Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Yves Saint Laurent Touche Eclat - noen som har prøvd denne? Liker dere den? :-) Og hvis du er ganske bleik (vet det er et vidt begrep), hvilken farge har du i den?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er den veeeldig lys?

Skrevet

Jeg syns ikke denne dekket optimalt for meg :( Den dekket ikke noe særlig, lysnet bare opp øyeområdet litt. Jeg liker sticken deres mye bedre ;)

Den kommer i tre forskjellige farger, så det er godt mulig du finner en som passer deg, uten at den virker for lys! :)

Skrevet

Joda, den er fin til sitt formål, men den dekker ikke noe særlig. Mange som kjøper den og tror det er en vanlig concealer, men det er jo først og fremst en highlighter. Den kan være fin for å "jevne ut" hudtonen under øynene, men har du mørke ringer bør du heller kjøpe concealer. Kan ikke huske hvilken farge jeg hadde, men jeg brukte den mest som en highlighter på toppen av kinnben, neseryggen og under øyenbrynene.

Om du skal bruke den som en highlighter så kan du godt gå for den lyseste fargen.

Skal du bruke den som en lett concealer, bør du velge en farge som er mest mulig identisk med huden din.

Skrevet

Jeg er veldig lys og har den i den lysteste fargen. Liker den veldig godt

Skrevet

Jeg syns den fungerer dårlig under øynene, syns den blir for tørr. Andre steder er den ok, som highlighter.

Skrevet (endret)

Den er temmelig tørr, ja. Nr 1 og 2 er i grunnen like lyse, men nr. 1 er mer rosa, nr. 2 mer gultonet.

Jeg synes Guerlain og Elizabeth Arden har bedre penneconcealere/highlightere, men YSL er den mest kjente, for den var den aller første i denne sjangeren. :)

Endret av Honesty
Skrevet

Jeg ville heller anbefalt deg Estee Lauder sin tryllepenn. Synes den både dekker og lysner øyepartiet mye bedre enn YSL sin. :jepp:

Skrevet

Jeg sverger til YSL touche eclait. Jeg har kjempelys hud, bruker nr. 2.

Skrevet

Hvis du skal bruke den som en concealer, så ville jeg heller kjøpt en concealer. Skjuler nada hos meg... Men har jo hørt om andre som synes den er kjempebra, så kanskje det er mine ringer det er noe gale med :P

Skrevet

Hvis du skal bruke den som en concealer, så ville jeg heller kjøpt en concealer. Skjuler nada hos meg... Men har jo hørt om andre som synes den er kjempebra, så kanskje det er mine ringer det er noe gale med :P

enig med jade. den dekker jo ingenting^^ bare lysner øyeområdet på en fin måde. overpriset etter min mening.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...