Gå til innhold

Jenter og snus

Fremhevede innlegg

Gjest Sandbekken
Skrevet

Det er da ikke så ille.. ^

Snus luket ikke når man har den i munnen, det er jo kun når man åpner boksen.. Og smaken går vekk etter en liten stund, og ihvertfall om man drikker litt. Og det smaker bare om snusen renner, noe som egentlig ikke skal skje om man gjør det riktig og ikke har den inne for lenge.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Snus er så godt. Har bare snust en snus i hele dag, så denne tråden fikk meg til å innse hvorfor jeg var i dårlig humør i dag :D haha

Skrevet

Jeg gikk over til snus iom at jeg prøvde å slutte å røyke. Nå er jeg mega avhengig! Føler meg lite feminin og sexy når jeg gjør det for å si det sånn :P Det er ikke akkurat pent! Røyk ser jo ihvertfall bra ut rent estetisk, men er det ikke sånn at snusen er "sunnere" (=mindre skadelig)? Det var dette argumentet som fikk typen min til å ikke opponere alt for kraftig ihvertfall :gjeiper:

Skrevet

Jeg gikk over til snus iom at jeg prøvde å slutte å røyke. Nå er jeg mega avhengig! Føler meg lite feminin og sexy når jeg gjør det for å si det sånn :P Det er ikke akkurat pent! Røyk ser jo ihvertfall bra ut rent estetisk, men er det ikke sånn at snusen er "sunnere" (=mindre skadelig)? Det var dette argumentet som fikk typen min til å ikke opponere alt for kraftig ihvertfall :gjeiper:

Hæ, ser røyk pent ut estetisk? Man ser da ikke akkurat lekker ut når man sitter med en sigarett i kjeften, selv om jeg skal innrømme at snusleppe er enda verre.

Skrevet

Hæ, ser røyk pent ut estetisk? Man ser da ikke akkurat lekker ut når man sitter med en sigarett i kjeften, selv om jeg skal innrømme at snusleppe er enda verre.

Jeg syns røyking kan være både sexy, glamorøst og vakkert :)

Gjest Violently Happy
Skrevet

Hver sin lyst, men jeg har aldri gjort det og kommer aldri til å gjøre det heller. Skjønner seriøst ikke vitsen med sånt, synes det ser skikkelig stygt ut- enten det er porsjon eller vanlig. :gjeiper:

Skrevet

*Kaste stein i glasshus*

Jeg synes snus er heslig.

Mvh. Røyker.

Skrevet

synes ikke det e rnoe særlig pent å snuse, men det er hvertfall bedre enn å røyke.

Gjest BabyBlue
Skrevet

Ser helt forjævlig ut, uansett jente eller gutt. Kjøp nicotintyggi, TS. For snus knerter femininiteten uansett hvor rosa leppestiften er =)

Gjest Silvermist
Skrevet

Alt dette pratet om snus gjorde at jeg fikk lyst på en :nigo:

Skrevet

Jeg syns røyking og snusing blant begge kjønn er ekkelt og avtennende.

Gjest Ms. Raggsokk
Skrevet

snus er bare ekkelt uansett om det er en mann eller en kvinne som putter det under leppa.

Skrevet

Helt enig med alle der som sier at snus ser ekkelt ut! Men hadde ikke klart å sluttet. Hvertfall ikke nå, tror ikke jeg har lyst innerst inne :fnise: Jeg er selv samboer med en snuser (sånn jeg begynte) og jeg synes ikke det er ekkelt å kysse han selv om han har snust. Men jeg må alltid drikke noe sånn at jeg får skylt munnen når jeg har snust, skjønner ikke at folk klarer å la være å gjøre det, da renner det da. Men Men løs snus DET er ekkelt det.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...