AnonymBruker Skrevet 10. desember 2010 #1 Skrevet 10. desember 2010 Heisann dere! Jeg trenger noen anbefalinger til xbox-spill! Har en bror på 22 år og tenkte å gi han xbox-spill til jul. I fjor fikk han Call of duty, og tror han likte det Ha en dere noen tips til spill? Enten som man kan spille alene eller sammen med andre?
Gjest Nabojenta Skrevet 10. desember 2010 #2 Skrevet 10. desember 2010 Du kan jo gi Call of Duty: Black Ops. Hørt at mange spiller det nå fortiden, og det skal visst være ganske bra. Det kom ut nå i november.
Gjest Adera Skrevet 10. desember 2010 #3 Skrevet 10. desember 2010 (endret) Spørs hva type spill han liker... Rollespill, sport, skyting, slåssing, etc? Eg kan anbefale Fallout New Vegas, Fallout 3, Overlord 1+2, Fable 2+3, Enslaved - Odyssey to the West, Red Dead Redemption, Mass Effect 1+2, Dragon Age, Assassins Creed 1+2. Just Cause 2 skal visstnok være bra og det samme har eg hørt for Castlevania, Gothic 4, The Saboteur, Star Wars - The Force Unleashed 2 (men då bør kanskje nummer 1 bli kjøpt med i samme slengen).. Edit: Halo Reach kanskje? Endret 10. desember 2010 av Adera
Wombat Skrevet 10. desember 2010 #4 Skrevet 10. desember 2010 Sjekk ut f.eks Gamer.no eller spillmagasinet.no for tips og reportasjer om spillene som er populære nå
bananbra Skrevet 13. desember 2010 #6 Skrevet 13. desember 2010 Jeg spiller Red Dead Redemption nå, det er vanvittig bra! Det kom ut tidligere i år, så det er mulig han har det, men det kan jo alltids byttes. Fantastisk RPG-spill med FPS-elementer og godt cover-system i kamper, og i en Spaghetti-western-setting som gjør det hele veldig morsomt. Det er et nydelig spill også, omgivelsene er skikkelig lekre. Ellers er jo det nye Call of Duty-spillet bra, det heter Black Ops. Andre alternativer blant årets spill kan være: - Fallout: New Vegas - Medal of Honor - Enslaved - Dragon Age Spill som er eksklusive for Xbox 360 og har vært populære i år er: - Fable III - Halo: Reach - Alan Wake Ser nå at Adera allerede har nevnt flere av disse, kan vel bare si meg enig i alt hun nevnte!
antibac Skrevet 13. desember 2010 #7 Skrevet 13. desember 2010 Fable III Assassin's Creed 1+2+3 COD Black Ops Gears of War 1+2 Mass Effect 2 Flere spill som går igjen her, da vet du at de er bra Mine favoritter for tiden er Fable III og Assassin's Creed: Brotherhood!
AnonymBruker Skrevet 13. desember 2010 #8 Skrevet 13. desember 2010 Duo-pack Her får du kjøpt to spill som skal være veldig gode veeeeeeeldig billig Så kan du jo kjøpe noe annet i tillegg!
AnonymBruker Skrevet 19. desember 2010 #9 Skrevet 19. desember 2010 battle field 2, er typen avhengi av nå. assasins creed 3 black ops need for speed hot percy
AnonymBruker Skrevet 19. desember 2010 #10 Skrevet 19. desember 2010 battle field 2, er typen avhengi av nå. assasins creed 3 black ops need for speed hot percy Need for Speed Hot Pursuit kanskje?
AnonymBruker Skrevet 19. desember 2010 #11 Skrevet 19. desember 2010 Duo-pack Her får du kjøpt to spill som skal være veldig gode veeeeeeeldig billig Så kan du jo kjøpe noe annet i tillegg! Bare sånn for å nevne det, den pakken kan man få til 99,90 hos GameStop. Riktignok til PC da, men.
Anglofil Skrevet 19. desember 2010 #12 Skrevet 19. desember 2010 Kjæresten min synes ihvertfall Red Dead Redemption og GTA er kule spill. Mvh Yvonne
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå