HopelessFear Skrevet 9. desember 2010 #1 Skrevet 9. desember 2010 tenker på å lage en erotisk leke for meg og partneren. Små lapper i en boks som det står ting en skal gjøre med partneren. Men jeg har gått tom for ideer. Noen forslag som får det til å skime i underlivet?
HopelessFear Skrevet 9. desember 2010 Forfatter #3 Skrevet 9. desember 2010 Vel, ikke så veldig mye ennå må jeg innrømme. Har en avslikning av sjokolade på valgfritt område. Binde fast partneren mens en stimulerer seg selv.
HopelessFear Skrevet 9. desember 2010 Forfatter #4 Skrevet 9. desember 2010 "Avslikning av sjokolade på valgfritt område." "Avsugning." "69" "Erotisk Massasje." "Se film (Erotisk eller noe annet valgfritt.)" "Binding av partner, samt. egen stimulering."
Gjest Anonym Skrevet 9. desember 2010 #5 Skrevet 9. desember 2010 Etter hva jeg har hørt har de et brettspill på Kondomeriet (trur eg) som har MANGE gode forslag
HopelessFear Skrevet 9. desember 2010 Forfatter #6 Skrevet 9. desember 2010 Ønsker å gjøre noe litt mer personlig (og billigere) enn det en får kjøpt ferdig på boks.
Independent_ Skrevet 9. desember 2010 #7 Skrevet 9. desember 2010 Hva med kroppsmaling, dusje sammen, blind sex (bind foran øynene)?
Gjest Hanne Skrevet 10. desember 2010 #9 Skrevet 10. desember 2010 Ønsker å gjøre noe litt mer personlig (og billigere) enn det en får kjøpt ferdig på boks. Hva med disse? "Beføl hele din partners kropp" "Be partneren om å fjerne et klesplagg" "Kyss din partner hvor du vil" "Kyss partneren oppover på innsiden av lårene til han/hun sier stopp" Disse blir kanskje litt for uskyldige? Har hentet dem fra kjærlighetsspillet til Kondomeriet.
AnonymBruker Skrevet 10. desember 2010 #10 Skrevet 10. desember 2010 Massere i 15 minutter, men ikke røre erogene soner (ingenting som tenner meg mer enn å bli berørt, men ikke der jeg vil...)
Hoppetaujenta Skrevet 10. desember 2010 #11 Skrevet 10. desember 2010 Å finne på nye ting i våre dager er jammen ikke lett, men man kan jo forsøke noe som rant meg i hu: hva med å binde vedkommende godt fast (i sengestolpene el. sengebeina) i stjerneformasjon, spraye på masse vann og drysse over salt. Så slipper man inn en geit... 1
HopelessFear Skrevet 10. desember 2010 Forfatter #12 Skrevet 10. desember 2010 Å finne på nye ting i våre dager er jammen ikke lett, men man kan jo forsøke noe som rant meg i hu: hva med å binde vedkommende godt fast (i sengestolpene el. sengebeina) i stjerneformasjon, spraye på masse vann og drysse over salt. Så slipper man inn en geit... Hvor kom det fra?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå