AloeVera Skrevet 10. desember 2010 #1 Skrevet 10. desember 2010 Er en eppisode der jentene sitter på en kafe, eller utested og snakker om en romantisk film. Alle elsker den, bortsett fra Sam. Husker ikke hvilken eppisode eller navnet på filmen. Men jeg har gjerne lyst til å se den! Noen som vet hvilken? De synger sanger som er fra den og sier et kjent sitat fra filmen. Senere sier Carrie det til Big da hun treffer han etter noe bryllupsmiddagsgreier (til Big og Natasha).. Er noe med at Carrie er for vill for Big akkurat som at jenta i filmen er for vill for den hun vil ha elns Ble kanskje dårlig forklart, men håper noen forstår Og til dere som har sett den, verdt å se? Er den så bra som jentene sier?
Meaty Skrevet 10. desember 2010 #2 Skrevet 10. desember 2010 (endret) Du tenker på The way we were, med Barbra Streisand og Robert Redford. Dessverre har jeg ikke sett filmen, så har ikke noen mening om den er bra eller ikke. Og; sitatet er "Your girl is lovely, Hubbell". Endret 10. desember 2010 av Meaty
MiniMjau Skrevet 10. desember 2010 #3 Skrevet 10. desember 2010 (endret) fantastisk eppisode. fantastisk serie. sesongavslutningen på sesong 2, var det ikke? the simple girls , and the katie-girls! om je gikke husker feil så er jo slutten på episoden spilt inn på samme sted som sluttscenen i filmen!? Endret 10. desember 2010 av MiniMjau 1
MissStiles Skrevet 11. desember 2010 #4 Skrevet 11. desember 2010 Du tenker på The way we were, med Barbra Streisand og Robert Redford. Dessverre har jeg ikke sett filmen, så har ikke noen mening om den er bra eller ikke. Og; sitatet er "Your girl is lovely, Hubbell". Jeg har sett filmen. Faktisk veldig fin og søt film! 1
Purple Basil Skrevet 12. desember 2010 #5 Skrevet 12. desember 2010 The way we were :rødme: Liker filmen godt jeg! 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå