Gå til innhold

xbox-spill. Tips?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Heisann dere!

Jeg trenger noen anbefalinger til xbox-spill! Har en bror på 22 år og tenkte å gi han xbox-spill til jul. I fjor fikk han Call of duty, og tror han likte det :)

Ha en dere noen tips til spill? Enten som man kan spille alene eller sammen med andre?

Videoannonse
Annonse
Gjest Nabojenta
Skrevet

Du kan jo gi Call of Duty: Black Ops. Hørt at mange spiller det nå fortiden, og det skal visst være ganske bra. Det kom ut nå i november.

Skrevet (endret)

Spørs hva type spill han liker...

Rollespill, sport, skyting, slåssing, etc?

Eg kan anbefale Fallout New Vegas, Fallout 3, Overlord 1+2, Fable 2+3, Enslaved - Odyssey to the West, Red Dead Redemption, Mass Effect 1+2, Dragon Age, Assassins Creed 1+2.

Just Cause 2 skal visstnok være bra og det samme har eg hørt for Castlevania, Gothic 4, The Saboteur, Star Wars - The Force Unleashed 2 (men då bør kanskje nummer 1 bli kjøpt med i samme slengen)..

Edit: Halo Reach kanskje?

Endret av Adera
Skrevet

Sjekk ut f.eks Gamer.no eller spillmagasinet.no for tips og reportasjer om spillene som er populære nå :)

Skrevet

Jeg spiller Red Dead Redemption nå, det er vanvittig bra! Det kom ut tidligere i år, så det er mulig han har det, men det kan jo alltids byttes. Fantastisk RPG-spill med FPS-elementer og godt cover-system i kamper, og i en Spaghetti-western-setting som gjør det hele veldig morsomt. Det er et nydelig spill også, omgivelsene er skikkelig lekre.

Ellers er jo det nye Call of Duty-spillet bra, det heter Black Ops.

Andre alternativer blant årets spill kan være:

- Fallout: New Vegas

- Medal of Honor

- Enslaved

- Dragon Age

Spill som er eksklusive for Xbox 360 og har vært populære i år er:

- Fable III

- Halo: Reach

- Alan Wake

Ser nå at Adera allerede har nevnt flere av disse, kan vel bare si meg enig i alt hun nevnte!

Skrevet

Fable III

Assassin's Creed 1+2+3

COD Black Ops

Gears of War 1+2

Mass Effect 2

Flere spill som går igjen her, da vet du at de er bra :) Mine favoritter for tiden er Fable III og Assassin's Creed: Brotherhood!

Skrevet
Duo-pack Her får du kjøpt to spill som skal være veldig gode veeeeeeeldig billig :) Så kan du jo kjøpe noe annet i tillegg!
Skrevet

battle field 2, er typen avhengi av nå.

assasins creed 3

black ops

need for speed hot percy

Skrevet

battle field 2, er typen avhengi av nå.

assasins creed 3

black ops

need for speed hot percy

Need for Speed Hot Pursuit kanskje? ;)

Skrevet

Duo-pack Her får du kjøpt to spill som skal være veldig gode veeeeeeeldig billig :) Så kan du jo kjøpe noe annet i tillegg!

Bare sånn for å nevne det, den pakken kan man få til 99,90 hos GameStop. Riktignok til PC da, men.

Skrevet

Kjæresten min synes ihvertfall Red Dead Redemption og GTA er kule spill. :)

Mvh Yvonne :heiajente:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...