Gå til innhold

Kjolene/klærne til Esprit?

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Er på jakt etter enkle, fine kjoler av god kvalitet som kan dresses opp til fest og ned til jobb. Jeg trives best i kjoler som har litt tyngde i stoffet, føler de sitter bedre på kroppen. Er kjolene fra Esprit noe?

Endret av Xtra_lilje
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, sorry :) Fant dem på Ellos.

Gjest Badabing
Skrevet

Jeg shoppet en del klær og sandaler fra Esprit i USA for få år siden, og sandalene mine ble etter hvert yndlingssandalene mine i alle fall. De har vært av svært god kvalitet, og det er først etter en tur på musikkfestival nå at jeg dessverre må kaste dem :(

Skrevet

Jeg har ikke kjøpt kjoler derfra selv. De har butikken her jeg bor, men skal ikke inn før neste lørdag!

Uansett, på web-shop sidene deres er det mer detaljert info om hvordan kjolen "er" i form av tøyelig, elastisitet etc etc. F.eks hvis du går inn på siden for UK da, så får du det på engelsk og kan se på kjolene i detalj og mer informasjon.

Lykke til!

Skrevet

Jeg har bare gode erfaringer med Esprit-kvalitet. Er også glad i litt tyngde i stoffet, og selv om jeg ikke har hatt kjoler fra dem (ennå!) har jeg vært kjempefornøyd med toppene deres.

Også viser de så ofte at de har hatt huet med seg når de designer. Det er veldig tydelig i veskene deres, som vanligvis kommer med nøkkelsnor og greier. Gjennomtenkt! :rødme:

Skrevet

Jeg er veldig fornøyd med kjolene på Esprit. Synes det er fin fasong til kjolene og passer godt til min fasong. Kvaliteten på kjolene er også veldig bra. Stoffet til kjolene har tyngde :)

Skrevet

Jeg synes klærne til Esprit er noe store i størrelsen, kan være greit å være obs på.

Skrevet (endret)

Jeg synes klærne til Esprit er noe store i størrelsen, kan være greit å være obs på.

Kommer litt an på hvilken "serie" det er, for noen er små i størrelsen. Esprit collection er større enn EDC, om jeg ikke husker helt feil. De vanlige klærne synes jeg er akkurat som de skal være i størrelse. Jeg har nemlig vippet på største størrelse der og alle andre steder, og største størrelse på EDC-klærne har vært for lite.

Edit: jeg tar feil her, med tanke på hvilken linje som er mindre i størrelsen, men poenget var altså at de andre er helt ok i størrelsen. Husker bare ikke nøyaktig hvilken det var.

Min erfaring er at de fleste klærne der er designet for vanlige folk, med stort sett bedre snitt enn billigkjedene og bedre materialer. Min favorittbutikk i Oslo iallfall. Hvis du bor i Oslo er det jo enkelt å stikke innom butikken som ligger i Lille Grensen.

Endret av Zzyzx
Gjest Violently Happy
Skrevet

Jeg kjøper bare klærne mine på Esprit. :) Synes alt er helt utmerket jeg. ^^

Skrevet

Er også fan av Espirit. Klærne koster litt mer enn på H&M eller Lindex, men det er de verdt. Kan anbefale jeans fra Espirit til alle med kvinnelige former. De sitter veldig fint.

Skrevet

Jeg liker også Esprit. De koster litt dyrere, men ikke så mye, og kvaliteten er så mye bedre enn H&M og Cubus! Det går faktisk an å bruke de klærne etter vask òg. Av og til er de store i størrelser, men ikke bare i bredde, jeg opplever at de er også lange. Mange kjoler er for lange for meg, jeg er 160, og tunikaer er som kjoler. :)

Men det er også veldig positivt for min kjære, han er 190 og tynn, og i andre butikker er klærne ofte for korte i armene for ham, mens Esprit-gensere passer perfekt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...