Gjest Gjest Skrevet 13. desember 2010 #141 Skrevet 13. desember 2010 Dette syns jeg var en bra beskrivelse av skalaen hvis en absolutt skal lage en: http://gwailouh.spaces.live.com/blog/cns!F655356574ECBC8E!645.entry Jeg tror faktisk jeg har sett en tier en gang, ei asiatisk jente. Hun hadde ikke sminke og gikk i ei vid grå T-skjorte og dongeribukse men jeg ble bare stående og måpe og tenke "er det mulig?". Stakkars jenta flakka noe voldsomt med blikket. Det må være forferdelig med slitsomt med folk som nistirrer på en hele tida.
AnonymBruker Skrevet 13. desember 2010 #142 Skrevet 13. desember 2010 Nei ærlig talt så synes jeg hun ser ut som en fryktelig kald person,hun har onde øyne og er LIKbleik..jeg synes overhodet ikke hun er vakker på noen måte. Folk har forskjellige meninger,heldigvis! For at et menneske skal være vakkert i mine øyne bør de helst ha et "tilnærmet symmetrisk" ansikt,men ikke minst ha vakre,SNILLE øyne. Ja hun har et symmetrisk ansikt,men som sagt så synes jeg at øynene er helt forferdelige. Jeg er faktisk helt enig med deg! Jeg får også hevede øyenbryn når jeg sier at jeg ikke syns N.K er pen. Hun ser kald, kynisk og uinteressant ut. Klassisk vakker? Nei, jeg syns faktisk ikke det, heller. Hun ser rar ut.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå