Gjest Madam Felle Skrevet 16. oktober 2003 #1 Skrevet 16. oktober 2003 http://www.ungioslo.com/helpme.htm
Gjest Anonymous Skrevet 16. oktober 2003 #2 Skrevet 16. oktober 2003 Hehe... Jeg har blitt fortalt at den dagen mine foreldre giftet seg og sto slik ved alteret, sto prislappen på under skoene til mine far. Ikke en helt vanlig prislapp, men en stor (gul eller rød) en som det sto SALG på...
April Skrevet 16. oktober 2003 #4 Skrevet 16. oktober 2003 Upps, skal snu og vende på skoene vi skal ha før bryllupet!!!
Snurre Skrevet 16. oktober 2003 #6 Skrevet 16. oktober 2003 Vet dere :D jeg hadde syntes det hadde vært så gøy om noen hadde fikset skoene hans. Dette gir jo en liten piff til stemningen. :D Det er ingenting som er så bra som en god latter :D
nessi Skrevet 16. oktober 2003 #7 Skrevet 16. oktober 2003 Er faktisk redd for at dette er noe kameratene til min kjære kunne funnet på. Er ikke helt trygg på de gutta der. :o
Gjest Tex Skrevet 16. oktober 2003 #9 Skrevet 16. oktober 2003 Har hørt en sånn skrekkhistorie før..... Står på huskelista mi.....
Gjest Tex Skrevet 16. oktober 2003 #10 Skrevet 16. oktober 2003 Var forøvrig litt verre syns jeg, da tanta mi gifta seg..... Da løsnet hele slepet fra kjolen og ble liggende igjen i stolen da hun reiste seg.....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå