Hans72 Skrevet 11. desember 2010 #41 Skrevet 11. desember 2010 Her var det mange damer som i alle fall har selvtillitten i behold...
Gjest rabrabara Skrevet 11. desember 2010 #42 Skrevet 11. desember 2010 Jeg har veldig tynne ankler. Og er 175,5 cm. Og blond. Og big bardubas. Heeelt motsatt fra mediterranean bueauty. Og helt klart fortsatt en 10 ;-)
AnonymBruker Skrevet 11. desember 2010 #43 Skrevet 11. desember 2010 jeg tror jeg er 6er, men kanskje 8er når jeg er sminket. Men mine små utydelige ansiktstrekk og veldig lyse øynebrun og øyevipper sminke gjør en utrolig forskjell! Ellers er jeg 158, 50 kilo og nesten 30 år, så alt for kort og alt for lite former, for at jeg kunne kalle meg en 10er. men er slank og har fint hår, hehe.
Gjest Sobril Skrevet 11. desember 2010 #44 Skrevet 11. desember 2010 Antakeligvis en 7'er, men på en veldig god dag kan jeg sikkert stråle som en 10'er.
Suzy Skrevet 11. desember 2010 #45 Skrevet 11. desember 2010 Tja en ganske alminnelig 6'er, tenker jeg. Muligens 5. Men hvem kan vel bedømme seg selv...?
AnonymBruker Skrevet 11. desember 2010 #46 Skrevet 11. desember 2010 En 8-er vil jeg si. En 7-er på dårlige dager og en 9-er på gode. Er 172, slank med skikkelig formfull sprettrumpe (er mitt sterkeste kort utseendemessig), smal midje og B/C-cup. Har en stram, trent og solbrun kropp. Slanke legger:p Langt mørkt hår, pene øyne og store lepper. Veldig feminim, også i klesstilen. Er dessverre litt sjenert, tror jeg hadde vært penere om jeg hadde utstrålt mer selvtillitt. Smilt mer til folk osv. Gjemmer meg litt bort dessverre.
AnonymBruker Skrevet 11. desember 2010 #47 Skrevet 11. desember 2010 På en fest for noen år siden var det noen kamerater av en venninne av meg som hadde sagt at jeg var 8,5. Ellers aner jeg ikke hva andre mener om meg, men tror det varierer veldig. Personlig kan jeg føle meg som alt fra en firer til en tier alt ettersom hvor fornøyd jeg er med meg selv den dagen.
Gjest HunterLady Skrevet 11. desember 2010 #48 Skrevet 11. desember 2010 Ansikt = 8 Kropp = 7 Totalt sett er jeg en 7'er eller 8'er.
AnonymBruker Skrevet 11. desember 2010 #49 Skrevet 11. desember 2010 jeg tror jeg er 6er, men kanskje 8er når jeg er sminket. Men mine små utydelige ansiktstrekk og veldig lyse øynebrun og øyevipper sminke gjør en utrolig forskjell! Ellers er jeg 158, 50 kilo og nesten 30 år, så alt for kort og alt for lite former, for at jeg kunne kalle meg en 10er. men er slank og har fint hår, hehe. Jeg er litt lavere enn deg, veier litt mindre og er litt yngre, har også langt og har fint hår og lite former, og ser ingen grunn til å ikke kalle meg en tier på en god dag.
Monica1968 Skrevet 11. desember 2010 #50 Skrevet 11. desember 2010 (endret) jeg tror jeg er 6er, men kanskje 8er når jeg er sminket. Men mine små utydelige ansiktstrekk og veldig lyse øynebrun og øyevipper sminke gjør en utrolig forskjell! Ellers er jeg 158, 50 kilo og nesten 30 år, så alt for kort og alt for lite former, for at jeg kunne kalle meg en 10er. men er slank og har fint hår, hehe. Der datt jeg ut. Hverken å være høy, middels høy eller lav er stygt/pent i seg selv(så lenge det ikke blir ekstremt i den ene eller andre retningen, à la under 1.45 eller over 1.85). Ser du på denne tråden, vil det slå deg at det er vi høye kvinner som blir rakket ned på, forresten(uten at jeg personlig tar dèt så tungt). Edit: Jeg synes forresten det høres ut som om du har en perfekt vekt ift. høyden din, og vil absolutt ikke si at du høres hverken over - eller undervektig ut, så jeg kan ikke se noen grunn til at du ikke skal være strålende fornøyd med kroppen din, basert på det du forteller her. Endret 11. desember 2010 av Monica1968
Ella_Grey Skrevet 11. desember 2010 #51 Skrevet 11. desember 2010 Dette her var merkelig. KG-brukere er sikkert et tverrsnitt av befolkningen og jeg ser uhyre sjelden 10er-damer på gata eller i andre sammenhenger. Jentene jeg ser er ofte: svære, minst 175 høy, jeg er bittelita, ok jeg er 1.68 - men det er liten og nett sant bredbeinte med tømmerstokklegger,og har et litt sånn sjokkende ganglag. jeg har veldig smale ankler, og går som om jeg går på en planke De fleste kan sikkert jekke en ølkork med tenna også. Not sweet.Kan jeg vel ikke Så for å konkludere Meg: men i motsetning til smileyen så har jeg hår på hodet, langt hår til og med
Eliine Skrevet 11. desember 2010 #52 Skrevet 11. desember 2010 Nicole Kidman ser virkelig ikke bra ut! Hun er for meg en 3`er. helt seriøst!! Ser penere jenter overalt,hver eneste dag. Min mening.. 1
thirteen Skrevet 11. desember 2010 #53 Skrevet 11. desember 2010 Det varierer fra dag til dag. Jeg har pene dager og stygge dager, føler meg som en 3-er noen dager og en 10-er noen dager. Alt etter dagsformen, klærne og sminken.
LadyM Skrevet 11. desember 2010 #54 Skrevet 11. desember 2010 (endret) Jeg er så absolutt en tier! Jeg er liten og nett, rundt midjen og slanke legger, mørkt langt hår og store blå øyne, naturlig sorte vipper og bryn, elfenbenshud, hvite nydelige tenner, slank og veltrent. Jeg kan alt, bake, lage den deiligste mat, vaske, sy klær, strikke, reparere bil, snekre, mure, male, reparere elektriske gjenstander, koble antenner data og stereoanlegg, sage og kløve ved, lukeparkere på millimetern, sparke fotball, danse, synge osv osv... I tillegg er jeg smart, sosial, høyt utdannet og har alltid en hale av menn etter meg. Fikk bare så lyst å være litt rampete, he he he.... PS. Glemte jo å nevne at jeg selvsagt er en kløpper med geværet. Men det er kanskje ikke så attraktivt? :gjeiper: Endret 11. desember 2010 av LadyM
Gjest Harriet Skrevet 11. desember 2010 #55 Skrevet 11. desember 2010 Nicole Kidman ser virkelig ikke bra ut! Hun er for meg en 3`er. helt seriøst!! Ser penere jenter overalt,hver eneste dag. Min mening.. Jeg tror ærlig talt du må vurdere en synsundersøkelse. Nicole Kidman er klassisk vakker. Å kalle henne en kvinne med utseende langt under middels er bare dumt.
Gjest HunterLady Skrevet 11. desember 2010 #56 Skrevet 11. desember 2010 Jeg tror ærlig talt du må vurdere en synsundersøkelse. Nicole Kidman er klassisk vakker. Å kalle henne en kvinne med utseende langt under middels er bare dumt. Enig. Selv om hun ikke er så pen i mine øyne, så ser jeg at hun er klassisk vakker.
Gjest Airi Skrevet 11. desember 2010 #57 Skrevet 11. desember 2010 Nicole Kidman og Cate Blanchett er de to peneste damene jeg kan forestille meg. Kan ha litt å gjøre med at de er så radikalt annerledes enn meg selv, men de er virkelig vakre!
Gjest Purple Haze Skrevet 11. desember 2010 #58 Skrevet 11. desember 2010 Jeg tror ærlig talt du må vurdere en synsundersøkelse. Nicole Kidman er klassisk vakker. Å kalle henne en kvinne med utseende langt under middels er bare dumt. Hun VAR vakker, helt til hun begynte å operere seg. Nå er hun dessverre i ferd med å ødelegge ansiktet sitt, i likhet med mange Hollywood-stjerner. Jeg er kanskje en 6`er, på en veldig god dag en 7 eller 8. Selv om jeg hater den skalarangeringen. Det en syns er pent, kan en annen synes er lite pent og omvendt. Skjønnhet kommer seg an på øyet som ser.
AnonymBruker Skrevet 11. desember 2010 #59 Skrevet 11. desember 2010 Jeg vet ikke helt hvordan den skalaen fungerer, men jeg vil tro at jeg ikke er direkte stygg iallefall, og at jeg ligger rundt gjennomsnittet. Er ikke ei man snur seg etter,men kjæresten min synes jeg er søtest og jeg syns jeg er litt søt selv. Så jeg tror at jeg er en 5'er eller 6'er.
Gjest Airi Skrevet 11. desember 2010 #60 Skrevet 11. desember 2010 Hun VAR vakker, helt til hun begynte å operere seg. Nå er hun dessverre i ferd med å ødelegge ansiktet sitt, i likhet med mange Hollywood-stjerner. Jeg er kanskje en 6`er, på en veldig god dag en 7 eller 8. Selv om jeg hater den skalarangeringen. Det en syns er pent, kan en annen synes er lite pent og omvendt. Skjønnhet kommer seg an på øyet som ser. Ja, hun har brukt botox, men har gått ut i ettertid og sagt at hun ikke ønsker å gjøre det lenger, da hun ikke likte det kunstige ansiktet hun fikk. Jeg tror hun kommer til å holde seg fin like lenge som Wenche Foss om hun holder seg naturlig.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå