LetThemEatCake Skrevet 12. desember 2010 #81 Skrevet 12. desember 2010 9! Men ibland kan jag slå till med både 10 och 5 också.. :gjeiper:
sophiaM Skrevet 12. desember 2010 #82 Skrevet 12. desember 2010 (endret) Mange menn som kunne brukt den størrelsen Nei til man boobs! Da må det være en ganske kvinnelig mann, for 75C er en ganske perfekt str spør du meg Syns forresten at Kate Beckinsale er ganske nærme en 10'er, og er hun ikke over 40 ? :O Sykt pen i hvertfall Endret 12. desember 2010 av sophiaM
Anglofil Skrevet 12. desember 2010 #83 Skrevet 12. desember 2010 Tja, 2'er. 3 eller 4 på en veldig god dag. Mvh Yvonne
Vimsekoppen Skrevet 12. desember 2010 #84 Skrevet 12. desember 2010 Vil si jeg er en 6'er=) Ikke stygg, men ikke verdens peneste heller ( sammenlignet med Angelina, Kate Perry osv som er tynne, har stor rumpe og store pupper ;D)
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2010 #85 Skrevet 12. desember 2010 Aner ikke, det kommer vel an på hva man ser etter... jeg mangler endel på det klassisk pene, men har i hvert fall vært regnet som både søt og pen likevel, av folk som selv er nokså attraktive. Men jeg er ikke sånn typisk høy, pen med langt hår (hadde langt blondt hår tidligere, men det så aldri særlig fint ut). Ansiktet er nok penere enn resten, kanskje 7? Også har jeg pene øyne, sikkert 8-9. Men ikke spesielt pen munn eller rette fine tenner. Hvis man bare ser kroppen, 4-5 - men jeg tror jeg passer til proporsjonene. Noen av de peneste venninnene jeg har har forøvrig heller ikke sånn lang modellkropp. Kunne nok vært et bedre helhetsinntrykk hvis jeg var veltrent. Jeg er slank, men har ikke den beste holdningen eller muskelsettingen akkurat. Alt i alt er jeg godt fornøyd med utseendet og tenker ikke over at jeg skulle sett annerledes ut, eller at livet ville vært bedre om jeg var veldig pen.
Gjest Gjest Skrevet 12. desember 2010 #86 Skrevet 12. desember 2010 Da må det være en ganske kvinnelig mann, for 75C er en ganske perfekt str spør du meg Syns forresten at Kate Beckinsale er ganske nærme en 10'er, og er hun ikke over 40 ? :O Sykt pen i hvertfall Jeg vet om mange 40 åringer og også eldre som ser ut som henne!
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2010 #87 Skrevet 12. desember 2010 Jeg vet om mange 40 åringer og også eldre som ser ut som henne! tviler.
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2010 #88 Skrevet 12. desember 2010 Hvis det går tretten av Charlize på dusinet må det jo bety at det finnes masse damer som er like pen som henne, og da kan det jo ikke stå så dårlig til med norske damer Nah, det jeg mente var at det ikke er noe distinkt ved ansiktet hennes. Symmetriske trekk, ja. Pene trekk, ja. Men jeg ville (i et hypotetisk tilfelle) garantert ikke husket ansiktet hennes 5 min. etter at jeg hadde sett henne. Nei, det står ikke ille til med norske damer. De er langt i fra stygge. Bare svære.
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2010 #89 Skrevet 12. desember 2010 Nei, det står ikke ille til med norske damer. De er langt i fra stygge. Bare svære. Er du en av de lave mennene som heller tyr til Thai-damer du da? 1
Gjest Gjest Skrevet 12. desember 2010 #90 Skrevet 12. desember 2010 tviler. Hvorfor det? Vel, de fleste her inne har vel knapt stått opp av den gropen de vanligvis ligger i.. Det er utrolig mange 40 åringer som holder seg godt. Var på en klassefest med de fra barneskolen og enkelte hadde ikke endret seg siden de var 15 år! Selv faller jeg da også i den kategorien.
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2010 #91 Skrevet 12. desember 2010 Er du en av de lave mennene som heller tyr til Thai-damer du da? Jeg "tyr" ikke til noe som helst som du freidig antyder. Men asiatiske trekk er vakre ja, spesielt øst-asiatiske: japanske, kinesiske, koreanske. De aller vakreste er likevel alle de mørkhårede tuppene som tripper rundt i middelhavsområdet. Aaaaaaaaahhhh!
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2010 #92 Skrevet 12. desember 2010 Jeg "tyr" ikke til noe som helst som du freidig antyder. Men asiatiske trekk er vakre ja, spesielt øst-asiatiske: japanske, kinesiske, koreanske. De aller vakreste er likevel alle de mørkhårede tuppene som tripper rundt i middelhavsområdet. Aaaaaaaaahhhh! Og jeg er heller ikke lav, 183. Det er vel middels, skulle jeg tro.
Gjest HunterLady Skrevet 12. desember 2010 #93 Skrevet 12. desember 2010 (endret) Nah, det jeg mente var at det ikke er noe distinkt ved ansiktet hennes. Symmetriske trekk, ja. Pene trekk, ja. Men jeg ville (i et hypotetisk tilfelle) garantert ikke husket ansiktet hennes 5 min. etter at jeg hadde sett henne. Nei, det står ikke ille til med norske damer. De er langt i fra stygge. Bare svære. Enig med deg angående Charlize Theron. Aldri syntes hun er noe særlig, selv om hun såklart er vakker. Ikke noe særegent med utseendet hennes, annet enn at hun er pen. Jeg synes disse her er tusen gang penere: Gisele Bunchen Alessandra Ambrosio Endret 12. desember 2010 av HunterLady
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2010 #94 Skrevet 12. desember 2010 Enig med deg angående Charlize Theron. Aldri syntes hun er noe særlig, selv om hun såklart er vakker. Ikke noe særegent med utseendet hennes, annet enn at hun er pen. Jeg synes disse her er tusen gang penere: Gisele Bunchen Alessandra Ambrosio Gisele og Charlotte var mistenkelig like. Alessandra er hot! hot! hot! Italiensk muligens, etter navnet å dømme? De er pokker så deilige disse italienerinnene, men også gærne.
Gjest HunterLady Skrevet 12. desember 2010 #95 Skrevet 12. desember 2010 Gisele og Charlotte var mistenkelig like. Alessandra er hot! hot! hot! Italiensk muligens, etter navnet å dømme? De er pokker så deilige disse italienerinnene, men også gærne. Ble noe feil med de linkene ja.. Men regner med du vet hvem Charlotte er.. ?
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2010 #96 Skrevet 12. desember 2010 Ble noe feil med de linkene ja.. Men regner med du vet hvem Charlotte er.. ? Nix, hvem er denne skreppa?
Gjest HunterLady Skrevet 12. desember 2010 #97 Skrevet 12. desember 2010 Nix, hvem er denne skreppa? Barnebarnet til Grace Kelly Min lenke
Gjest Airi Skrevet 12. desember 2010 #98 Skrevet 12. desember 2010 De aller vakreste er likevel alle de mørkhårede tuppene som tripper rundt i middelhavsområdet. Aaaaaaaaahhhh! De er ikke så lekre lenger når de tipper 30 da^^
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2010 #99 Skrevet 12. desember 2010 Barnebarnet til Grace Kelly Min lenke Ok, men hun når ikke Kidman til åreknutene engang.
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2010 #100 Skrevet 12. desember 2010 De er ikke så lekre lenger når de tipper 30 da^^ Bollocks. Det der er bare noe skandinaviske kvinner innbiller seg for å ha noe å trøste seg med. Prøv igjen!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå