monkey Skrevet 10. desember 2010 #1 Skrevet 10. desember 2010 hei!! Til Mine tre nieser på 5,3,2år har jeg tenkt å gi legoklosser til julegave. Grunnen til dette var en gang jeg tok dem med (sammen med mødrene dems) ut,og de lekte ved en lekepplass fulle av STORE legoklosser og storkoste seg. Jeg har spurt butikkene og de tar ikke inn flere slike,og sier at de ikke kan bestille. Har også søkt på web, men finner bare irriterende store OPPBEVARINGSKLOSSER. de er forsåvidt greie de også,om det var dem jeg var på utkikk etter.. Noen der ute som har disse fra før av og vet hvos jeg kan få kjøpt dem? haster...
AnonymBruker Skrevet 10. desember 2010 #2 Skrevet 10. desember 2010 Store som i Duplo eller enda større?
monkey Skrevet 10. desember 2010 Forfatter #3 Skrevet 10. desember 2010 vet ikke hva som er duplo..? men klossene er målt ca20cm lengde
monkey Skrevet 10. desember 2010 Forfatter #4 Skrevet 10. desember 2010 de klossene jeg er ute etter er målt ca 20cm lengde...dessuten er ikke som andre legoklosser.disse er "mykere" og ren firkantet/kvadratiske legoklosser,ulikt andre klosser i butikkene som er laget av figurer
miss_universum Skrevet 10. desember 2010 #5 Skrevet 10. desember 2010 Google MegaBlocks og se om det er de du mener. Hvis det er de får du kjøpt de på Toys "R" Us =)
Gjest Kevlarsjäl Skrevet 10. desember 2010 #6 Skrevet 10. desember 2010 Duplo er storversjonen av lego.
Eliisa Skrevet 11. desember 2010 #7 Skrevet 11. desember 2010 Regner med at du bruker slike som på bildet på denne siden. Bruker slike ofte i undervisning. De er helt geniale Jeg kjøpte mine på ebay, fant de bare her nå, men de var veldig dyre.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå