LadyM Skrevet 10. desember 2010 #1 Skrevet 10. desember 2010 Hei. Jeg er midt i førtiårene og har langt pent hår og pleier til hverdags å ha det i en flette på ryggen eller en hestehale i nakken. Jeg kjøpte en flott og virkelig feminin kjole her om dagen til julebordet, jeg ble så fornøyd. Men nå har jeg lyst å finne på noe annet til håret og ser at en hestehale høyt på hodet (ikke midt oppå da) vil være veldig kledelig, spesielt hvis den e litt fyldig og rufsete. Noen venninner av meg mener jeg er for gammel til å ha tenåringshestehale og selv ble jeg usikker. Det tåpeligste jeg ser er damer i førtiårne som prøver å være yngre enn de er og jeg vil ikke være en av dem. Ikke at det skulle ha noen betydning, men jeg kan jo legge til at jeg ser veldig ung ut, er slank og veltrent og blir ofte tatt for å være noen og tredve. Hva mener dere? Skal jeg la være eller go for it?
Yasi Skrevet 10. desember 2010 #2 Skrevet 10. desember 2010 Go for it :) Hestehale har da vel ingen aldersgrense! Det er ingenting som er bedre enn en selvsikker kvinne som våger Tror det vil kle deg veldig bra ut i fra måten du beskriver deg selv
Gjest Nanette Skrevet 10. desember 2010 #3 Skrevet 10. desember 2010 Høye musefletter har heller ingen aldersgrense men ser veldig få over fem som har det. Du må prøve deg frem og se tror jeg.
Gjest Willie Skrevet 10. desember 2010 #4 Skrevet 10. desember 2010 Jeg vil si at det er en annen aldersgrense på høy hestehale til dongeribukser og joggesko en til kjole. Til kjole kan det brukes lengre uten at man ser desperat ut.
AnonymBruker Skrevet 10. desember 2010 #5 Skrevet 10. desember 2010 jeg synes du skal ha hestehalen nøyaktig hvor du vil på hodet:) 1
LukaFrost Skrevet 10. desember 2010 #6 Skrevet 10. desember 2010 Vanlig hestehale mener jeg at det ikkeer noen aldersgrense på. Hvis man derimot har den litt på siden synes jeg det er en aldersgrense på ca 10 år.
Ellam Skrevet 10. desember 2010 #7 Skrevet 10. desember 2010 Jeg personlig synes det er mer fjollete med håret delt i fletter/hestehaler på hver side av hodet (ala pippi, men ikke høyt oppe) hos de over 20- 30. Hestehalle høyt oppe med en fin kjole synes jeg høres greit ut:)
metempsychosis Skrevet 10. desember 2010 #8 Skrevet 10. desember 2010 (endret) Synes ikke det er noe aldersgrense på hestehale, hvorhen den måtte være! Spesielt hvis du har fyldig hår Det du kan gjøre hvis du har lyst til å "friske" litt opp hestehalen, det er å dele av nok til en smal flette som du kan surre rundt basen (helt ned mot hodebunnen)og feste med hårnåler. Dette har blitt sett endel på catwalken i våres, og synes dette er veldig stilfullt Endret 10. desember 2010 av metempsychosis
AnonymBruker Skrevet 10. desember 2010 #9 Skrevet 10. desember 2010 Så lenge du tupperer og gir topplokket et løft, og ikke bare drar håret glatt bak så er det ingenting i veien med en høy hestehale i fine anledninger. For å gjøre det ekstra festlig kan du spraye litt hårglitter eller en shimmer øyenskygge på håret også.
LadyM Skrevet 10. desember 2010 Forfatter #10 Skrevet 10. desember 2010 Åh tusen takk for svar! Nå ble jeg i skikkelig festhumør! Tynn flette rundt festet og glitter høres supert ut! Jeg skal bli såååå fin...
Kosemose Skrevet 10. desember 2010 #11 Skrevet 10. desember 2010 Enig med de andre, hvis dette blir fint syns jeg du skal gå for det.
Rødtoppen86 Skrevet 10. desember 2010 #12 Skrevet 10. desember 2010 Vanlig hestehale mener jeg at det ikkeer noen aldersgrense på. Hvis man derimot har den litt på siden synes jeg det er en aldersgrense på ca 10 år. Ouch... da er jeg visst 14 år for gammel til å ha håret slik da Har ofte hestehale på siden da det er mer kledelig og praktisk. Godt jeg ikke bryr meg om aldersgrenser på slikt. TS: Tror du kommer til å bli kjempefin
AnonymBruker Skrevet 10. desember 2010 #13 Skrevet 10. desember 2010 Vanlig hestehale mener jeg at det ikkeer noen aldersgrense på. Hvis man derimot har den litt på siden synes jeg det er en aldersgrense på ca 10 år. Tenker du http://1.bp.blogspot.com/_NxCVwWorQjI/SLqe4RfvC9I/AAAAAAAABBg/eqpoTCuCNmg/s320/carrie+underwood-side+ponytail.jpg eller http://forladiesbyladies.com/wp-content/uploads/2009/03/beauty-trend-extreme-side-pony_articleimage.jpg ?
Meridian Skrevet 10. desember 2010 #14 Skrevet 10. desember 2010 Det spørs hvordan det ser ut på deg, og hva du kler. Du kan prøve deg frem, og så lenge du ser at det se bra ut er det trygt.
LukaFrost Skrevet 10. desember 2010 #15 Skrevet 10. desember 2010 Tenker du http://1.bp.blogspot.com/_NxCVwWorQjI/SLqe4RfvC9I/AAAAAAAABBg/eqpoTCuCNmg/s320/carrie+underwood-side+ponytail.jpg eller http://forladiesbyladies.com/wp-content/uploads/2009/03/beauty-trend-extreme-side-pony_articleimage.jpg ? Litt sånn som på det siste bildet. Jeg vet om ei på over 60 som har sånn hestehale, bare enda høyere opp på hodet. Ikke pent.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå