Gå til innhold

FAEN FOR EN IDIIOOT!

Anbefalte innlegg

Skrevet

ENDELIG møter jeg ei jente som er AKKURAT min type! Blikkkontakt, kroppsspråk. ALT er på plass..

Hvordan kunne jeg prestere og ikke spørre om hun var singel?

Jeg kommer på unnskyldninger som at "jeg er på jobb" og liknende, men det er bare tull. Når hun endelig er ferdig å handle går hun rett forbi meg mens hun sier hade..

Faen heller, hvorfor spurte jeg ikke helt enkelt om hun var singel?

Nett nå føler jeg meg som verdens mest tafatte mann.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kommer du ikke til å møte henne igjen ?

Skrevet

Kommer du ikke til å møte henne igjen ?

Jeg vet ikke. Håper jo selvsagt

Skrevet

Sånn er det bare noen ganger. Greit å være etterpåklok. Da har du lært til neste gang.

Skrevet

Jobber du i klesbutikk?

Nei, glassmagasin.

Skrevet

ENDELIG møter jeg ei jente som er AKKURAT min type! Blikkkontakt, kroppsspråk. ALT er på plass..

Hvordan kunne jeg prestere og ikke spørre om hun var singel?

Jeg kommer på unnskyldninger som at "jeg er på jobb" og liknende, men det er bare tull. Når hun endelig er ferdig å handle går hun rett forbi meg mens hun sier hade..

Faen heller, hvorfor spurte jeg ikke helt enkelt om hun var singel?

Nett nå føler jeg meg som verdens mest tafatte mann.

Hvordan vet du at hun er interessert i deg da? Bare ved blikkontakt? Kan jo hende at hun bare er flørtende som person (hvis hun flørtet da), eller bare vennlig. Dessuten: hun er kunde så vidt jeg skjønner (?) og du ansatt, altså er du forpliktet til å opptre profesjonelt i jobben din og ikke flørte med kunder. Synes ikke du har grunn til å se på deg selv som tafatt. Og uansett: kunne ikke HUN at brutt isen da og innledet en samtale like så godt som at du gjør det (hvis hun var interessert da)?

Skrevet

Hvordan vet du at hun er interessert i deg da? Bare ved blikkontakt? Kan jo hende at hun bare er flørtende som person (hvis hun flørtet da), eller bare vennlig. Dessuten: hun er kunde så vidt jeg skjønner (?) og du ansatt, altså er du forpliktet til å opptre profesjonelt i jobben din og ikke flørte med kunder. Synes ikke du har grunn til å se på deg selv som tafatt. Og uansett: kunne ikke HUN at brutt isen da og innledet en samtale like så godt som at du gjør det (hvis hun var interessert da)?

Det kan jo godt hende hun er interessert, men at hun heller ikke tør å spørre. Da blir begge gående å se på hverandre uten å spørre. Selv om du jobber i butikk, glassmagasinet, så kan du være hyggelig og prate med jenta når du hjelper henne. Så kan du se om hun prater godt tilbake til deg.

Så kan du forsiktig si at du håper du ikke er for innpåtrengende, men at du lurer på om hun er opptatt, eller om hun kunne tenke seg å møte deg en gang?

Man skal jo ikke være innpåtrengende og mase på jenta, som er kunde, men man kan være høflig, og legge frem saken på en forsiktig og kundevennlig måte slik at kunden ikke blir overkjørt eller sjokkert.

Hadde du vært en posisjon der du hadde pasienter og klienter, så passer det seg ikke. Men når du behandler kunder, må man også trå varsomt, og det spørs på situasjonen.

Hadde du vært sjef hadde det vært dumt, liksom ...

Skrevet

Du bare vet det ;p Snakker med bortimot 1000 mennesker i uka gjennom jobben og privat. Og når det en gang i blandt klikker litt ekstra godt mellom dere merker du det i grunn umiddelbart. Det er ikke sånn at du bare er dønn sikker på at det er noe der. Men du er ganske sikker i blandt

Og jo, jeg syntes i grunn det er tafatt av meg å ikke ta kjangsen når jeg er relativt sikker på at det er litt tiltrekning begge veier. Jeg bør gjøre det bedre enn som så

Skrevet

Så kan du forsiktig si at du håper du ikke er for innpåtrengende, men at du lurer på om hun er opptatt, eller om hun kunne tenke seg å møte deg en gang?

Venninna mi kjøpte seg sykkel for en måned siden. Siden hun skulle ha vinterdekk på den, måtte hun hente den dagen etterpå. Da hun hentet den var det sjefen som var på jobb, som gav henne sykkelen og en lapp fra han som hadde solgt henne den. Sto om hun var singel og var interessert i å gå på date i så fall hihi :P

Hun var desverre for fyren opptatt da, men det er nå å en måte å gjøre det på :P

Skrevet

Småflørt med henne neste gang hun kommer i butikken - om hun kommer da.

Skrevet

Ja, AT DET GÅR AN å være så HÅPLØS!

Kanskje det var ditt livs store kjærlighet og så var du ikke mann nok til å snakke litt mer med henne. For eksempel om hun var singel og i såfall om hun kunne tenke å møte deg en annen dag.

Ja, ja!

Skrevet

Ja, AT DET GÅR AN å være så HÅPLØS!

Kanskje det var ditt livs store kjærlighet og så var du ikke mann nok til å snakke litt mer med henne. For eksempel om hun var singel og i såfall om hun kunne tenke å møte deg en annen dag.

Ja, ja!

Tja, da måtte vel han være hennes livs store kjærlighet da, og i så fall kunne jo hun vært kvinne nok til å innlede en samtale med ham, synes du ikke?

Skrevet

Tja, da måtte vel han være hennes livs store kjærlighet da, og i så fall kunne jo hun vært kvinne nok til å innlede en samtale med ham, synes du ikke?

Sant nok!

Men nå er det en gang TS vi snakker om her.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...