Gå til innhold

Av Menn skal også sove

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvem har gode tips om hvor man får kjøpt "kjønnsnøytrale" sengesett UTEN striper, ruter, blomster, logoer, blonder eller syrefarger? Sliter med å finne ensfargete sengesett!! Som ikke er RØDE.. eller GULE.. eller GRØNNE! Jeg vil ha fine, rolige blå, offwhite, lys grå eller beige trekk! Dette har jeg lett etter i årevis uten å finne! Det skal gjerne passe til både meg OG min ektemann. For jeg vil ikke ha epilepsianfall hver kveld idet jeg legger meg i syremønstrede, ekstremfargede, sinnsyke sengetrekk! Vil jo heller ikke at det skal se ut som en ungkarsbolig med helt mørkegrå eller sorte trekk...

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg synes Høie har veldig mye fint! Du kan jo kikke litt HER

:jepp:

Skrevet

Jeg kjøper en del hvite sengetøyssett på ikea, ellers går det i høye her i huset.

Skrevet

Ellos har gjerne ensfargede (men hvilke farger varierer jo med sesongen), ellers går jeg gjerne på Home&Cottage og kikker. Dyrere, men utrolig mye fine farger på de ensfargede trekkene.

Skrevet

Av en eller annen grunn ser det ut som om satengsengesett er lettere å finne i ensfarget utførelse enn vanlige bomullssengesett. Jeg har kjøpt ensfargede satengsengesett hos Princess. Dette finnes i flere farger, bl.a. ecru (en slags lys beigefarge). Mener å ha sett ensfargede sengesett i duse farger hos Kid også, men det er mulig de er gått ut av sortimentet?

Skrevet

Takk for svar! :) Ikea har vi ikke her, dessverre, men de linkene dere la ut var jo kjempeflotte! :biggrin: Takk! Kanskje vi går et nytt år i møte uten de heslige rutene, stripene og knallfargene! :) !!

Skrevet

Ikea har også nettbutikk, vet du.

Skrevet (endret)

Ja, har de det? Jeg har hørt om den, men aldri funnet den. :sjenert: Jeg vet bare at de skulle ha over 3000 kr for å frakte et kjøkken hit, så det har vel ikke falt meg inn å tenke på å kjøpe 2 sengesett der :gjeiper:

Dette var forresten det minste kjøkkenet de hadde... Det veide neppe mer enn 50-100 kg. MAKS? og posten tar noen hundrelapper for sånt :gjeiper:

Endret av Margrethe86
Skrevet

UHM... Ikea.no for eksempel? :roll:

Skrevet

Vær oppmerksom på at Ikea-sengesettene har "Ikea-mål", som passer til Ikea-dyner. Disse er større enn norske standardmål.

Enkeltdynene på Ikea er 200x150 mens standard norske enkeltdyner er 200x140 (og ganske mange har 220x140)

Dobbeldynene på Ikea er 220x240 mens norske standard-dobbeldyner er 200x220.

Skrevet

Vi har to doble sengesett i bomullssateng fra Høie. Ensfarget, det ene er sort, det andre mørkeblått. Kjøpt på Princess, tror jeg.

Skrevet

Ja, har de det? Jeg har hørt om den, men aldri funnet den. :sjenert: Jeg vet bare at de skulle ha over 3000 kr for å frakte et kjøkken hit, så det har vel ikke falt meg inn å tenke på å kjøpe 2 sengesett der :gjeiper:

Dette var forresten det minste kjøkkenet de hadde... Det veide neppe mer enn 50-100 kg. MAKS? og posten tar noen hundrelapper for sånt :gjeiper:

Bare til info: Jeg betalte 190,- i frakt for å få tilsendt en Edland kommode:):):)

Kopiert fra kundeservice på Ikea.no:

Postpakke

Samme pris i hele Norge 190,-

Skal du bestille småvarer* og ønsker å få dem tilsendt som postpakke, kan du ta kontakt med oss på varehuset eller gå inn på www.IKEA.no/bestilling. Du kan bestille flere postpakker samtidig, men du må forholde deg til målene 120×60×60 cm. Maks vekt 30 kg.

*Gjelder kun utvalgte deler av vårt sortiment. Velger du å avbestille/ikke ta imot en ordre, belastes du for et ekspedisjonsgebyr på 190,- pr. pakke.

Skrevet

Bare til info: Jeg betalte 190,- i frakt for å få tilsendt en Edland kommode:):):)

Kopiert fra kundeservice på Ikea.no:

Postpakke

Samme pris i hele Norge 190,-

Skal du bestille småvarer* og ønsker å få dem tilsendt som postpakke, kan du ta kontakt med oss på varehuset eller gå inn på www.IKEA.no/bestilling. Du kan bestille flere postpakker samtidig, men du må forholde deg til målene 120×60×60 cm. Maks vekt 30 kg.

*Gjelder kun utvalgte deler av vårt sortiment. Velger du å avbestille/ikke ta imot en ordre, belastes du for et ekspedisjonsgebyr på 190,- pr. pakke.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...