Gå til innhold

Tenner på puter

Fremhevede innlegg

Gjest Anonym Mann 32
Skrevet

Hei.

Jeg har en spesiell tendens til å måtte holde puter når jeg har samleie med kjæresten min.

Er dette noe jeg burde ta tak, evt. bli kvitt mitt problem?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ikke så lenge det ikke hemmer sexlivet på noen måte.

Gjest Purple Haze
Skrevet

Jeg leste om en mann som giftet seg med en pute, så du er nok ikke så unormal ;)

Han hadde med ekteputa si på kino, restaurant, ferie osv. Jeg har også lest om en dame som var forelsket i et tre. Hun tente seksuelt på treet også. Det var veldig spesielt, syns jeg.

Men det finnes mange spesielle fetisjer og preferanser, og selv om jeg ikke forstår dem, betyr det ikke at det ene er verre enn det andre.

Skrevet

Så lenge det ikke er spanske puter så bryter du ingen lov eller gjør noe galt.

Skrevet

Jeg leste om en mann som giftet seg med en pute, så du er nok ikke så unormal ;)

Han hadde med ekteputa si på kino, restaurant, ferie osv. Jeg har også lest om en dame som var forelsket i et tre. Hun tente seksuelt på treet også. Det var veldig spesielt, syns jeg.

Men det finnes mange spesielle fetisjer og preferanser, og selv om jeg ikke forstår dem, betyr det ikke at det ene er verre enn det andre.

Tøft! :enig: De har begynt å mase rundt meg om at jeg burde finne meg en å gifte meg med igjen. Så jeg hvisket et stille og ømt frieri inn i øret på pusen min i går kveld.. :rødme: Føler meg plutselig veldig normal nå! :jepp:

Gjest Purple Haze
Skrevet

Tøft! :enig: De har begynt å mase rundt meg om at jeg burde finne meg en å gifte meg med igjen. Så jeg hvisket et stille og ømt frieri inn i øret på pusen min i går kveld.. :rødme: Føler meg plutselig veldig normal nå! :jepp:

:ler:

Gjest Anastasie
Skrevet

Det gjør vondt. puten er veldig myk som gjør at det blir som en pisk. jeg har blitt blå flere dager på låret, men jeg tenner på det og skriker at han skal fortsette. Er det farlig?

Skrevet

Tråden er ryddet for avsporinger.

Trampe -mod-

Skrevet

Dere er så barnslige! Herregud hvorfor sitter dere her å snakker om puter? :kjefte:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...