meelissa Skrevet 9. desember 2010 #1 Skrevet 9. desember 2010 Yves Saint Laurent Touche Eclat - noen som har prøvd denne? Liker dere den? :-) Og hvis du er ganske bleik (vet det er et vidt begrep), hvilken farge har du i den?
Yasi Skrevet 10. desember 2010 #3 Skrevet 10. desember 2010 Jeg syns ikke denne dekket optimalt for meg Den dekket ikke noe særlig, lysnet bare opp øyeområdet litt. Jeg liker sticken deres mye bedre Den kommer i tre forskjellige farger, så det er godt mulig du finner en som passer deg, uten at den virker for lys!
Antlers Skrevet 10. desember 2010 #4 Skrevet 10. desember 2010 Joda, den er fin til sitt formål, men den dekker ikke noe særlig. Mange som kjøper den og tror det er en vanlig concealer, men det er jo først og fremst en highlighter. Den kan være fin for å "jevne ut" hudtonen under øynene, men har du mørke ringer bør du heller kjøpe concealer. Kan ikke huske hvilken farge jeg hadde, men jeg brukte den mest som en highlighter på toppen av kinnben, neseryggen og under øyenbrynene. Om du skal bruke den som en highlighter så kan du godt gå for den lyseste fargen. Skal du bruke den som en lett concealer, bør du velge en farge som er mest mulig identisk med huden din.
Daisy Fraser Skrevet 10. desember 2010 #5 Skrevet 10. desember 2010 Jeg er veldig lys og har den i den lysteste fargen. Liker den veldig godt
Kosemose Skrevet 10. desember 2010 #6 Skrevet 10. desember 2010 Jeg syns den fungerer dårlig under øynene, syns den blir for tørr. Andre steder er den ok, som highlighter.
Honesty Skrevet 10. desember 2010 #7 Skrevet 10. desember 2010 (endret) Den er temmelig tørr, ja. Nr 1 og 2 er i grunnen like lyse, men nr. 1 er mer rosa, nr. 2 mer gultonet. Jeg synes Guerlain og Elizabeth Arden har bedre penneconcealere/highlightere, men YSL er den mest kjente, for den var den aller første i denne sjangeren. Endret 10. desember 2010 av Honesty
^^Belle^^ Skrevet 10. desember 2010 #8 Skrevet 10. desember 2010 Jeg ville heller anbefalt deg Estee Lauder sin tryllepenn. Synes den både dekker og lysner øyepartiet mye bedre enn YSL sin.
Gjesten Skrevet 10. desember 2010 #9 Skrevet 10. desember 2010 Jeg sverger til YSL touche eclait. Jeg har kjempelys hud, bruker nr. 2.
Jade Skrevet 11. desember 2010 #10 Skrevet 11. desember 2010 Hvis du skal bruke den som en concealer, så ville jeg heller kjøpt en concealer. Skjuler nada hos meg... Men har jo hørt om andre som synes den er kjempebra, så kanskje det er mine ringer det er noe gale med
mari4ever Skrevet 12. desember 2010 #11 Skrevet 12. desember 2010 Hvis du skal bruke den som en concealer, så ville jeg heller kjøpt en concealer. Skjuler nada hos meg... Men har jo hørt om andre som synes den er kjempebra, så kanskje det er mine ringer det er noe gale med enig med jade. den dekker jo ingenting^^ bare lysner øyeområdet på en fin måde. overpriset etter min mening.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå