Gå til innhold

Jenter: Hvor vakre er dere?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Dette her var merkelig. KG-brukere er sikkert et tverrsnitt av befolkningen og jeg ser uhyre sjelden 10er-damer på gata eller i andre sammenhenger. Jentene jeg ser er ofte svære, minst 175 høy, bredbeinte med tømmerstokklegger, og har et litt sånn sjokkende ganglag. De fleste kan sikkert jekke en ølkork med tenna også. Not sweet.

Det er også merkelig med denne myten om at kvinner undervurderer sitt eget utseende, på tide at noen slår hull på denne myten nå.

Virker som om du ønsker at kvinner skal sette samme tall på seg selv som en høyst kritisk homofil motedesigner ville gjort. Hva er gøy med å kalle seg selv en 2'er? Føler man seg sexy, så er man langt mer sexy.

Jeg sier til meg selv at jeg er en 12'er, men er vel til et normalt kritisk menneske en 6'er mens i noens en 8'er. Smak og behag gitt.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, er du vakker kanskje?

Skrevet (endret)

Dette her var merkelig. KG-brukere er sikkert et tverrsnitt av befolkningen og jeg ser uhyre sjelden 10er-damer på gata eller i andre sammenhenger. Jentene jeg ser er ofte svære, minst 175 høy, bredbeinte med tømmerstokklegger, og har et litt sånn sjokkende ganglag. De fleste kan sikkert jekke en ølkork med tenna også. Not sweet.

Det er også merkelig med denne myten om at kvinner undervurderer sitt eget utseende, på tide at noen slår hull på denne myten nå.

Så...så du mener at 10er-damer ikke kan være 175 cm høye eller ha tømmerstokklegger? :grine:

-Vet du ikke at vi norske kvinner bærer det staute vikinggenet fram?

-Vet du ikke at vi velger ut vår egen design, akkurat som thaidamene velger å være små og nette?

- Vet du ikke at vi alle egentlig ser helt like ut, men går med bodysuits for ikke å bli forveksla med en 10'er? For vi vet at ei dame som vet hun er fin med en gang synker ned på skalaen som en skamløs wannabe og utspekulert hore?

Bare sånn til ettertanke... :popcorn:

Endret av Sequax
  • Liker 3
Skrevet

Ja, er du vakker kanskje?

Meg du spør? Nei, jeg er overhodet ikke fornøyd med utseendet mitt.

Skrevet

Så...så du mener at 10er-damer ikke kan være 175 cm høye eller ha tømmerstokklegger? :grine:

-Vet du ikke at vi norske kvinner bærer det staute vikinggenet fram?

-Vet du ikke at vi velger ut vår egen design, akkurat som thaidamene velger å være små og nette?

- Vet du ikke at vi alle egentlig ser helt like ut, men går med bodysuits for ikke å bli forveksla med en 10'er? For vi vet at ei dame som vet hun er fin med en gang synker ned på skalaen som en skamløs wannabe og utspekulert hore?

Bare sånn til ettertanke... :popcorn:

Det er faktisk sant at mange av dere ser prikk like ut. Også ansiktet selv om det høres kontraintuitivt ut, spesielt gjelder dette blonde damer av en eller annen grunn. Klarer ikke skille den ene blondina fra den andre. Menn derimot har mer egenart i ansiktstrekkene så null problem der. Merkelig det der. Det er ikke ment som kritikk eller noe, det bare er sånn. Og så går dere alle i de samme klærne, noe som ikke gjør det lettere.

• Liker 3
Skrevet

Det er faktisk sant at mange av dere ser prikk like ut. Også ansiktet selv om det høres kontraintuitivt ut, spesielt gjelder dette blonde damer av en eller annen grunn. Klarer ikke skille den ene blondina fra den andre. Menn derimot har mer egenart i ansiktstrekkene så null problem der. Merkelig det der. Det er ikke ment som kritikk eller noe, det bare er sånn. Og så går dere alle i de samme klærne, noe som ikke gjør det lettere.

:ler: Ser for meg flere scenarioer med forviklingsdrama av dimensjoner nå. Er dette noe du sliter med i dagliglivet? Vanskelig å vite om det er dama di eller hun som jobber på apoteket?

• Liker 1
Skrevet

:ler: Ser for meg flere scenarioer med forviklingsdrama av dimensjoner nå. Er dette noe du sliter med i dagliglivet? Vanskelig å vite om det er dama di eller hun som jobber på apoteket?

Nei, det går greit siden hu ikke har lagerfrakk slik som de på apoteket. Er apotekdama i sivil blir det straks verre. Men det har faktisk hendt at jeg har blitt med ei dame hjem som bor i kollektiv og jeg har blingsa ved å ta romvenninna for hu andre.

Skrevet

Ja, ja...får nok bare akseptere at jeg i din verden er en 0'er eller 1'er...:sukk:

Jeg er blond, 174cm høy, muskuløs og ikke spesielt opptatt av nyeste mote.

Så hva er en 10'er-dame, etter din målestokk?

Skrevet

Ja, ja...får nok bare akseptere at jeg i din verden er en 0'er eller 1'er...:sukk:

Jeg er blond, 174cm høy, muskuløs og ikke spesielt opptatt av nyeste mote.

Så hva er en 10'er-dame, etter din målestokk?

Nicole Kidman sprenger skalaen. Hun er lys riktignok, men what the hell.

Italienske og franske damer er snasne, små, nette, "olivenfarget" hud, mørkhårede. Bare så synd de lager så jækla mye drama, og så alt dette familiebestyret.

Skrevet

Og ikke minst er hun 1.79 høy ;)

Skrevet

Italienske og franske damer er snasne, små, nette, "olivenfarget" hud, mørkhårede. Bare så synd de lager så jækla mye drama, og så alt dette familiebestyret.

Nicole Kidman...

Er ikke hun litt... hva heter det, ...høy?

• Liker 1
Skrevet

Ja...franske damer er nette og flotte, og av og til skulle jeg ønske jeg så ut som Audrey Tatou, men...man får gjøre det beste ut av å være en typisk, kjedelig skandinav! ;)

Forresten så har Monica to veldig gode poeng......

Skrevet

10+, selvsagt.

Fra spøk til revolver; jeg er vel en 8`er, realistisk sett(bildet linkes til for å avkrefte at jeg er en av disse "tømmerstokkdamene", jeg er for øvrig til høyre på det): http://forum.kvinneguiden.no/index.php?showtopic=527190

Ingen tømmerstokker å se der nei, ikke engang en pinnestolben-dame. Kan du konverteres?

Skrevet

Nicole Kidman...

Er ikke hun litt... hva heter det, ...høy?

Ja, ja, ikke vær så nebbete da. :)

Det er mer ansiktstrekkene, og ikke minst blikket. Fader, det blikket....

Skrevet

Ingen tømmerstokker å se der nei, ikke engang en pinnestolben-dame. Kan du konverteres?

Hehe, sorry, men det fungerer nok ikke helt slik ;)

Skrevet

Så lenge jeg stadig vekk blir nedrent av menn ute på byen så tar det da det som en bekreftelse på mitt utseende!!! Jeg er også sammen med Mr Perfect så om ikke det sier sitt så..dessuten er jeg sterk og modig og gir meg aldri før jeg når mine mål!

• Liker 1
Skrevet

Så lenge jeg stadig vekk blir nedrent av menn ute på byen så tar det da det som en bekreftelse på mitt utseende!!! Jeg er også sammen med Mr Perfect så om ikke det sier sitt så..dessuten er jeg sterk og modig og gir meg aldri før jeg når mine mål!

Glemte å nevne at jeg har tømmerstokklegger..men kan man kle seg kan man få det beste ut av det meste!

Skrevet

Jeg kan nok ikke si jeg er ligner nicole kidmann så i dine øyne er jeg kanskje en 2'er. Men jeg vet det finnes menn der ute som syns jeg er en tier:) Det er de menn som liker former og sjel. Jeg har øyne som piercer og bryster som mange ikke kan ta øynene fra. Dessuten har jeg et smil som gjør staute mannfolk til guttunger igjen.

Jeg er den jeg er. Og mine gener går direkte tilbake til vikingene. Det er det ingen tvil om. Og sånn er det bare :gjeiper:

Skrevet

Jeg ligger vel som oftest midt på treet med mine 171, røde hår og antydning til graviditetsmage(selv om jeg ikke er preggers.) og tømmerstokk bein. Men vet du hva? Jeg føler meg bra!

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...