Gå til innhold

Jenter: Hvor vakre er dere?

Fremhevede innlegg

Skrevet

jeg er bittelita, ok jeg er 1.68 - men det er liten og nett sant :jepp:

jeg har veldig smale ankler, og går som om jeg går på en planke :nigo:

Kan jeg vel ikke :jolie:

Så for å konkludere :briller2:

Meg: :sexy: men i motsetning til smileyen så har jeg hår på hodet, langt hår til og med :sjarmor:

168? Da er du akkurat et kusehår utenfor grensa. Den går nemlig ved 165 el. deromkring. Men du er sikkert en lekkerbisken likevel basert på det andre du sier.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nicole Kidman ser virkelig ikke bra ut! Hun er for meg en 3`er. helt seriøst!! Ser penere jenter overalt,hver eneste dag.

Min mening..

Ta deg en bolle.

Skrevet

Jeg er så absolutt en tier!

Jeg er liten og nett, rundt midjen og slanke legger, mørkt langt hår og store blå øyne, naturlig sorte vipper og bryn, elfenbenshud, hvite nydelige tenner, slank og veltrent. Jeg kan alt, bake, lage den deiligste mat, vaske, sy klær, strikke, reparere bil, snekre, mure, male, reparere elektriske gjenstander, koble antenner data og stereoanlegg, sage og kløve ved, lukeparkere på millimetern, sparke fotball, danse, synge osv osv... I tillegg er jeg smart, sosial, høyt utdannet og har alltid en hale av menn etter meg.

Fikk bare så lyst å være litt rampete, he he he.... :lur:

PS. Glemte jo å nevne at jeg selvsagt er en kløpper med geværet. Men det er kanskje ikke så attraktivt? :gjeiper:

Alt dette høres riktig så snasent ut, inkludert det med geværet. Jeg har en slags "hatliste" her jeg sitter: wanna have a peek?

Skrevet

Dette her var merkelig. KG-brukere er sikkert et tverrsnitt av befolkningen og jeg ser uhyre sjelden 10er-damer på gata eller i andre sammenhenger. Jentene jeg ser er ofte svære, minst 175 høy, bredbeinte med tømmerstokklegger, og har et litt sånn sjokkende ganglag. De fleste kan sikkert jekke en ølkork med tenna også. Not sweet.

Det er også merkelig med denne myten om at kvinner undervurderer sitt eget utseende, på tide at noen slår hull på denne myten nå.

Hei din dust!

Grunnen til at du bare ser kvinnelige ølstinkende hvalrosser ute på gata, er at alle tier-damene sitter inne på KG og filosoferer over singeltilværelsen, samboertilværelsen, og diverse annet.

Hoho.

• Liker 2
Skrevet

Nei ærlig talt så synes jeg hun ser ut som en fryktelig kald person,hun har onde øyne og er LIKbleik..jeg synes overhodet ikke hun er vakker på noen måte. Folk har forskjellige meninger,heldigvis!

For at et menneske skal være vakkert i mine øyne bør de helst ha et "tilnærmet symmetrisk" ansikt,men ikke minst ha vakre,SNILLE øyne. Ja hun har et symmetrisk ansikt,men som sagt så synes jeg at øynene er helt forferdelige.

• Liker 2
Skrevet

Jeg er høy (181) og slank, og føler meg veldig bra!

Selvom de to gutta jeg bor med sier jeg lukter vondt og er en minus 1er! :P haha

De bare tør ikke å inrømme hvor vakker jeg er :D

• Liker 1
Skrevet

Hei din dust!

Grunnen til at du bare ser kvinnelige ølstinkende hvalrosser ute på gata, er at alle tier-damene sitter inne på KG og filosoferer over singeltilværelsen, samboertilværelsen, og diverse annet.

Hoho.

Tror jeg neppe. De såkalte 10er-damene her inne sitter heller hjemme og praktiserer sine coconutcrushing-skills. Dette er nemlig lakmustesten på om du er ei vikingamasone: evnen til å knuse en voksen kokosnøtt lett som bare det mellom de enorme skinkene sine.

Skrevet

Nei ærlig talt så synes jeg hun ser ut som en fryktelig kald person,hun har onde øyne og er LIKbleik..jeg synes overhodet ikke hun er vakker på noen måte. Folk har forskjellige meninger,heldigvis!

For at et menneske skal være vakkert i mine øyne bør de helst ha et "tilnærmet symmetrisk" ansikt,men ikke minst ha vakre,SNILLE øyne. Ja hun har et symmetrisk ansikt,men som sagt så synes jeg at øynene er helt forferdelige.

Er du gaaaaal? Øynene hennes er jo noe av det vakreste ved henne, et nærmest hypnotisk blikk. Sjelden jeg synes noe om kvinnelige kjendiser, og blondiner er heller ikke mi greie, men NK er enestående vakker. Hun oser klasse rett og slett.

Gjest Blubberella
Skrevet

Jeg tror ærlig talt du må vurdere en synsundersøkelse. Nicole Kidman er klassisk vakker. Å kalle henne en kvinne med utseende langt under middels er bare dumt.

Hva er dumt med å ha en personlig mening? Hva som er vakkert er jo en smakssak, så folk trenger neppe synsundersøkelse. Jeg synes hun er helt grei, men ikke spesielt vakker eller pen. Kanskje ca en 6'er. Det er noe med øynene hennes som gir henne et litt for skarpt og sint uttrykk. Det jeg legger i klassisk vakker er f.eks. Charlize Theron.

Når det gjelder meg selv er jeg midt på treet, men kan føle meg vakker på en god dag med fint hår, litt sminke, klær som sitter bra og et stort smil om munnen. Da kan jeg kalle meg selv en 8'er.

Skrevet

Hva er dumt med å ha en personlig mening? Hva som er vakkert er jo en smakssak, så folk trenger neppe synsundersøkelse. Jeg synes hun er helt grei, men ikke spesielt vakker eller pen. Kanskje ca en 6'er. Det er noe med øynene hennes som gir henne et litt for skarpt og sint uttrykk. Det jeg legger i klassisk vakker er f.eks. Charlize Theron.

Når det gjelder meg selv er jeg midt på treet, men kan føle meg vakker på en god dag med fint hår, litt sminke, klær som sitter bra og et stort smil om munnen. Da kan jeg kalle meg selv en 8'er.

CT er ei klassisk pen blondine, men ut fra bildene jeg så går det tretten på dusinet av henne. Hypno-Nicole derimot......

Skrevet

Alt dette høres riktig så snasent ut, inkludert det med geværet. Jeg har en slags "hatliste" her jeg sitter: wanna have a peek?

Selvsagt!

Gjest Blubberella
Skrevet

CT er ei klassisk pen blondine, men ut fra bildene jeg så går det tretten på dusinet av henne. Hypno-Nicole derimot......

Hvis det går tretten av Charlize på dusinet må det jo bety at det finnes masse damer som er like pen som henne, og da kan det jo ikke stå så dårlig til med norske damer :)

Gjest Nabojenta
Skrevet

Tja. Usminket er jeg vel en 3'er, og sminket muligens en 5'er for å ta litt i.

Skrevet (endret)

tja, jeg er vel gjennomsnittlig tenker jeg. Kanskje 5-6. Er jeg i dårlig humør føler jeg meg som en 3er, er jeg i bra humør 7er.

Å bare så det er sagt så skal det MYE til å være en 10er etter min smak. Selena Gomez er definitivt en 10er. For å være en 9 må man også være utrolig pen. De vanlige pene syns jeg er kanskje 7-8

Egentlig er jeg imot det systemet, men vanskerlig å ikke tenke over det dessvere :P

Endret av Caylee
Skrevet

Dette her var merkelig. KG-brukere er sikkert et tverrsnitt av befolkningen og jeg ser uhyre sjelden 10er-damer på gata eller i andre sammenhenger. Jentene jeg ser er ofte svære, minst 175 høy, bredbeinte med tømmerstokklegger, og har et litt sånn sjokkende ganglag. De fleste kan sikkert jekke en ølkork med tenna også. Not sweet.

Det er også merkelig med denne myten om at kvinner undervurderer sitt eget utseende, på tide at noen slår hull på denne myten nå.

Det er også mange stygge menn ute på byen og svært svært sjeldent jeg ser 10 der! Mange gnomer der ute....Nesten så jeg lurer på hvordan de har selvtillit til å gå ut.

Og med "pen mann" mener jeg en mann som ser ut som en Brad pitt, Enrique Iglesias og David Beckham. Noe min kjæreste gjør!!

Så kan du tenke deg hvordan jeg ser ut.....

Skrevet

Jeg er så absolutt en tier!

Jeg er liten og nett, rundt midjen og slanke legger, mørkt langt hår og store blå øyne, naturlig sorte vipper og bryn, elfenbenshud, hvite nydelige tenner, slank og veltrent. Jeg kan alt, bake, lage den deiligste mat, vaske, sy klær, strikke, reparere bil, snekre, mure, male, reparere elektriske gjenstander, koble antenner data og stereoanlegg, sage og kløve ved, lukeparkere på millimetern, sparke fotball, danse, synge osv osv... I tillegg er jeg smart, sosial, høyt utdannet og har alltid en hale av menn etter meg.

Fikk bare så lyst å være litt rampete, he he he.... :lur:

PS. Glemte jo å nevne at jeg selvsagt er en kløpper med geværet. Men det er kanskje ikke så attraktivt? :gjeiper:

Sikker på du ikke er mann?

Hvis ikke beskrev du nettopp et stykk awesome kvinnfolk!

Skrevet

Sikker på du ikke er mann?

Hvis ikke beskrev du nettopp et stykk awesome kvinnfolk!

Hmmmmm, ifølge min BH størrelse 75C, så må jeg nesten være kvinne...

Men alvorlig talt, vil menn ha slike kvinner?

Skrevet

Mange menn som kunne brukt den størrelsen ;) Nei til man boobs!

Skrevet

Ingen garanti.

Jeg er nesten hjelpeløs når det kommer til praktiske ting (har en tendens til å vekke morsinstinktet til jenter som møter meg), men jeg er fantastisk på kjøkkenet! Jeg føler ikke at manndommen min er truet av at jenter er bedre enn meg på typiske "manneting", jeg tar igjen på andre områder :lur:

Skrevet

Selvsagt er det en smakssak. Men når man kaller Nicole Kidman en mindre pen kvinne blir det rett og slett for dumt. Selvom man synes mange kjente kvinner er langt vakrere etter ens egen smak så trenger man ikke synke ned på et så lavmål at man kaller høye, slanke kvinner med rene, flotte trekk for mindre pen.

Nicole Kidman er ikke mitt førstevalg når jeg skal plukke ut verdens vakreste kjendis. Men jeg har da såpass innsikt at jeg klarer å se at hun er vakker - og i enkelte settinger er hun direkte nydelig.

Så å si at hun er på en 3-er på skalaen fra 1-10 blir litt dumt - det må til og med du innrømme.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...