Gå til innhold

Warning!

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hvis dere skriver her på forumet så kopierer jeg det og lagrer det dere har skrevet, også kan det hende at jeg legger det ut her, eller andre steder på nettet om en 20 års tid eller noe

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
Gjest Eventyr3
Skrevet

hahaha, jeg lurer virkelig på hvem som gjemmer seg bak AB nå :P

Skrevet

The Internet is going down waay before that.

Gjest Purple Haze
Skrevet

Hvis dere skriver her på forumet så kopierer jeg det og lagrer det dere har skrevet, også kan det hende at jeg legger det ut her, eller andre steder på nettet om en 20 års tid eller noe

Hvorfor kopierer det som ligger her og så legge det ut igjen her? Og btw; lykke til. Du kommer til å få det veldig travelt hvis du skal kopiere hvert eneste innlegg på KG.

• Liker 3
Skrevet

Hahah!

Enjoy :enig:

Gjest Lebewesen93
Skrevet

Hvorfor det ? :gjeiper:

Skrevet

Stoltenberg? Må du virkelig lagre alt egenhendig, trodde du hadde andre folk til å gjøre den jobben :)

Gjest Purple Haze
Skrevet

Stoltenberg? Må du virkelig lagre alt egenhendig, trodde du hadde andre folk til å gjøre den jobben :)

Stoltenberg, du liksom. AB må jo være Assange, og alle innleggene skal legges ut på Wiki Leaks.

:popcorn:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...