Stress-less Skrevet 10. desember 2010 #1 Skrevet 10. desember 2010 Hei! Jeg skal på en fest i Januar, hvor temaet er; Bokstavfest.. Du skal da kle deg ut på noe som begynner på forbokstaven din. Min er "J"... Hva skal jeg kle meg ut som? Og har dere tips til klær? Hvor det kan fås kjøpt evt? Kommer ikke på noe selv. De andre sier "Jesus" og "juletre" men det er ikke like festlig :/
AnonymBruker Skrevet 10. desember 2010 #2 Skrevet 10. desember 2010 For en vanskelig forbokstav du hadde da Jesus var ikke så ille da Joker? Jan Thomas?
AnonymBruker Skrevet 10. desember 2010 #10 Skrevet 10. desember 2010 Japaner John Lennon Jogger James Bond
kanelsnurr Skrevet 10. desember 2010 #13 Skrevet 10. desember 2010 Juleøl. http://www.google.no/images?q=beer-bottle+costume&hl=no&client=firefox-a&hs=lum&rls=org.mozilla:nb-NO:official&prmd=ivs&source=lnms&tbs=isch:1&ei=v2MCTYKGDMvrOdikwaYB&sa=X&oi=mode_link&ct=mode&ved=0CBcQ_AU&biw=1280&bih=619 (bare med en eller annen juleøl-ettikett i stede)
AnonymBruker Skrevet 10. desember 2010 #14 Skrevet 10. desember 2010 Joker kan bli morsomt! Jordbærkostyme bør også være ganske enkelt å få tak i. Du kan være en jerv eller en jaguar. Eller en jente
Jaenelle Skrevet 10. desember 2010 #16 Skrevet 10. desember 2010 du kan vera Jesper eller Jonathan! lalalala... Kasper og jesper og jonathan, lalalalaaaaa Kom ikkje på ka sangen heitte, eller kor figurene kjem frå
kanelsnurr Skrevet 10. desember 2010 #17 Skrevet 10. desember 2010 du kan vera Jesper eller Jonathan! lalalala... Kasper og jesper og jonathan, lalalalaaaaa Kom ikkje på ka sangen heitte, eller kor figurene kjem frå Vi lister oss så stilt på tå når vi drar ut og røver- Vi røver bare det vi må, og det som vi behøver. Nå ligger mørket over land i byen sover alle mann. Da drar vi av gårde med sekker og spann, både Kasper og Jesper og Jonatan Fra Kardemommeby
Jaenelle Skrevet 10. desember 2010 #18 Skrevet 10. desember 2010 Vi lister oss så stilt på tå når vi drar ut og røver- Vi røver bare det vi må, og det som vi behøver. Nå ligger mørket over land i byen sover alle mann. Da drar vi av gårde med sekker og spann, både Kasper og Jesper og Jonatan Fra Kardemommeby ahh! *applaus!* Det var det ja!
CocoPiaf Skrevet 10. desember 2010 #19 Skrevet 10. desember 2010 Juggel Juvel Jespersen, Otto Jernbanetog Jock (slik sportsidiot) Josefine (den dataspill kaninen for å lære unger ting) Joey (fra Friends) Jentelus (kle deg ut som en lus ) Jordkloden Jupiter Jodler Det har du et par forslag hvertfall
Perelandra Skrevet 11. desember 2010 #20 Skrevet 11. desember 2010 - Jane (dama til Tarzan) - Julegave, da kan du jo bare finne ei diger eske? - Jetfly Ellers er det jo bare å ta for seg diverse kjendiser som begynnes på J. Det kan vel være noen som passer for deg?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå