Gå til innhold

Hva slags jente er du?

Hva slags jente/dame er du?  

37 stemmer

1. 1. Hva er det som beskriver deg best?

• Jeg er en sur megge
      2
    • Jeg er en ordentlig bitch
      3
    • Airhead
      1
    • Rosa berte
      0
    • Goth
      1
    • Emo
      0
    • Den rocka varianten
      10
    • En ekte babe
      2
    • Grå og kjedelig
      12
    • Fjollejente
      6

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hva slags jente er det du er til vanlig? Hva i avstemningen beskriver deg best?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Passer ikke til noen,men kan være alt ;)

Gjest strykebrett
Skrevet

"Sur Megge" haha! I alle fall før kaffekoppen om morran.

Skrevet

Alle virket så negativt skrevet :klø: velger ingen jeg

• Liker 3
Gjest Kevlarsjäl
Skrevet

Ingen av de nevnte, men jeg tror jeg er en sånn jente som er meg selv uansett hva :)

Hva slags person man er avhenger av alder, livsstil, livssituasjon, tid på døgnet, tid på året osv.

Jeg kan bruke alternativene dine som et eksempel:

Jeg var en gotherjente da jeg var 13, jeg er en skikkelig bitch om morrakvisten, jeg er en airhead når det kommer til rent praktiske ting, jeg er en rosa berte når jeg snakker om gutter, jeg har alltid vært den rocka varianten i musikksmak, jeg er en ekte babe i senga, jeg hadde nylig et grått og kjedelig yrke og når jeg er med vennene mine er jeg en skikkelig fjollejente.

Og jeg regner med at jeg kommer til å bli en sur megge en gang i framtida :)

• Liker 3
Skrevet

Jeg er den tynne, høye, blonde jenta med store pupper som alle tror er tvers-gjennom blond og totalt blottet for intelligens og allmenn kunnskap. Så åpner jeg munnen, begynner å prate og diskutere, og folk blir sjokkert.

• Liker 1
Skrevet

Ingen av dem. Jeg er nemlig ikke endimensjonal.

• Liker 3
Skrevet (endret)

Jeg passer ikke helt inn i noen av de kategoriene.

*Jeg er hun jenta som er alltid snill og grei, men kan bli sint om noen pusher de riktige knappene.

*Jeg liker å pynte meg, men gidder ikke alltid.

*Folk sier ofte at jeg er søt og ser yngre ut enn det jeg er. Og at stemmen min er litt jentete. Faktisk skjedde det to ganger i sommer at noen spurte om jeg var 14, men de må ha vært helt blind fordi selv om jeg ser yngre ut enn det jeg er, ser jeg ikke så ung ut (det mener i alle fall jeg).

*Jeg er også hun som alltid er godt likt av eldre mennesker, noe som kommer godt med når man skal møte svigers. ;)

Kan virke som en skikkelig "snill" jente for de som ikke kjenner meg veldig godt, men snille jenter kan også ha en litt villere side. Man skal ikke lures av et søt ansikt og jente stemme. :lur:

Endret av Chiyo
  • Liker 1
Gjest Lebewesen93
Skrevet

Jeg var (er?) "emo" i alle fall...

Både stil og oppførsel ( ikke noe kutting,nei) har fortsatt et preg av emostilen over meg, og er ganske så emosjonell til tider.

Men jeg KAN være en sur megge til tider også, hah er også glad i rosa nå og da...

Vanskelig å si;P

Skrevet

Oi! Her var det ikke mye positivt å velge mellom.

• Liker 1
Skrevet

Jeg antar jeg blir kategorisert som en "sur megge" når jeg sier at det var en skikkelig dårlig poll :ler:

Det er noen alternativer som mangler (ifølge denne sure megga). Ansvarlig kollega / yrkeskvinne, flink mamma, empatisk venninne... sånne ting. Men som sagt, jeg er nok en sur megge som alltid må kritisere, så da utgår jo det ;)

Skrevet

:romeo:

Den var veldig lik bildet ditt ..! :legrine:

Skrevet

Når det gjelder klesstilen er jeg alt mulig rart. Rocka, babe, hverdagslig, stilig. Har ingen fast stil, finner hele tiden nye ting jeg liker.

Når det gjelder personlighet er jeg så klart perfekt! :gjeiper: Er i hvert fall ingen bitch eller megge, kan ikke huske sist gang jeg var sint.

Skrevet

Jeg antar jeg blir kategorisert som en "sur megge" når jeg sier at det var en skikkelig dårlig poll :ler:

Det er noen alternativer som mangler (ifølge denne sure megga). Ansvarlig kollega / yrkeskvinne, flink mamma, empatisk venninne... sånne ting. Men som sagt, jeg er nok en sur megge som alltid må kritisere, så da utgår jo det ;)

Hadde du droppet smilefjesene så hadde jeg vært enig.

Ser nå at den kanskje var litt negativt. Var ikke meninga. Selv synes jeg ikke hverken goth eller berte eller fjollejente er negetivt.

Tror jeg fortjener tittelen fjollejente :fnise:

Skrevet

haha så ikke at "Julie" sto der og :P Men jeg er rocka i personligheten, ikke i klesstilen. Pow!

Skrevet

Hva med et alternativ for "nerd" Det finnes nerdejenter også :)

Det nærmeste alternativet for meg er grå og kjedelig, men det handlet om personligheten.

Utseendemessing ser jeg bokstavelig talt ikke grå ut, kler meg nesten bare i sterke farger, liker å sminke meg og farger håret rødt.

Som person vil nok mange kunne se på meg som kjedelig, iallefall hvis de ikke kjenner meg så godt. Jeg har ikke så mange venner og holder meg mest hjemme når jeg ikke er på studiestedet mitt. Er avholds, har aldri noen gang vært beruset, og har heller aldri forsøkt å røyke. Jeg synes det er stressende å være på fest. Jeg flørter aldri bortsett fra med kjæresten min og kyssa ikke en gutt før jeg var over tjue.

Trives godt i fred og ro når jeg kan dyrke interessene mine. Får gode karakterer på studiet mitt, og ble kalt oppslagsverket av en av professorene våre fordi jeg har en godt over middels klisterhjerne.

Skrevet

Helt greit å bruke negative alternativer her. Hadde det vært noen positive i tilegg, ville selvfølgelig alle ha valgt de. Folk har vanligvis liten innsikt i sine egne negative sider, og vil gjerne fremstå som et bedre menneske enn det andre oppfatter de som.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...