AnonymBruker Skrevet 10. desember 2010 #1 Skrevet 10. desember 2010 Plutselig kan jeg lese innlegg som jeg har skrevet eller kommentert på profilen min. Halve kommentaren og innlegget er synlig på profilen slik: Nylig aktivitet: (Petra har skrevet: Så fint bilde. Halve kommentaren er synlig for kjente. Det samme gjelder andre profiler, oppdatert som uoppdatert! Dette liker jeg ikke. Kan det fikses?
AnneBonny Skrevet 11. desember 2010 #2 Skrevet 11. desember 2010 Måtte inn og sjekke selv. Det var jo ikke noe særlig, egentlig :klø: Prøvde å finne ut av det på "nye beskjeder" fra Facebook eller personvernet uten hell. Dette må jo ha skjedd nettopp.
AnonymBruker Skrevet 11. desember 2010 #3 Skrevet 11. desember 2010 Måtte inn og sjekke selv. Det var jo ikke noe særlig, egentlig :klø: Prøvde å finne ut av det på "nye beskjeder" fra Facebook eller personvernet uten hell. Dette må jo ha skjedd nettopp. Har heller ikke sett denne oppdateringen eller fått beskjed om den! Ganske dårlig egentlig. Finner ikke ut om dette i det hele tatt. Kan det være en feil? Når jeg går på profilen til en jeg kjenner, ser jeg kommentarer hun har gitt til folk jeg ikke kjenner også. Ganske rotete! Ts
AnonymBruker Skrevet 11. desember 2010 #4 Skrevet 11. desember 2010 Hva er vitsen med å skjule innlegg jeg skriver på veggen til andre på Nyhetsoppdatering hvis den havner der? Må være en glipp, ellers er dette meget frekt av Facebook.
AnonymBruker Skrevet 11. desember 2010 #5 Skrevet 11. desember 2010 Det er vel en del av den nye profil-typen, kanskje? Liker det heller ikke.
redchilli Skrevet 11. desember 2010 #6 Skrevet 11. desember 2010 Jeg likte det heller ikke:/ Og uansett ser det fryktelig rotete ut syns jeg! men men.. blir vel vandt til det også!
Kosemose Skrevet 11. desember 2010 #7 Skrevet 11. desember 2010 hæ? Hvordna går det an? Har dere lagt til KG på facebook eller noe?
redchilli Skrevet 11. desember 2010 #8 Skrevet 11. desember 2010 Ikke KG innleggene, når man kommenterer noen sin status etc på facebook, kommer setningen du har kommentert på din egen facebookside!
AnonymBruker Skrevet 11. desember 2010 #9 Skrevet 11. desember 2010 hæ? Hvordna går det an? Har dere lagt til KG på facebook eller noe? Ja det hadde tatt seg ut om det var KG-innleggene som havnet der. Syns jeg ser det: Ola Nordmann from Oslo, Norway 5 minutes ago: Ola Nordmann wrote: Ny dag, nye muligheter 12 hours ago: Ola Nordmann commented on KG: Jeg vil bare ha trekant, men dama vil ha femkant. Er jeg unormal? 14 hours ago: Ola Nordmann commented on KG: Jeg skal ha bryllup på månen, men slekta er gjerrige og vil bare se vielsen i stjernekikkert! Er jeg urimelig? 15 hours ago: Ola Nordmann commented on KG: Er kvinner mer mandige enn menn, og hvorfor er alle menn homo? 17. hours ago: Ola Nordmann commented on KG: Alle som tror på noe annet enn meg er idioter 19 hours ago: Ola Nordmann commented on KG: Hva er vasken på toalettet til? (8791 svar) 21 hours ago: Ola Nordmann commented on KG: Bør jeg ha telefonsex før første daten, så jeg ikke risikerer å kaste bort en dyrebar time av mitt liv på en jeg ikke er kompatibel med? 23 hours ago: Ola Nordmann commented on KG: Fy søren ass, denne rosafjortisbloggeren vant en sminkekost i en nettavstemning! La oss alle tipse e24 og bombe med hatinnlegg NÅÅ! 24 hours ago: Ola Nordmann wrote: Ny dag, nye muligheter 3
AnonymBruker Skrevet 11. desember 2010 #10 Skrevet 11. desember 2010 Sånn har det vært i "evigheter". Ikke noe nytt med det... Men uansett, når du skriver noe på veggen til en annen persons profilside, så kan jo alle vennene til denne personen lese innleggene likevel. Ser ikke problemet. Uansett, begynn å send e-poster, de er det bare mottaker som kan lese.
AnonymBruker Skrevet 11. desember 2010 #11 Skrevet 11. desember 2010 Sånn har det vært i "evigheter". Ikke noe nytt med det... Men uansett, når du skriver noe på veggen til en annen persons profilside, så kan jo alle vennene til denne personen lese innleggene likevel. Ser ikke problemet. Uansett, begynn å send e-poster, de er det bare mottaker som kan lese. Jeg ser sarkasmen bak ordene dine og kan forsåget skjønne at det er vanskelig for enkelte å forstå facebook. Men hvorfor kommentere eller legge seg opp i noe man synes er såpass unødvendig? På facebook holder jeg kontakt med venner og bekjente på en måte som jeg liker; Når facebook endrer noe jeg ikke liker og synes ser stygt ut/rotete, bryr jeg meg. At halve kommentaren er synlig ser faktisk veldig uproft ut. Skjønner ikke hva den smarte ålen som har funnet på dette har tenkt på da h*n kom på denne ideen! Dessuten ser den nye oppdateringen helt kaos ut. Facebook går liksom nedover i oppdateringen, ikke fremover. 1
AnonymBruker Skrevet 11. desember 2010 #12 Skrevet 11. desember 2010 Pju. Jeg trodde med det samme at det var innleggene på kg, jeg. Tror jeg går og legger meg
Gjest Cho Skrevet 13. desember 2010 #13 Skrevet 13. desember 2010 Hva faen, finner ingen måter å endre på det heller! Superteit.
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2010 #14 Skrevet 15. desember 2010 Man kan jo ta vekk den posten fra sin egen vegg da, og det var jo sånn før også, - at om du skrev noe på veggen til en person med åpen profil kunne da folk gå inn der og se hva du hadde skrevet. Så er jo ikke noen endring sånn sett. Men er helt enig i at det er utrolig unødvendig og stygt og rotete at det står sånn. Folk har fortsatt ikke tilgang til å se hva du har skrevet hvis den du har skrevet til har stengt profil. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå