Gå til innhold

Er man for gammel

Fremhevede innlegg

Skrevet

...når man er over 40 år?

F.eks sykling, svømming, skigåing etc.

Videoannonse
Annonse
Gjest Purple Haze
Skrevet

Ja, etter man er fyllt 40 er livet over. Man kan kun sitte i en stol og stirre tomt ut i lufta og vente på å dø.

Hvor gammel er du, TS?

• Liker 1
Skrevet

Ja, etter man er fyllt 40 er livet over. Man kan kun sitte i en stol og stirre tomt ut i lufta og vente på å dø.

Hvor gammel er du, TS?

Jeg er 40 år og synes det er helt herlig å lære nye ting! Men de fleste er jo liksom utlærte når de er 20..eller deromkring. Jeg har imidertid oppdaget gleden ved å fortsatt lære og det at jeg faktisk har nye ting å oppdage og å lære er helt fabelaktig!! Regner da med at jeg fortsatt vil leve i 40 - 50 år. :-))

Skrevet

Flirer godt her. Jeg er over 40 og lærer stadig nye ting, våger nye ting og har nye opplevelser. I mitt hode er du for gammel den dagen du ikke klarer å komme deg ut av din eget hjem.

Gjest Eurodice
Skrevet

Jeg er 40 år og synes det er helt herlig å lære nye ting! Men de fleste er jo liksom utlærte når de er 20..eller deromkring. Jeg har imidertid oppdaget gleden ved å fortsatt lære og det at jeg faktisk har nye ting å oppdage og å lære er helt fabelaktig!! Regner da med at jeg fortsatt vil leve i 40 - 50 år. :-))

I 40-50 år til, mener du vel? :fnise:

Skrevet

Man er ikke eldre enn man føler seg selv ;)

Og som 40åring er du såvidt halvveis i livet, man lærer noe nytt hver dag selvom man ikke tenker over det. :) Så kjør på, prøv noe nytt og gled deg over det! Bruk hver eneste lille sjanse du har i livet. Det er viktig å nyte det fullt ut ;)

Skrevet

Og jeg som trodde jeg var for gammel til å lære Tysk. :fnise:

Gir meg skikkelig motivasjon å vite at man faktisk kan lære nye ting når man har passert 40år.