KriiZzY Skrevet 10. desember 2010 #1 Skrevet 10. desember 2010 Hvordan ville dere ha stylet resten av antrekket med disse skoene? Antrekket skal jeg ha på meg på byen De er litt mer pudderlilla enn på bilde.
Gjest strykebrett Skrevet 10. desember 2010 #2 Skrevet 10. desember 2010 Veldig mye du kan bruke til de der. Jeg ville ha kombinert de med noen smale mørke jeans og en hvit bluse kanskje. Men nå er jeg ganske voksen, kanhende du ønsker deg noe annet. Men tror ikke jeg ville ha brukt de nå, de ser ikke helt sesongriktige ut?
CocoPiaf Skrevet 10. desember 2010 #3 Skrevet 10. desember 2010 Slim fit mørke bukser, så kan du egentlig ha hvilken som helst type topper! litt løs topp med litt glans i samme type fargetone som skoene og et litt stort smykke kanskje..
Gjesten Skrevet 10. desember 2010 #4 Skrevet 10. desember 2010 Jeg ville nok kjørt smale, sorte bukser med en passende topp. Men du kommer til å dø av kulde om du går med dem nå...
Jasmin :-) Skrevet 10. desember 2010 #5 Skrevet 10. desember 2010 Jeg ville også styrt unna sko med åpen tå med snø og minusgrader ute....
KriiZzY Skrevet 11. desember 2010 Forfatter #6 Skrevet 11. desember 2010 Åpen tåer null stress pleier aldri å være ute lenge nok til å fryse
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå