Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei, er det flere som opplever at det er noe surr med msn om dagen?

Jeg får im av ei venninne, men får hun får ikke svarene mine. Så nå lurer hun på hvorfor jeg ikke svarer henne. Jeg får stadig vekk opp at ikke alle kan motta det jeg skriver og så blir det ikke sendt til henne. Så prøver jeg da å logge av og på igjen og hver gang jeg gjør det, står venninna mi som avlogget, selv om jeg vet hun ikke er det. Jeg prøver å skrive på nytt, men hun får ikke opp det jeg skriver i det hele tatt.

Noen som vet hva problemet er, eller har opplevd det samme?

Videoannonse
Annonse
Gjest Thefainter
Skrevet

Jepp! Jeg får ikke noen meldinger fra folk, men de får fra meg.

Har du Windows Live Essenstials 2010? eller 2009? Jeg har 2009 og begynner og tro at Windows føkker opp den med vilje :snurt:

Skrevet

Jepp! Jeg får ikke noen meldinger fra folk, men de får fra meg.

Har du Windows Live Essenstials 2010? eller 2009? Jeg har 2009 og begynner og tro at Windows føkker opp den med vilje :snurt:

Har windows live essentials 2011

Fikk til slutt kontakt med henne, etter at jeg sendte henne txt melding, hun sa at både hun og naboen hennes har slitt med msn i 2 dager. Kan jo ha vært noe med nettet dems. Hun reboota pc`en sin. Prøv det og prøv å få folka dine til å gjøre det samme. Kanskje det hjelper

Skrevet

Så dumt a. Da veit jeg neimen ikke.

Irriterende når man ikke finner ut av det.

Skrevet

Har samme problemet. Logger av og på, men det hjelper ikke.. har også lastet det ned på nytt uten at det har noe å si.

Gjest Thefainter
Skrevet

Jeg har gått over til Pidgin nå. Ikke noe tull med den :sukk:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...