Poppsilopp Skrevet 10. desember 2010 #1 Skrevet 10. desember 2010 Hva synes dere om jenter og snus? Jeg snuser, men synes selv at det ser fælt ut med jenter som snuser. Jeg er egenlig veldig feminin av meg, men hekta på snus. Er det andre av dere jenter som snuser?
Glitnir Skrevet 10. desember 2010 #2 Skrevet 10. desember 2010 Synes det er ganske ufyselig med snus for både jenter og gutter jeg da... 2
cindarella Skrevet 10. desember 2010 #3 Skrevet 10. desember 2010 Jeg snuser selv, og synes ikke det er noe verre at jenter snuser enn at gutter snuser. Var det kanskje før, men nå de siste årene er det blitt såpass vanlig. Tenkte ikke noe over det når jeg så jenter som snuste før jeg begynte.
Gjest Hikken Skrevet 10. desember 2010 #4 Skrevet 10. desember 2010 gutt eller jente, snus er motbydelig uansett 3
Gjesten Skrevet 10. desember 2010 #5 Skrevet 10. desember 2010 (endret) Jeg synes det er stygt på både jenter og gutter. Endret 10. desember 2010 av Gjesten 1
sophiaM Skrevet 10. desember 2010 #6 Skrevet 10. desember 2010 Det er stygt, ekkelt, kvalmt og HARRY 1
Spiralis Skrevet 10. desember 2010 #7 Skrevet 10. desember 2010 Jeg har røyka og brukt snus tidligere. Vært røykfri i 10-12 år og snysfri i 2-3 tenker jeg. Er nå svært anti-røyk og anti snus. Syntes snus var ekkelt da jeg holdt på med det og syntes det er enda mer ufyselig nå. Jeg syntes det er vemmelig med snusleppe! Lukta er vond, smaken er vond. Kliner ikke med damer som snuser.
Sugerøret Skrevet 10. desember 2010 #8 Skrevet 10. desember 2010 snus uansett kjønn synes jeg er motbydelig men så har jeg forståelse for at er en avhenging,så er man...
fruBeist Skrevet 10. desember 2010 #10 Skrevet 10. desember 2010 Har man lyst til å slutte med snus, klikk her. Har man ikke lyst til å slutte med snus, så klikker man ikke. Advarsel; Skremseslsbilder! Snus er ekkelt uansett kjønn.
Gjest Raindrops Skrevet 10. desember 2010 #11 Skrevet 10. desember 2010 Sier meg enig med de andre her, snus er ekkelt uansett. Jeg bryr meg ikke om hvilket kjønn det er snakk om.
redchilli Skrevet 10. desember 2010 #13 Skrevet 10. desember 2010 Jeg syns også det er ekkelt uansett kjønn, men jenter syns jeg blir veldig lite feminine med en sånn klyse i kjeften!
Daniel84 Skrevet 10. desember 2010 #14 Skrevet 10. desember 2010 not hot. Men posesnus er bedre enn løssnus da
Gjest Lebewesen93 Skrevet 11. desember 2010 #15 Skrevet 11. desember 2010 Skjønner ikke hva som er deilig med å stappe en ekkel klump inn i kjeften ?
glamorous Skrevet 11. desember 2010 #16 Skrevet 11. desember 2010 (endret) forstår ikke problemet med snus? Er da mye bedre det enn å røyke. Snus plager hvertfall ingen andre. Selv snuser jeg. Men gjør det innenfor husets fire vegger, går ikke rundt i offentligheten med snus i kjeften, fordi jeg synes jeg ser dum ut med snus. Det mest latterlige er gutter som selv snuser, men hvis en jente gjør det? Nei, da er det bare såååååååååå ekkelt. get a life. Endret 11. desember 2010 av glamorous
AnonymBruker Skrevet 11. desember 2010 #17 Skrevet 11. desember 2010 Jeg synes det rett og slett er helt motbydelig, uansett kjønn. Hvis jentene absolutt må ha noe i munnen så har jeg noe som passer bedre. :gjeiper:
Vimsekoppen Skrevet 11. desember 2010 #18 Skrevet 11. desember 2010 Synes det er rart, før synes jeg snus var skikkelig kvalmt, men så begynte jeg å snuse på fest, og nå er jeg avhengig. Men jeg bruker porsjon da, klarer ikke løs:P Er jente ja:P
Gjest Sandbekken Skrevet 11. desember 2010 #19 Skrevet 11. desember 2010 Jeg synes både snus og røyk er veldig ekkelt, med tanke på hva det gjør med helsa. Og så ser det ikke akkurat deilig ut med snus som renner, eller løssnus som går i oppløsning!! ÆÆæææ!! Men, nå har det seg sånn at jeg er avhengi selv, bruker kun porsjon da, ogprøver å ikke snuse formye offentlig..
AnonymBruker Skrevet 11. desember 2010 #20 Skrevet 11. desember 2010 forstår ikke problemet med snus? Er da mye bedre det enn å røyke. Snus plager hvertfall ingen andre. Det lukter råttent da... selv om det kanskje ikke sprer seg over like store avstander som røyken. Men det er ikke behagelig å sitte ved siden av en snuser på bussen. Ellers enig med alle som sier det er like ekkelt uansett kjønn. Ser stygt ut, lukter vondt, ekkelt å se på når snusen settes inn. Om noe synes jeg det er verre om gutter snuser, for jentene er det i det minste ikke aktuelt å kysse Hvordan klarer noen som ikke snuser selv å kysse en snuser? Jeg innbiller meg at det må være vanskelig for en snuser å få den smaken bort selv med gjentatt munnskylling og grundig tannpuss?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå