Gjest Anonymous Skrevet 16. oktober 2003 #1 Skrevet 16. oktober 2003 Er ikke helt sikker på hvor jeg skal legge dette men prøver her. Jeg er bedt på 60-talls party, og skal i den annledning kle med i 60-talls klær med alt tilbehør. Det er her dere kommer inn da vettu. Noen forslag på hva jeg skal ha på??? :ekstra kul: Alle forslag taes mot med mange klemmer!!
Tusenfryd Skrevet 16. oktober 2003 #2 Skrevet 16. oktober 2003 Jackie O' klær - rette, små kjoler og a-formet kåpe.
Glitterchick Skrevet 16. oktober 2003 #3 Skrevet 16. oktober 2003 H&M kjører nå en gigantisk kampanje med Mods-stil, veldig 60-talls. Miniskjørt, masse svart sminke rundt øynene, blek lebestift, høyt hår med vipp, hvite go-go boots, strømpebukser i knallfarger. Store plastikkarmbånd og øredobber, dette ble tatt opp igjen på 80tallet, sammen med de bleke lebestiftene... Kontrastfarger, sort-hvitt, rødt-hvitt, sort-rosa. Ellers kan du jo stille som hippie, som kom litt seinere på 60tallet. Tidlig 60tall: tenk Jackie O og astronautfruene Sent 60tall: tenk hippie og Nei til krig i Vietnam
Gjest Anonymous Skrevet 16. oktober 2003 #4 Skrevet 16. oktober 2003 Takker for tipsene!! Skal i vei å skjekke opp utvalget nå! :D
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå