Gjest Anonymous Skrevet 16. oktober 2003 #1 Skrevet 16. oktober 2003 Noen som så Farmen i går? Hvem ble førstekjempe? Og hva var begrunnelsen?
Rachel Skrevet 16. oktober 2003 #2 Skrevet 16. oktober 2003 Håhå, det vet jeg. Fordi tv`n alltid står på her hjemme om ettermiddagene! (..og lyden ikke er til å unngå da vi bare har en liten leilighet) En som heter Bjørn Tore ble førstekjempe- aner ikke hvorfor.
Tusenfryd Skrevet 16. oktober 2003 #3 Skrevet 16. oktober 2003 Hilde sa hun tenkte strategisk og valgte dne hun ikke ville møte i finalen... der er jeg faktisk enig med BT - hvorfor? En guttekamp blir det jo uansett før eller siden...? Gjør det ikke det da? Så andrekjempe er ikke spes spennende nei.
Maskemannen Skrevet 16. oktober 2003 #4 Skrevet 16. oktober 2003 Fordi hun ikke ville komme til finalen.... Og har derfor større sjans for å bli slått ut av en av damene FØR finalen pga det valget.....
Gjest Anonymous Skrevet 16. oktober 2003 #5 Skrevet 16. oktober 2003 Idiotisk valg! Den største feilen med Farmen i år har vært at alle mannfolka forsvant så fort! Får håpe gutta holder avtalen sin da, så blir Hilde førstekjempe neste gang!
Ruby Skrevet 17. oktober 2003 #6 Skrevet 17. oktober 2003 Synes Hilde gjorde det perfekte valget. Guttene truet Hanna med å velge henne som førstekjempe neste gang hvis hun valgte guttekamp, og hun feiget ut og turde ikke. Derfor synes jeg Hilde er tøff, og er en verdig vinner av Farmen! Hvorfor skal guttene kunne true seg til noe som helst?
Crazee Skrevet 17. oktober 2003 #7 Skrevet 17. oktober 2003 Ein annan ting: Dersom dei andre ser på Hilde som ein sterk konkurrent dei gjerne vil bli kvitt, vil ho nok bli veld som førstekjempe uansett. Då kan det kanskje vera ein fordel å ha fleire "svake" jenter å velja andrekjempe blant, for å auka sjansen til å gå sigrande ut av kampen. Taktisk lurt. Dessutan var det kanskje eit poeng å sikra at Bjørn Tore vart førstekjempe, og ikkje andrekjempe?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå