Margrethe86 Skrevet 10. desember 2010 #1 Skrevet 10. desember 2010 Hvem har gode tips om hvor man får kjøpt "kjønnsnøytrale" sengesett UTEN striper, ruter, blomster, logoer, blonder eller syrefarger? Sliter med å finne ensfargete sengesett!! Som ikke er RØDE.. eller GULE.. eller GRØNNE! Jeg vil ha fine, rolige blå, offwhite, lys grå eller beige trekk! Dette har jeg lett etter i årevis uten å finne! Det skal gjerne passe til både meg OG min ektemann. For jeg vil ikke ha epilepsianfall hver kveld idet jeg legger meg i syremønstrede, ekstremfargede, sinnsyke sengetrekk! Vil jo heller ikke at det skal se ut som en ungkarsbolig med helt mørkegrå eller sorte trekk... 1
FoxyFish Skrevet 11. desember 2010 #2 Skrevet 11. desember 2010 Jeg synes Høie har veldig mye fint! Du kan jo kikke litt HER
AnonymBruker Skrevet 11. desember 2010 #3 Skrevet 11. desember 2010 Jeg kjøper en del hvite sengetøyssett på ikea, ellers går det i høye her i huset.
Auri Skrevet 11. desember 2010 #4 Skrevet 11. desember 2010 Ellos har gjerne ensfargede (men hvilke farger varierer jo med sesongen), ellers går jeg gjerne på Home&Cottage og kikker. Dyrere, men utrolig mye fine farger på de ensfargede trekkene.
Gjest Spinell Skrevet 11. desember 2010 #5 Skrevet 11. desember 2010 Av en eller annen grunn ser det ut som om satengsengesett er lettere å finne i ensfarget utførelse enn vanlige bomullssengesett. Jeg har kjøpt ensfargede satengsengesett hos Princess. Dette finnes i flere farger, bl.a. ecru (en slags lys beigefarge). Mener å ha sett ensfargede sengesett i duse farger hos Kid også, men det er mulig de er gått ut av sortimentet?
Margrethe86 Skrevet 12. desember 2010 Forfatter #6 Skrevet 12. desember 2010 Takk for svar! Ikea har vi ikke her, dessverre, men de linkene dere la ut var jo kjempeflotte! Takk! Kanskje vi går et nytt år i møte uten de heslige rutene, stripene og knallfargene! !!
Margrethe86 Skrevet 13. desember 2010 Forfatter #8 Skrevet 13. desember 2010 (endret) Ja, har de det? Jeg har hørt om den, men aldri funnet den. Jeg vet bare at de skulle ha over 3000 kr for å frakte et kjøkken hit, så det har vel ikke falt meg inn å tenke på å kjøpe 2 sengesett der :gjeiper: Dette var forresten det minste kjøkkenet de hadde... Det veide neppe mer enn 50-100 kg. MAKS? og posten tar noen hundrelapper for sånt :gjeiper: Endret 13. desember 2010 av Margrethe86
Gjest Spinell Skrevet 13. desember 2010 #10 Skrevet 13. desember 2010 Vær oppmerksom på at Ikea-sengesettene har "Ikea-mål", som passer til Ikea-dyner. Disse er større enn norske standardmål. Enkeltdynene på Ikea er 200x150 mens standard norske enkeltdyner er 200x140 (og ganske mange har 220x140) Dobbeldynene på Ikea er 220x240 mens norske standard-dobbeldyner er 200x220.
Rosalie Skrevet 13. desember 2010 #11 Skrevet 13. desember 2010 Vi har to doble sengesett i bomullssateng fra Høie. Ensfarget, det ene er sort, det andre mørkeblått. Kjøpt på Princess, tror jeg.
Gjest Best Skrevet 13. desember 2010 #12 Skrevet 13. desember 2010 Ja, har de det? Jeg har hørt om den, men aldri funnet den. Jeg vet bare at de skulle ha over 3000 kr for å frakte et kjøkken hit, så det har vel ikke falt meg inn å tenke på å kjøpe 2 sengesett der :gjeiper: Dette var forresten det minste kjøkkenet de hadde... Det veide neppe mer enn 50-100 kg. MAKS? og posten tar noen hundrelapper for sånt :gjeiper: Bare til info: Jeg betalte 190,- i frakt for å få tilsendt en Edland kommode:):) Kopiert fra kundeservice på Ikea.no: Postpakke Samme pris i hele Norge 190,- Skal du bestille småvarer* og ønsker å få dem tilsendt som postpakke, kan du ta kontakt med oss på varehuset eller gå inn på www.IKEA.no/bestilling. Du kan bestille flere postpakker samtidig, men du må forholde deg til målene 120×60×60 cm. Maks vekt 30 kg. *Gjelder kun utvalgte deler av vårt sortiment. Velger du å avbestille/ikke ta imot en ordre, belastes du for et ekspedisjonsgebyr på 190,- pr. pakke.
Gjest Best Skrevet 13. desember 2010 #13 Skrevet 13. desember 2010 Ja, har de det? Jeg har hørt om den, men aldri funnet den. Jeg vet bare at de skulle ha over 3000 kr for å frakte et kjøkken hit, så det har vel ikke falt meg inn å tenke på å kjøpe 2 sengesett der :gjeiper: Dette var forresten det minste kjøkkenet de hadde... Det veide neppe mer enn 50-100 kg. MAKS? og posten tar noen hundrelapper for sånt :gjeiper: Bare til info: Jeg betalte 190,- i frakt for å få tilsendt en Edland kommode:):) Kopiert fra kundeservice på Ikea.no: Postpakke Samme pris i hele Norge 190,- Skal du bestille småvarer* og ønsker å få dem tilsendt som postpakke, kan du ta kontakt med oss på varehuset eller gå inn på www.IKEA.no/bestilling. Du kan bestille flere postpakker samtidig, men du må forholde deg til målene 120×60×60 cm. Maks vekt 30 kg. *Gjelder kun utvalgte deler av vårt sortiment. Velger du å avbestille/ikke ta imot en ordre, belastes du for et ekspedisjonsgebyr på 190,- pr. pakke.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå