Gå til innhold

Jenter: Hvor vakre er dere?

Fremhevede innlegg

Skrevet (endret)

Nåja, mon det. Men hvis det får deg til å føle deg bedre, værsågod!

Har i grunn allerede skutt gullfuglen^^

Endret av Airi
Videoannonse
Annonse
Gjest Eventyr3
Skrevet

Jeg kom med en kommentar om at middelhavsdamer ser bra ut, men at de eldes fort. Ikke begynn med stråmannargumenter. Frekt? I motsetning til ts, som slenger sleivspark om forvokste, norske, tømmerstokkbebeinede hekser da eller?

Jeg synes norske damer er flotte, jeg. Italienske damer også, for den saks skyld, men når det kommer til å holde stilen også når man etablerer seg, får familie og begynner å dra på årene, så vinner de norske damene.

Jeg forsvarer ikke TS lol.

Og jeg har ikke sagt at norske damer ikke er flotte, det er de jo.

sier bare at middelhavskvinner kan være flotte de og, selv etter 30+.

jeg er også enig i at norske kvinner er flinkere til å opprettholde elegansen sin.(men det er også viktig å forstå hvorfor, mener nå jeg.)

bare syntes måten du sa det på var litt slemt.

Skrevet (endret)

Jeg forsvarer ikke TS lol.

Og jeg har ikke sagt at norske damer ikke er flotte, det er de jo.

sier bare at middelhavskvinner kan være flotte de og, selv etter 30+.

jeg er også enig i at norske kvinner er flinkere til å opprettholde elegansen sin.(men det er også viktig å forstå hvorfor, mener nå jeg.)

bare syntes måten du sa det på var litt slemt.

Jeg har ikke noe hat mot middelalderdamer :) Det er en grunn til at jeg har drar tilbake til Italia og Hellas, det er at jeg trives der og at de jeg har møtt har vært skikkelig oppegående og trivelige mennesker. Jeg farter ikke til Kreta og Toscana for å leke strandturist heller. Har inntrykk av at husmødrene i begge landene har stålkontroll på det aller meste, og de har en naturlig autoritet. De bærer seg på en måte som gjør at de møtes med respekt også, men rent utseendemessig så heller jeg mot det skandinaviske likevel. Ekte og naturlig vakkert er noe jeg synes norske damer får til. Det er ikke uvanlig å se jenter uten et gram sminke, som likevel tar pusten fra folk her - om de er 20 eller 50.

Dere er flotte, vikingdamer :)

Endret av Airi
Gjest Eventyr3
Skrevet

Jeg har ikke noe hat mot middelalderdamer :) Det er en grunn til at jeg har drar tilbake til Italia og Hellas, det er at jeg trives der og at de jeg har møtt har vært skikkelig oppegående og trivelige mennesker. Jeg farter ikke til Kreta og Toscana for å leke strandturist heller. Har inntrykk av at husmødrene i begge landene har stålkontroll på det aller meste, og de har en naturlig autoritet. De bærer seg på en måte som gjør at de møtes med respekt også, men rent utseendemessig så heller jeg mot det skandinaviske likevel. Ekte og naturlig vakkert er noe jeg synes norske damer får til. Det er ikke uvanlig å se jenter uten et gram sminke, som likevel tar pusten fra folk her - om de er 20 eller 50.

Dere er flotte, vikingdamer :)

om du bare hadde skrevet det her istad så hadde jeg ikke reagert :gjeiper:

Skrevet

om du bare hadde skrevet det her istad så hadde jeg ikke reagert :gjeiper:

Jeg var litt for opptatt av å få AnonymBruker ned fra sin høye hest, eller kanskje rett og slett bare å prøve å være litt vittig^^

Skrevet

Hei din dust!

Grunnen til at du bare ser kvinnelige ølstinkende hvalrosser ute på gata, er at alle tier-damene sitter inne på KG og filosoferer over singeltilværelsen, samboertilværelsen, og diverse annet.

Hoho.

:skratte:

Ja det var litt mange tiere her på tråden ja..

Jeg har alltid tenkt på 10ere som noen så er så pene at du får helt støkk inni deg og du rett og slett ikke klarer å ta øynene bort fra de. Ytterst få som er så pene.

Det er jo smak og behag men hun her hadde nok hatt den effekten på meg. Utrolig pent ansikt synes jeg men er vel sikkert litt photoshoppa.

http://www.redflava.com/gallery/albums/userpics/10001/4~46.jpg

http://www.redflava.com/gallery/displayimage.php?album=138&pid=6733#top_display_media

Gjest Purple Haze
Skrevet

Jeg har alltid tenkt på 10ere som noen så er så pene at du får helt støkk inni deg og du rett og slett ikke klarer å ta øynene bort fra de. Ytterst få som er så pene.

Det er jo smak og behag men hun her hadde nok hatt den effekten på meg. Utrolig pent ansikt synes jeg men er vel sikkert litt photoshoppa.

http://www.redflava.com/gallery/displayimage.php?album=138&pid=6733#top_display_media

Det er jo ikke det minste merkelig at du syns norske damer ser ut som digre berg, når du foretrekker små asiater. Du burde sagt det innledningsvis, vettu.

Å sammenlikne nordiske damer, som fra naturens side er større enn asiater, blir som å sammenlikne epler og rosiner.

Skrevet

Sikkert litt photoshopa? Googler man navnet, er de første treffene nettopp artikler om photoshop-skjønnhet. Når det er sagt, er jenta fin i virkeligheten, og det burde ikke være noen grunn til å forvrenge fine jenter for at det skal passe til et skjønnhetsideal som ikke er mulig å leve opp til i det virkelige liv.

Skrevet

Ja, men de har dessverre ikke noe med utseendet mitt å gjøre. :gjeiper:

Sant nok, men også vi menn er golddiggere som går etter status! Og for oss ulykkelige sjeler som henger på KG så er KG-stjerner status god som noen! :sjarmor:

Skrevet

Det er jo ikke det minste merkelig at du syns norske damer ser ut som digre berg, når du foretrekker små asiater. Du burde sagt det innledningsvis, vettu.

Å sammenlikne nordiske damer, som fra naturens side er større enn asiater, blir som å sammenlikne epler og rosiner.

Nja, JEG har da ikke sagt noe om norske kvinner da, er første posten min på denne tråden :) Hmmm kanskje flere som kaller seg "mann" her, ikke umulig det, finne på noe litt mere originalt neste gang..

Hun der er kineser og de er like høye som oss omtrent, hun på bildet er 177 ifølge google.

Har jo sett svært vakre norske kvinner også men poenget mitt var bare at de må være svært pene for at jeg ihvertfall ville kalle de 10ere, sånn må det jo så være skal en først diskutere en slik skala (men som i praksis er meningsløs når det er så mye annet som har mye mere å si når en møter noen).

Skrevet

Jeg kom med en kommentar om at middelhavsdamer ser bra ut, men at de eldes fort. Ikke begynn med stråmannargumenter. Frekt? I motsetning til ts, som slenger sleivspark om forvokste, norske, tømmerstokkbebeinede hekser da eller?

Jeg synes norske damer er flotte, jeg. Italienske damer også, for den saks skyld, men når det kommer til å holde stilen også når man etablerer seg, får familie og begynner å dra på årene, så vinner de norske damene.

Hallo i luken du! Jeg mente da ikke at norske kvinner er hekser! Men tømmerstokkbein har de, det er hevet over enhver tvil. Leggmuskler som en Tyrannosaurus Rex, skinker som, om vi ikke behersker the art of cunnilingus riktig, kan knuse våre lepjende hoder som en vannmelon.

Skrevet

Aaaaaaaaahhh! Noe så vakkert!

Skrevet (endret)

Jeg er så deilig vakker, at når jeg har gått gjennom et kjøpesenter gråter kvinnfolkene av sorg, og alle mennene er homo.

True story.

(Ja jeg ser tråden retter seg mot jentene, men en slik kjønnsdiskriminering kan man da ikke finne seg i. :P )

Endret av Askael
Skrevet

Sant nok, men også vi menn er golddiggere som går etter status! Og for oss ulykkelige sjeler som henger på KG så er KG-stjerner status god som noen! :sjarmor:

:erter:

Skrevet

Hallo i luken du! Jeg mente da ikke at norske kvinner er hekser! Men tømmerstokkbein har de, det er hevet over enhver tvil. Leggmuskler som en Tyrannosaurus Rex, skinker som, om vi ikke behersker the art of cunnilingus riktig, kan knuse våre lepjende hoder som en vannmelon.

Å, unnskyld.

Ikke heks,

Tyranosaurus Rex!

My bad...

Skrevet

Sikkert litt photoshopa? Googler man navnet, er de første treffene nettopp artikler om photoshop-skjønnhet. Når det er sagt, er jenta fin i virkeligheten, og det burde ikke være noen grunn til å forvrenge fine jenter for at det skal passe til et skjønnhetsideal som ikke er mulig å leve opp til i det virkelige liv.

Nei det burde ikke være nødvendig men det selger jo dameblader som bare fy :gjeiper:

Som mann så klør jeg meg i hodet over hvor opptatt kvinner er av dette med skjønnhet, når det likevel er slik at en blid og smilende 4'er er egentlig en 9'er mens en uhøflig og full av seg selv 9'er glatt blir en 2'er

Skrevet (endret)

Nei det burde ikke være nødvendig men det selger jo dameblader som bare fy :gjeiper:

Som mann så klør jeg meg i hodet over hvor opptatt kvinner er av dette med skjønnhet, når det likevel er slik at en blid og smilende 4'er er egentlig en 9'er mens en uhøflig og full av seg selv 9'er glatt blir en 2'er

Det er kanskje fordi folk maser om at skjønnhet er noe som kan defineres hele tiden. "Dette er en 7er", "Dette er en 4er" - definert av menn, som i dette tilfellet tydeligvis er ganske opptatt av dette med skjønnhet.

Hele konseptet er ganske lavmåls...

Endret av Airi
Skrevet

Hva er galt med at folk ser på seg selv som en tier? Det du ser på som en tier trenger ikke å være det samme som andre mener. Jeg vurderer alltid andre strengere enn meg selv, og sånn synes jeg det bør være :fnise:

Gjest Blubberella
Skrevet

Selvsagt er det en smakssak. Men når man kaller Nicole Kidman en mindre pen kvinne blir det rett og slett for dumt. Selvom man synes mange kjente kvinner er langt vakrere etter ens egen smak så trenger man ikke synke ned på et så lavmål at man kaller høye, slanke kvinner med rene, flotte trekk for mindre pen.

Nicole Kidman er ikke mitt førstevalg når jeg skal plukke ut verdens vakreste kjendis. Men jeg har da såpass innsikt at jeg klarer å se at hun er vakker - og i enkelte settinger er hun direkte nydelig.

Så å si at hun er på en 3-er på skalaen fra 1-10 blir litt dumt - det må til og med du innrømme.

Nei jeg er fortsatt ikke enig. Hva som er vakkert er individuelt, og også såkalt "klassisk vakkert". Nicole Kidman er ikke ei dame jeg anser som spesielt pen. Hun ser ganske vakker ut med sminke, vakre kjoler og spesielt i rett belysning eller photoshoppet, men er etter min mening ikke vakrere enn gjennomsnittet i Norge. På disse mer vanlige bildene av henne ser man jo en helt ordinær dame som ble penere vha profesjonell styling:

http://humor.beecy.net/celebrities/lost-pictures/nicole-kidman.jpg

Jeg synes ikke det er dumt å påstå at hun er en 3-er dersom man først skal definere og måle skjønnhet, fordi skjønnhet ikke kan måles etter en fullstendig objektiv standard. Alle måler etter sin egen subjektive standard. Hva man anser som vakkert har jo med smak å gjøre, ikke innsikt.

Men nå skal jeg slutte å spore av :)

Skrevet

Det er kanskje fordi folk maser om at skjønnhet er noe som kan defineres hele tiden. "Dette er en 7er", "Dette er en 4er" - definert av menn, som i dette tilfellet tydeligvis er ganske opptatt av dette med skjønnhet.

Hele konseptet er ganske lavmåls...

Vi er nok på langt nær så opptatt av det som kvinner tror, de greiene der er bare sånn vi sier når vi skal være tøffe i trynet. Jeg tenker litt at det er svært få kvinner som gir menn hakaslepp og sannsynligheten er ganske stor for at dere ikke er en av de. Det er jo ikke vits i å hige etter noe en ikke får gjort stort med og det er jo ikke slik at disse super-kvinnene vil stikke av med alle de bra menna.

Det er andre egenskaper som betyr en god del mer og som en kan gjøre noe med.

Hva er galt med at folk ser på seg selv som en tier? Det du ser på som en tier trenger ikke å være det samme som andre mener. Jeg vurderer alltid andre strengere enn meg selv, og sånn synes jeg det bør være :fnise:

Jeg er vel litt nerdete av meg og tenker at skulle en først prøve å vurdere skjønnhet etter en skala så mp det være svært få som kunne bli sagt å være 10. Men det er jo ikke noe mål i seg selv for noen, en er født som en er født, så lenge en er fornøyd med hvem man er og utstråler glede og vennlighet så blir damen en 10er totalt sett uansett.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...