siebaeo Skrevet 8. september 2012 #661 Del Skrevet 8. september 2012 oioi! Så spennende! Håper du er i gang og at det går fort og greit! Lykke til med det som kommer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
honning Skrevet 8. september 2012 Forfatter #662 Del Skrevet 8. september 2012 Jeg er fremdeles hjemme, men har snakka med de på sykehuset. Det tok seg opp ei stund her, og så avtok det litt mer igjen, så ting tar tid. Men det går veldig greit foreløpig, og jeg håper det snart tar seg opp igjen, for nå vil vi ha det overstått Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mayami Skrevet 8. september 2012 #663 Del Skrevet 8. september 2012 Gurimalla så spennende!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
honning Skrevet 8. september 2012 Forfatter #664 Del Skrevet 8. september 2012 For en lang dag! Fremdeles rier av varierende styrke og lengder mellom. Ringte sykehuset igjen for ei stund siden og kan komme inn for sjekk, men det er jo ikke tett nok mellom riene, så jeg hadde nok blitt sendt hjem uansett. Men nå lurer jeg på om jeg skal dra inn før natta uansett? Nå er jeg drittlei! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Belle^^ Skrevet 8. september 2012 #665 Del Skrevet 8. september 2012 Fikk nettopp sms: de er på sykehuset nå, men riene er ikke tette nok fremdeles og de regner med å bli sendt hjem. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blåmor Skrevet 9. september 2012 #666 Del Skrevet 9. september 2012 Gleder meg til neste oppdatering! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusilus Skrevet 9. september 2012 #667 Del Skrevet 9. september 2012 Spennende Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Belle^^ Skrevet 9. september 2012 #668 Del Skrevet 9. september 2012 Bare en kjapp tur innom for å si at lillejenta er født! Klokken 11:25 kom hun til verden, helt perfekt. Alyt står bra til med mor og datter, fødselen gikk fint og lillejenta har godt næringsvett. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kvist Skrevet 9. september 2012 #669 Del Skrevet 9. september 2012 Gratulerer Honning! Så herlig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
dreia Skrevet 9. september 2012 #670 Del Skrevet 9. september 2012 Gratulerer så mykje med vesle jenta. Tenk at du endelig har henne i armane dine. Gleder meg til å høyra meir - og særlig om første møte med storebror. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mayami Skrevet 9. september 2012 #671 Del Skrevet 9. september 2012 Så fantastisk!!!! Gratulerer massemassemasse!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miss I.W. Skrevet 9. september 2012 #672 Del Skrevet 9. september 2012 Gratulerer! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusilus Skrevet 9. september 2012 #673 Del Skrevet 9. september 2012 Gratulerer så mye honning Klarte ikke å holde meg unna når det var så spennende her kos deg med vesla og resten av familien Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
siebaeo Skrevet 9. september 2012 #674 Del Skrevet 9. september 2012 Hurra!! Gratulerer så mye med lillejenta! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blåmor Skrevet 9. september 2012 #675 Del Skrevet 9. september 2012 Gratulerer så mye med lillesøster Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Belle^^ Skrevet 10. september 2012 #676 Del Skrevet 10. september 2012 Da er jeg tilbake på pc og tenkte bare å lime inn sms'en jeg fikk av honning i går etter fødselen ''Vi ble sendt hjem igjen som vi trodde, men riene tok seg veldig fort opp når vi kom hjem, så kl 1:30 var vi tilbake på sykehuset igjen og blei lagt inn på fødestue etter kontroll. Kl. 11:25 i dag blei vår nydelige jente født, 3240 gram (nesten nøyaktig dobbelt så stor som storebror var) og 50 cm lang. Helt perfekt! Alt går veldig fint med oss, og fødselen gikk fint. Lillejenta tok pupp med en gang også, så jeg håper det fortsetter sånn med amminga. Mer info kommer i dagboka etterhvert. Nå trenger hu mor å sove litt. '' 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miss I.W. Skrevet 10. september 2012 #677 Del Skrevet 10. september 2012 Hærlig! Gleder meg til å høre mere! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pasjonsblomst Skrevet 10. september 2012 #678 Del Skrevet 10. september 2012 Gratulerer så masse til Honning med veslejenta! Veldige hyggelige nyheter, også på dåpsdagen til Fløtepusen da! Ønsker dere en goood barseltid! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Marikke Skrevet 10. september 2012 #679 Del Skrevet 10. september 2012 Gratulerer!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
siebaeo Skrevet 10. september 2012 #680 Del Skrevet 10. september 2012 Hei Honning! Så koselig å høre at det går bra med dere Godt du ikke måtte vente lenger! Gleder meg til å høre mer om fødselen og lillepia! Og hvordan storebror liker sin nye rolle! Håper dere koser dere i barseltåka og at du er i god form. Trenger du tips ang såre sting eller noe sånt må du hyle ut. Håper du ikke trenger det.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå