Gå til innhold

Hva slags jente er du?

Hva slags jente/dame er du?  

37 stemmer

1. 1. Hva er det som beskriver deg best?

• Jeg er en sur megge
      2
    • Jeg er en ordentlig bitch
      3
    • Airhead
      1
    • Rosa berte
      0
    • Goth
      1
    • Emo
      0
    • Den rocka varianten
      10
    • En ekte babe
      2
    • Grå og kjedelig
      12
    • Fjollejente
      6

Fremhevede innlegg

Skrevet

Av alternativene er jeg den rocka varianten. :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Helt greit å bruke negative alternativer her. Hadde det vært noen positive i tilegg, ville selvfølgelig alle ha valgt de. Folk har vanligvis liten innsikt i sine egne negative sider, og vil gjerne fremstå som et bedre menneske enn det andre oppfatter de som.

Jeg kan sikkert både være ei sur megge, og temmelig emo i blant. Fjollete er jeg jo også tidvis. Dette kan imidlertid ikke karakterisere hva slags jente jeg er.

Så enkelt, og samtidig så komplisert. :lur:

Skrevet

Jeg er ei som elsker å pynte meg. Bruker enhver anledning til å pynte meg litt ekstra. Bruker mye tid og penger på hår, klær og sminke.

Samtidig meget emosjonell og gråter lett.

Veldig sterk person som sier det jeg mener og er ofte med i en diskusjon. :)Musikk sett spiller jeg musikk (piano, trekkspill, fløyte, gitar og trommer) Og liker all slags musikk.

Tror altfor mange bedømmer kunnskap og intelligens etter utseende. Det har skjedd meg som med mange andre, men igjen har de blitt overrasket.

Gjest Blubberella
Skrevet

Helt greit å bruke negative alternativer her. Hadde det vært noen positive i tilegg, ville selvfølgelig alle ha valgt de. Folk har vanligvis liten innsikt i sine egne negative sider, og vil gjerne fremstå som et bedre menneske enn det andre oppfatter de som.

Er ikke det ganske så menneskelig? :) Og uansett om man har over gjennomsnittet bra sjølinnsikt vil man jo helst fremheve sine gode sider og unngå at andre ser de dårlige sidene.

Jeg er også en blanding av flere alternativer der, alt etter dagsformen. Unntatt babe og surmegge. Jeg kan bli både såret og sint, men er kortsint så går aldri og surmuler eller kjefter i lang tid etterpå. Klesstilen er ganske så skiftende, men egentlig enkel og ikke spesielt iøynefallende. Hårfargen skiftet ofte når jeg var yngre, men nå har jeg naturlig blond nyanse. Jeg er vel igrunnen bare meg selv, med alle mine feil og mangler, og sjarmerende sider :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...