AnonymBruker Skrevet 10. desember 2010 #1 Skrevet 10. desember 2010 Har du prøvd denne?? L'occitane Shea Ultra Rich Hair Cream
Djungelvrål Skrevet 10. desember 2010 #2 Skrevet 10. desember 2010 Tror ingenting gjør underverker for slitt hår, hår er dødt og kan ikke repareres. Det må klippes.. Det er mulig det går ann å forebygge med å unngå varmebehandlig, bleking, farging osv men å reparere. Nei! 1
AnonymBruker Skrevet 10. desember 2010 #3 Skrevet 10. desember 2010 Tror ingenting gjør underverker for slitt hår, hår er dødt og kan ikke repareres. Det må klippes.. Det er mulig det går ann å forebygge med å unngå varmebehandlig, bleking, farging osv men å reparere. Nei! Her tar du nemlig feil. Det er skadet og ødelagt hår som ikke kan repareres. Tørt og slitt hår er fullt mulig å gjøre mykt og fint igjen, har selv opplevd det, skal ikke så mye mer til enn en veldig god hårkur 1
Lykkelitenen Skrevet 10. desember 2010 #4 Skrevet 10. desember 2010 (endret) Her tar du nemlig feil. Det er skadet og ødelagt hår som ikke kan repareres. Tørt og slitt hår er fullt mulig å gjøre mykt og fint igjen, har selv opplevd det, skal ikke så mye mer til enn en veldig god hårkur Jepps, slitt hår og hår som er tørt kan bedres igjen, men ødelagt hår (f.eks etter mye bleking) må klippes Jeg har ikke prøvd den hårkremen siden mitt hår verken er tørt eller slitt, men søk på MUA, så finner du garantert tilbakemeldinger på produktet! Endret 10. desember 2010 av Lykkelitenen 1
Meridian Skrevet 10. desember 2010 #5 Skrevet 10. desember 2010 Tror ingenting gjør underverker for slitt hår, hår er dødt og kan ikke repareres. Det må klippes.. Det er mulig det går ann å forebygge med å unngå varmebehandlig, bleking, farging osv men å reparere. Nei! Enig med Vinnie! Hår er dødt, og slitt og tørt hår må bare klippes vekk. Skal man ha et fint, fyldig og glansfult hår må man ta vare på det. Da tenker jeg nok at det hjelper å bruke gode shampoer, balsamer og hårkurer. Men man må også ta roten ved problemet, og da må man tenke på hva man spiser. Det er viktig å få i seg protein, fett, vitaminer og mineraler osv osv
Antlers Skrevet 10. desember 2010 #6 Skrevet 10. desember 2010 Her tar du nemlig feil. Det er skadet og ødelagt hår som ikke kan repareres. Tørt og slitt hår er fullt mulig å gjøre mykt og fint igjen, har selv opplevd det, skal ikke så mye mer til enn en veldig god hårkur Jeg tror du forveksler reparere med å kamuflere. Hva tror du skjer når du slutter å bruke den gode hårkuren?
Djungelvrål Skrevet 11. desember 2010 #7 Skrevet 11. desember 2010 (endret) Her tar du nemlig feil. Det er skadet og ødelagt hår som ikke kan repareres. Tørt og slitt hår er fullt mulig å gjøre mykt og fint igjen, har selv opplevd det, skal ikke så mye mer til enn en veldig god hårkur Hva er forskjellen på skadet og slitt hår?? Hår og negler er bygd opp av nesten identiske stoffer, kan du reparere en skadet eller slitt negl? Jeg har ikke greid å fikse skadede negler, de må klippes eller files ned. Opplever også at kur kan gi håret et boost fordi det ser blankere ut men det er jo ren kosmetikk. Endret 11. desember 2010 av Vinnie 1
AnonymBruker Skrevet 11. desember 2010 #8 Skrevet 11. desember 2010 Kommer ann på hvor skadet neglen er. Man kan buffe vekk mye og ta på en negleforsterker. God som ny, og ved kontinuerlig bruk så er det forebyggende. Men det er jo sammenlignbart med å klippe vekk det ytterste laget med hår siden det er mest slitt. Flere kvinner med afrohår bruker shea for å temme det, og få det til å kjennes mykere ut. Så det er jo sikkert et ok produkt i seg selv.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå