Spesial Skrevet 10. desember 2010 #8 Skrevet 10. desember 2010 10 før jula. Og muligens 8 eller 9 etter Julesnop er faarlig!
Gjest Adera Skrevet 10. desember 2010 #9 Skrevet 10. desember 2010 Beauty is in the eye of the beholder. Om eg skal si hva eg selv syns, så forandrer det seg stort sett fra dag til dag. Noen dager er det kanskje 4, andre dager 8, etc. I følge sambo er eg ein 10 hver eineste dag.
Wildy Skrevet 10. desember 2010 #10 Skrevet 10. desember 2010 Det kommer vel veldig ann på... kan være alt fra 3 til en smashing 10èr.... I dag, da jeg kom hjem etter jobb var jeg antagelig en -5.... var helt knust, og tror det vistes, for å si det slik. En time på øyet, en dusj, litt sminke og andre klær, og vips, ihvertfall en 8 `er!
Gjest rabrabara Skrevet 10. desember 2010 #11 Skrevet 10. desember 2010 Haha! 10 så klart! Dumt spørsmål :gjeiper:
AnonymBruker Skrevet 10. desember 2010 #12 Skrevet 10. desember 2010 Dette her var merkelig. KG-brukere er sikkert et tverrsnitt av befolkningen og jeg ser uhyre sjelden 10er-damer på gata eller i andre sammenhenger. Jentene jeg ser er ofte svære, minst 175 høy, bredbeinte med tømmerstokklegger, og har et litt sånn sjokkende ganglag. De fleste kan sikkert jekke en ølkork med tenna også. Not sweet. Det er også merkelig med denne myten om at kvinner undervurderer sitt eget utseende, på tide at noen slår hull på denne myten nå.
Gjest Katten. Skrevet 10. desember 2010 #13 Skrevet 10. desember 2010 De gangene jeg har blitt sminket og kledd i slutty klær, var jeg definitivt 10. 5
AnonymBruker Skrevet 10. desember 2010 #16 Skrevet 10. desember 2010 Hva er for dere en 10'er? F.eks Charlize Theron? Jeg vil si at jeg er en 9'er
AnonymBruker Skrevet 10. desember 2010 #17 Skrevet 10. desember 2010 Dette her var merkelig. KG-brukere er sikkert et tverrsnitt av befolkningen og jeg ser uhyre sjelden 10er-damer på gata eller i andre sammenhenger. Jentene jeg ser er ofte svære, minst 175 høy, bredbeinte med tømmerstokklegger, og har et litt sånn sjokkende ganglag. De fleste kan sikkert jekke en ølkork med tenna også. Not sweet. Det er også merkelig med denne myten om at kvinner undervurderer sitt eget utseende, på tide at noen slår hull på denne myten nå. Skjønner ikke problemstillingen. Jeg er alt det du nevner, og fremdeles en 10'er! Lett! 2
Gjest strykebrett Skrevet 10. desember 2010 #18 Skrevet 10. desember 2010 På lørdag, da jeg hadde pynta meg i fin kjole, lekkert undertøy og dyre pumps: 9.5. Søndags morgen, da jeg våkna med håret til alle kanter og sammenklistra øyne.. toppen 3. Men det er hvordan jeg føler meg da. Hvordan jeg egentlig ser ut er en annen sak, det må nesten noen litt mer objektive bedømme
epione Skrevet 10. desember 2010 #19 Skrevet 10. desember 2010 4, synes jeg selv. Mulig andre er uenige.
Gjest Gjest Skrevet 10. desember 2010 #20 Skrevet 10. desember 2010 Dette her var merkelig. KG-brukere er sikkert et tverrsnitt av befolkningen og jeg ser uhyre sjelden 10er-damer på gata eller i andre sammenhenger. Jentene jeg ser er ofte svære, minst 175 høy, bredbeinte med tømmerstokklegger, og har et litt sånn sjokkende ganglag. De fleste kan sikkert jekke en ølkork med tenna også. Not sweet. Det er også merkelig med denne myten om at kvinner undervurderer sitt eget utseende, på tide at noen slår hull på denne myten nå. For dette er en undersøkelse hvor alle kvinnene i Norge svarer, som bør tas veldig særiøst. Helt rett! Vi kvinner har ekstremt store legger, akkurat som du nevner.. vi kan virkelig ikke sammenlignes med alle de mannlige 10'erne som går rundt i gatene. Vi er nok høyere enn et fjell, og ikke minst; høyere enn de høyeste guttene. Ja, for denne tråden gjorde slik at denne myten bør trekkes tilbake. Du har så kloke ord!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå