AnonymBruker Skrevet 10. desember 2010 #1 Skrevet 10. desember 2010 Hei! Noen som har prøvd å printe ut bilde på lerret og strukket det over en ramme selv? Jeg har kjøpt lerret-ark på panduro som er ment for printer, og sitter nå her med et bilde på lerretet og vil strekke det over ei ramme.. Men er usikker på hvordan jeg skal få til dette på best/finest mulig måte? Håper på tips
PepsiMax Skrevet 11. desember 2010 #2 Skrevet 11. desember 2010 finnes noen sånne rammer som er ment for at du skal kunne gjøre det på egenhånd uten særlige problemer, har prøvd de selv og syns de var kjempe kjekke. kan prøve å finne linken til siden der du kan bestille, om du ikke allerede har ramme?
Fam Skrevet 11. desember 2010 #3 Skrevet 11. desember 2010 Hei! Noen som har prøvd å printe ut bilde på lerret og strukket det over en ramme selv? Jeg har kjøpt lerret-ark på panduro som er ment for printer, og sitter nå her med et bilde på lerretet og vil strekke det over ei ramme.. Men er usikker på hvordan jeg skal få til dette på best/finest mulig måte? Håper på tips Har du en link til de lerret arkene? Viste ikke at det fantes slikt..
AnonymBruker Skrevet 11. desember 2010 #4 Skrevet 11. desember 2010 Har du en link til de lerret arkene? Viste ikke at det fantes slikt.. Har ikke link, men kjøpte de på panduro, så om du går inn på nettsiden deres regner jeg med du finner det der Mener jeg betalte ca. 50,- kr for 5 stk. i A4-str. Står at det er 100 % bomull.
AnonymBruker Skrevet 11. desember 2010 #5 Skrevet 11. desember 2010 finnes noen sånne rammer som er ment for at du skal kunne gjøre det på egenhånd uten særlige problemer, har prøvd de selv og syns de var kjempe kjekke. kan prøve å finne linken til siden der du kan bestille, om du ikke allerede har ramme? Har ramme, men vil gjerne ha linken så kan jeg bestille om jeg ikke får det fint til med de jeg har fra før. Takk for tips, forresten!
Gjest Tsunade Skrevet 11. desember 2010 #6 Skrevet 11. desember 2010 Strekke lerret kan man gjøre selv, eneste aberet med sånne foto-på-lerret-greier er at de er mye stivere enn f.eks. malelerret. Uansett er det best å stifte fast på midten av hver side, for så å jobbe seg ut mot hjørnene - det er viktig for et godt resultat. Med litt tålmodighet og fast hånd blir det ganske bra.
PepsiMax Skrevet 11. desember 2010 #7 Skrevet 11. desember 2010 her er rammene jeg prata om =) Helt genialt! 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå