Janee Skrevet 10. desember 2010 #1 Skrevet 10. desember 2010 Hey :D Har noen av dere vært i Spania før, like ved Malaga? Hvor mye regner dere med at en Spaniatur koster? Andre tips? : D Fortell om deres reise :D
AnonymBruker Skrevet 10. desember 2010 #2 Skrevet 10. desember 2010 heisann Jeg og min kjære var nettopp i Spania, men var i Alicante-provinsen. Var både billig og kjekt, men syns ikke varmen var alt for mye å skryte av. Vi brukte nok ca. 4000 hver på småshopping og mat, på en uke, men vi er litt billige i drift. Turen og hotellet bestillte vi som pakkereise, og kostet rett under 4000 hver. Eneste minuset vi opplevde var at så å si ingen kunne engelsk. Ikke engang de som jobbet på hotellet, men igjen var de fleste veldi flinke med å gjøre seg forstått med peking og småord. Så vi fant utav alt vi ville =) Kos deg i syden =)
Naxos70 Skrevet 10. desember 2010 #3 Skrevet 10. desember 2010 Til Malaga går det direktefly fra Oslo (og andre byer) og der kan du få ganske billige billetter om du er tidlig ute. Å bo i Torremolinos f.eks. så vil det koste noen hundrelapper pr. natt. Litt billigere å bo der enn i selve Malaga, dessuten er det koseligere. Fin strandpromenade og mange kjekke restauranter. Ellers kan man dra sørover langs kysten, mange små plasser, og noen dyre (f.eks. Marbella). Vi var på rundreise der nede og fikk sett veldig mye, så leiebil er veldig greit hvis man liker å kjøre, ikke vanskelig å finne frem. Kjør ned til Gibraltar og Cadiz, kjempefine steder. Hva totalprisen vil komme på er vanskelig å si, men det trenger ikke bli særlig dyrt hvis man reiser utenfor høysesongen.
Gjest padawan Skrevet 18. desember 2010 #4 Skrevet 18. desember 2010 du kan jo leste igjennom denne posten jeg har skrevet her på forumet og denne sidenjeg har på hjemmesidne min om Spania.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå