Wildrose Skrevet 11. desember 2010 #1 Skrevet 11. desember 2010 (endret) Jeg er enslig forsørger, voksen og i ferd med å omskolere meg til fagbrevet i barne og ungdomsarbeider faget. Av flere grunner kan jeg ikke jobbe heltid. Dette yrket er jo ikke akkuratt godt betalt og det er heller ikke noe som jeg vektlegger som en avgjørende grunn til yrkesvalg, men jeg har stor interesse av å tjene så langt unna minste sats jeg kan. Det er som jeg har forstått forskjell på hvor man jobber ( barnehage, ungdomshjem, skole, sfo etc)privat eller kommunalt. Kan dere fortelle meg hvor det ligger en bedre betaling? Noen lure smutthull? Ideer og forslag? På forehand tusen takk for svar! Endret 11. desember 2010 av Wildrose
Wildrose Skrevet 15. desember 2010 Forfatter #2 Skrevet 15. desember 2010 Jeg er enslig forsørger, voksen og i ferd med å omskolere meg til fagbrevet i barne og ungdomsarbeider faget. Av flere grunner kan jeg ikke jobbe heltid. Dette yrket er jo ikke akkuratt godt betalt og det er heller ikke noe som jeg vektlegger som en avgjørende grunn til yrkesvalg, men jeg har stor interesse av å tjene så langt unna minste sats jeg kan. Det er som jeg har forstått forskjell på hvor man jobber ( barnehage, ungdomshjem, skole, sfo etc)privat eller kommunalt. Kan dere fortelle meg hvor det ligger en bedre betaling? Noen lure smutthull? Ideer og forslag? På forehand tusen takk for svar! Er det virkelig ingen som vil dele sine erfaringer med meg? Det må da være noen som har noe erfaring med dette?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå