bare blod som har en ekkel farge. Det er en del av mensen, ikke "brun utflod..". Det er mens:-)
Gjest BrunUtflod Skrevet 11. desember 2010 #4 Skrevet 11. desember 2010 Tenkte om jeg kan være gravid;)) og hvis det er vanlig med brun utflod etter eggløsning hvis man er blitt gravid..)
Gjest Charming Skrevet 11. desember 2010 #5 Skrevet 11. desember 2010 Brun utflod er blod uansett om det er etter eggløsning, før/etter mensen osv. Lurer man på om man er gravid tar man en graviditetstest!
Gjest BrunUtflod Skrevet 11. desember 2010 #6 Skrevet 11. desember 2010 Kan ike ta en test før på onsdag, ikm! Er nysjerrig og lurer på om det er flere der ute som har slike erfaringer.. 1
Gjesten Skrevet 11. desember 2010 #7 Skrevet 11. desember 2010 Du er nok ikke gravid, men slutt å være dum og begynn å bruke prevansjon!
Gjest BrunUtflod Skrevet 11. desember 2010 #8 Skrevet 11. desember 2010 Ja, men jeg vil jo bli gravid. Har prøvd lenge nå, derfor jeg spør..!
Gjest BrunUtflod Skrevet 11. desember 2010 #10 Skrevet 11. desember 2010 Fort gjort, jeg var ulklar med spørsmålet mitt.. Sitter her og håper, lang ventetid til onsdag!:/
Gjest Eileen22 Skrevet 24. januar 2011 #11 Skrevet 24. januar 2011 sååå.. brun utflod er altså blod eller?? er det noe man får før mensen? jeg har hatt utflod i 1år nå tror jeg,, kan det være at den brune utfloden er begynnelsen på mensen? :gjeiper:
AnonymBruker Skrevet 24. januar 2011 #12 Skrevet 24. januar 2011 sååå.. brun utflod er altså blod eller?? er det noe man får før mensen? jeg har hatt utflod i 1år nå tror jeg,, kan det være at den brune utfloden er begynnelsen på mensen? :gjeiper: Brun utflod eller spotting som det ofte blir kalt kommer ofte før eller etter mensen før den setter skikkelig igang eller som en kjedelig avslutning. Noen har dette, og det er ikke farlig. Man har også utflod igjennom hele syklusen, men den skal ikke være brun, men kan ha forskjellig konsistens.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå