MissStiles Skrevet 9. desember 2010 #1 Skrevet 9. desember 2010 Jeg holder på å pakke i forbindelse med flytting. Da lurer jeg på: hvordan pakker dere inn ting fra kjøkkenet? Avispapir? Eller noe annet? Får man kjøpt den type innpakningspapir som de har i butikkene noen steder?
Gjest Spinell Skrevet 9. desember 2010 #2 Skrevet 9. desember 2010 Mitt tips er å hente pappesker på polet, helst slike som har pappskiller for enkeltflasker nedi. Da kan du pakke ett og ett glass, og selve eskene er veldig solide. Til støtsikker pakking av hvert glass ville jeg kjøpt bobleplast. Det får du tak i på Posten, Staples (tidligere Binders) og andre kontorrekvisitaforretninger. Glasshåndklær, vanlige håndklær, avispapir og annet papir kan også brukes, særlig til litt solide glass.
fruBeist Skrevet 9. desember 2010 #3 Skrevet 9. desember 2010 Pakk litt mindre skjøre ting som asjetter og serveringsboller etc inn i håndklær og sengetøy. To fluer i en smekk Ikke genererer det ekstra søppel heller. Ellers er det nok mulig å få tak i både bobleplast og bølgepapp på rull på Staples.
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2010 #4 Skrevet 9. desember 2010 Dropp avispapir. Trykksverten setter seg på alt og du får mye å vaske. Jeg kjøpte en stor pakke med silkepapir hos Staples. Der har de også bølgepapp og bølgeplast. I tillegg så kan du bruke håndklær og sengetøy og pakker rundt.
MissStiles Skrevet 9. desember 2010 Forfatter #5 Skrevet 9. desember 2010 Takk!! Da blir det en tur innom Staples før jobb imorgen!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå