Sofie_22 Skrevet 9. desember 2010 #1 Del Skrevet 9. desember 2010 Har profilbilde, men det vises ikke når jeg poster et innlegg. Noen som vet hvordan jeg får profilbilde? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fruBeist Skrevet 9. desember 2010 #2 Del Skrevet 9. desember 2010 Profilbilde vises bare i profilen din. Du må ha avatar for at det skal vises ved innleggene dine. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Estë Skrevet 9. desember 2010 #3 Del Skrevet 9. desember 2010 Profilbildet ligger der som det skal det. Men legg merke til at profilbildet er det bildet som synes på profilen din når vi klikker på brukernavnet ditt. Det bildet som synes ved siden av innleggene dine er den som kalles avatar. Så legg til bildet du ønsker som avatar, ikke profilbilde, og det skal fungere. Med mindre jeg har misforstått problemet selvfølgelig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sofie_22 Skrevet 9. desember 2010 Forfatter #4 Del Skrevet 9. desember 2010 Å ja, tusen takk! Der var nok avtar jeg mente, trodde det var det samme. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå