AnonymBruker Skrevet 10. desember 2010 #1 Skrevet 10. desember 2010 Får en liten kattepus imorgen, en kattunge på 12 uker og har enda ikke navn til lille skjønnheten. Har tenkt på Pernille eller Lotta. Men har også tenkt litt på Nikoline, Bella, Emma osv.. Noen som har noen forslag til et søtt kattenavn? Tenkte på et navn som ikke var så typisk kattenavn, litt som de navnene jeg tenker på over her Pernille, Lotta, Nikoline, Emma, Bella... På forhånd takk!! :)
Marry Skrevet 10. desember 2010 #2 Skrevet 10. desember 2010 Jeg syns Bella var fint Jeg har tre katter (to hjemme hos mamma og pappa og en med samboern) De heter Roger, Silje og Siri! Jeg har hørt at katter lystrer litt på Ssss lyden, så hva med et navn som inneholder S? Gratulerer med kattepus :D
AnonymBruker Skrevet 10. desember 2010 #3 Skrevet 10. desember 2010 TS her. Jeg har tenkt på et navn med S i, men har lest at det ikke er mye vits, når man ofte uansett sier "pssstt pssstt" til kattene når man roper på dem uansett, eller? Vet ikke helt, men får kanskje prøve å komme på et navn med S i
Suzy Skrevet 10. desember 2010 #5 Skrevet 10. desember 2010 Jeg hadde en katt som het Katja en gang - syns det er litt fiffig navn på en pusedame
AnonymBruker Skrevet 10. desember 2010 #6 Skrevet 10. desember 2010 Jeg hadde en katt som het Katja en gang - syns det er litt fiffig navn på en pusedame Det synes ikke jeg, jeg heter nemlig Katja selv. Her er det noen kattenavn med S/SJ lyden Justa, Safi, Tasha, Tasya. Se mer her.
Perelandra Skrevet 10. desember 2010 #7 Skrevet 10. desember 2010 Katten min har ikke noe navn med S-lyd men et navn med en lang i lyd. Han lydet navnet sitt og kommer løpende når jeg roper på han, skjønne pusen min! Selv liker jeg kattenavn som kommer fra planteriket. Til pusejenter liker jeg blomsternavn eller urtenavn: Lilja, Rosmarin, Lavendel, Petunia. Problemet er kanskje hvis du står i hagen og roper på katten men naboene tror det har tørna for deg og at du roper på blomstene. 1
AnonymBruker Skrevet 10. desember 2010 #8 Skrevet 10. desember 2010 Jeg synes Mia er et fint kattenavn, høres litt ut som mjau. Søtt. Min erfaring er at kattene ikke reagerer på s-lyd hvis de ikke læres opp til det. Som hun over skriver reagerer mine mer på en lang, lys i-lyd, faktisk.
kazcade Skrevet 10. desember 2010 #9 Skrevet 10. desember 2010 Jeg hadde en katt som het Sonja engang. Syntes det var et fint navn til en frøkenpus! Ellers husker jeg nabokattenes navn: Trulte (hmm, tja), Tinka, Minni, Sabrina og Multe.
AnonymBruker Skrevet 10. desember 2010 #10 Skrevet 10. desember 2010 Vel, jeg hadde en katt med navn Julla, og hun reagerte på navnet sitt.
Eidi_81 Skrevet 10. desember 2010 #11 Skrevet 10. desember 2010 Vår heter Misse, og kommer når vi roper (hvis hun har lyst) ellers er det jo mange som heter Pus. Alle navn kan jo brukes; navn fra filmer ol; Gremlin feks hvis hun er litt søt og umulig, eller IT hehe. Du får skrive hva det blir til slutt. Koselig med pus er det uansett
AnonymBruker Skrevet 10. desember 2010 #12 Skrevet 10. desember 2010 Min pusejente heter Isis. Jeg er fan av Egyptisk mytologi da...
Purple Toxic88 Skrevet 10. desember 2010 #13 Skrevet 10. desember 2010 lille pjuska mi heter Kiara (Frk. Pus før jeg fikk henne) min lille nydelige hyperaktive psykopat
Plutseliten Skrevet 10. desember 2010 #14 Skrevet 10. desember 2010 Synes Bella er fint Nikita da? Det synes jeg er fint..
Gjest Thefainter Skrevet 10. desember 2010 #15 Skrevet 10. desember 2010 Jeg syns Pernille var fint. Liker at dyr har menneskenavn. Hva med Simone?
AnonymBruker Skrevet 10. desember 2010 #16 Skrevet 10. desember 2010 Nusse, pusi, tusse, truls, olga osv.
AnonymBruker Skrevet 10. desember 2010 #17 Skrevet 10. desember 2010 Får en liten kattepus imorgen, en kattunge på 12 uker og har enda ikke navn til lille skjønnheten. Har tenkt på Pernille eller Lotta. Men har også tenkt litt på Nikoline, Bella, Emma osv.. Noen som har noen forslag til et søtt kattenavn? Tenkte på et navn som ikke var så typisk kattenavn, litt som de navnene jeg tenker på over her Pernille, Lotta, Nikoline, Emma, Bella... På forhånd takk!! :) Hannah, eller patricha.
Gjest Thefainter Skrevet 10. desember 2010 #19 Skrevet 10. desember 2010 Sølvi passer jo bra hvis hun er sølv/grå-farget. Hva med Åse, Ida, Hermine?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå