Gjest Anonymous Skrevet 16. oktober 2003 #21 Del Skrevet 16. oktober 2003 Tex, det har jo vært flere tråder som kun handler om hvor kjipt du svarer folk jo??????Nå må du ta litt selvkritikk. Har sittet og sett på dette, og det virker som om du er utrolig bitter for ett eller annet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tex Skrevet 16. oktober 2003 #22 Del Skrevet 16. oktober 2003 Tex, det har jo vært flere tråder som kun handler om hvor kjipt du svarer folk jo??????Nå må du ta litt selvkritikk. Har sittet og sett på dette, og det virker som om du er utrolig bitter for ett eller annet. Du har rett. Jeg er tom for kakao og må ut og handle. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maxine Grey Skrevet 16. oktober 2003 #23 Del Skrevet 16. oktober 2003 Det er forskjell på å være morsom og flåsete. Vær nå snille, barn! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Miracl3 ikke logget Skrevet 16. oktober 2003 #24 Del Skrevet 16. oktober 2003 Det er bryllup og glede vi skal planlegge. Alle er forskjellige og hvis noen har valgt å slette sin profil. Ja da er det deres eget valg.Om Tex burde ha lagt ut en pm , det er også hennes eget valg. Jeg ønsker å kose meg her, få hjelp til det jeg lurer på , å komme med forslag som kan hjelpe andre. Om noen ikke er enig med meg får være det samme. Dette er faktisk et bryllupsforumet ikke en suttreklubb. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå