Gå til innhold

Noen dildoanbefalinger..?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Er det noen der ute som kan anbefale meg en dildo. Eller en dildo med en sånn som vibrerer på klitten i tillegg?

Noen jenter som ikke får vaginalorgasme med penis, men med dildo?

Har sååååå lyst på vaginalorgasme..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Mr Rabbit er jo ganske legendarisk da... Ellers skal den nye til Lelo være bra, se ceciliekjensli.no under "nyheter".

Skrevet

De har mye å velge i på Kondomeriet, ta deg en tur og de hjelper deg med å finne den rette. Mitt beste kjøp er riktignok en liten fingervibrator, kan brukes i dusjen :)

Kommer hver gang med dildo, men ikke hver gang med penis gitt.

Skrevet

De har mye å velge i på Kondomeriet, ta deg en tur og de hjelper deg med å finne den rette. Mitt beste kjøp er riktignok en liten fingervibrator, kan brukes i dusjen :)

Kommer hver gang med dildo, men ikke hver gang med penis gitt.

Hehe! Hva slags type dildo kommer du med da?

Skrevet

Mr Rabbit er jo ganske legendarisk da...

Den er faktisk meget bra! Jeg og madammen har en sånn som jeg bruker på henne i ny og ne. Absolutt verd pengene!

Skrevet

Den er faktisk meget bra! Jeg og madammen har en sånn som jeg bruker på henne i ny og ne. Absolutt verd pengene!

Mr Rabbit gjør susen!

Skrevet

Prøv min, den er naturlig, trenger ingen batterier, passe stor, ivrig, lever sitt eget liv og har sine egne interesser, eneste aberet er at den stinker nå og da.

Skrevet

hahah! nå ler jeg godt! Hvor i landet bor du da din stinker?? :P

Men til dere andre? Mr. rabit er det den røde med dildo og vibrator i ett som koster rundt 499,- ?? :)

Skrevet

hahah! nå ler jeg godt! Hvor i landet bor du da din stinker?? :P

Men til dere andre? Mr. rabit er det den røde med dildo og vibrator i ett som koster rundt 499,- ?? :)

Jepp, det stemmer. Koster vel egentlig 699, men er på tilbud på kondomeriet nå til 499...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...