Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvordan løser andre det når det er mat til overs etter overtid?

Opplevde at ei mor på min arbeidsplass ble bedt om å ta med seg all maten hjem, men det var da faktisk flere mødre der og også andre som vel kunne hatt lyst til å ta med noe hjem, men det blir jo selvsagt ikke til å at man sier noe om det. Men syntes dette likevel var noe urettferdig, og ganske ubetenksomt sagt. Eller kanskje vi andre ikke var verdige nok....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Maten er der for at du skal spise deg mett. Har du spist deg mett, burde det ikke ha noe å si hvem som får med seg restene hjem. Det er snakk om resteovertidsmat, ikke "nå skal jeg passe på at dere får nøyaktig like mye saft i glassene"-besøk hos bestemor. Kanskje er det du som får med deg mat hjem neste gang, så får de andre noe å irritere seg over ;)

Skrevet

Maten er der for at du skal spise deg mett. Har du spist deg mett, burde det ikke ha noe å si hvem som får med seg restene hjem. Det er snakk om resteovertidsmat, ikke "nå skal jeg passe på at dere får nøyaktig like mye saft i glassene"-besøk hos bestemor. Kanskje er det du som får med deg mat hjem neste gang, så får de andre noe å irritere seg over ;)

Å, så det er for å spise seg mett? Neste gang skal jeg virkelig hive inn på da! Man prøver jo liksom å te seg litt pent også da...man vil ihvertfall ikke skille seg ut. Men neste gsng åpner jeg hele pizza esken og hiver innpå!!

Skrevet

Å, så det er for å spise seg mett? Neste gang skal jeg virkelig hive inn på da! Man prøver jo liksom å te seg litt pent også da...man vil ihvertfall ikke skille seg ut. Men neste gsng åpner jeg hele pizza esken og hiver innpå!!

Ja, da slipper du i alle fall å irritere deg over hvem som blir den heldige som får med seg restematen hjem. Når ingen får, blir det vel rettferdig nok? Men husk på at det er best å spise seg mett uten å hive innpå, da. Man kan fint bli mett med manerer også.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...