AnonymBruker Skrevet 10. desember 2010 #1 Skrevet 10. desember 2010 Ja, hva gjør man med dildoen for at den skal være ren og klar til bruk? Jeg vasker den godt etter bruk, men det føles ikke spesielt hygienisk å bare legge den rett i nattbordsskuffen sammen med alt annet rot som ligger der. Kjedelig å måtte stå opp og vaske den før hvert bruk også.
HopelessFear Skrevet 10. desember 2010 #2 Skrevet 10. desember 2010 En får jo kjøpt poser/bager på kondomeriet for oppbevaring av dildoer. (Nnoen har til og med det inkludert i pakken.)
AnonymBruker Skrevet 10. desember 2010 #3 Skrevet 10. desember 2010 Jeg har leketøyet i en skoeske under senga. Når jeg nettopp har brukt noe så legger jeg den bare fra meg i senga og vasker den heller neste dag. (Bruker som regel kun før jeg skal sove)
Gjesten Skrevet 10. desember 2010 #4 Skrevet 10. desember 2010 (endret) Min kom med en fin liten silkeveske/silkepose som jeg legger den i. Kjempepraktisk! Endret 10. desember 2010 av Gjesten
Lykkelitenen Skrevet 12. desember 2010 #5 Skrevet 12. desember 2010 Jeg har to skuffer i nattbordet, en til leketøy og en til annet pø. Den til leketøy har jeg kledd emd litt plastfolie i bunnen etter at det kom noen lite kledelige flekker etter glidemiddel, men bekledningen holder også leketøyet rent Jeg bare vasker, tørker, gnir inn med litt vibratorrens og legger de i skuffen. Null stress.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå