Gå til innhold

Noen som har hatt p-stav?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg og min samboer har bestemt oss for at vil ønsker en liten mini oss :babysmokk:

vet vi ikke trenger å stresse ennå med tanke på at det kan ta opp til et år før noe skjer..

Jeg hadde p-stav i litt over et år før jeg fjernet den (i sommer) og lurer på hvor lang tid det vil ta før det evt kan skje noe?? har hørt alt fra 2uker til 6mnd.. så vil høre fra noen med erfaring.

også må jeg få med at jeg har tatt 2 aborter, og er nervøs etter å ha hørt at man lett kan bli steril av det :haar:

takk for alle svar :vinke:

• 3 uker senere...
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg vil tro at - siden dette er hormonellt betinget prevensjon - det går for det samme som p-pillen, at det kan ta ca ett år før syklus er skikkelig i gang igjen.

Skrevet

Jeg hadde p-stav i fem år sammenhengende, tok den ut i juni, brukte p-ring t.o.m. august, og ble gravid da jeg naivt nok forsøkte meg på sikre perioder i oktober. Så den har ikke herpa fruktbarheten min iallfall, men regner med det er veeelidig individuelt.

Lykke til! Håper dere slipper vente altfor lenge :)

AnonymBruker
Skrevet

Jeg tok ut p-staven min i mai 2008. Samboeren min som var bortreist i jobbsammenheng var hjemme en gang en uke etter jeg tok den ut og det var full klaff.. Jeg har PCOS i tillegg... Slik jeg forsto det går hormonene for det meste ut av kroppen idet du fjerner p-staven.

Lykke til i alle fall :) !!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...